FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dames, de moed niet opgeven hoor!!! Ik was de eerste keer pas na ruim een jaar zwanger (ok, toen was het zaad van mijn man ook niet optimaal, want hij zat te veel op de fiets, maar eenmaal gestopt, was ik na 3 maanden zwanger). De 2e keer was ik meteen zwanger. De 3e keer de 3e poging, maar dat ging na 6 weken mis en toen was het ook voor mij een hele beproeving. Het duurde 12 rondes... en ik had nog eens tijdsdruk, want mijn man wilde in 2008 ermee stoppen. Gelukkig hebben we het begin 2008 nog wel gedaan en bleek ik zwanger.
En ik had vandaag mijn echo van 11 weken en 2 dagen.... blijkt dat ik 12 weken en 1 dag ben........ (zelf dacht ik 11 weken en 4 dagen). Ze houden het op 11 weken en 2 dagen, omdat het nog net geen hele week scheelt. Even kijken wat ik nu ga  vragen aan mijn verloskundige qua datum. Ik vind dat van 12 weken en 1 dag wel gunstig, want als het dan toch nog later komt, heb ik meer verlof ervoor en mijn verlof erna blijft 12 weken.....
Allemaal veel succes en kop op!!!

Groetjes Ikke

Hee Junkies.

Ik ben er weer. Van de week neit heel veel tijd gehad om te reageren.
Heb vorige week wel een enorm verhaal getypt voor iedereen. Na een kwartier te hebben getypt en op iedereen gereageert te hebben klikte ik op: PLAATS BERICHT.
En weg was alles. Had niet veel zin om het wee rop nieuw te doen.
Heb nu nachtdienst. Heb alle administratie er al op zitten dus nu wachten tot er een patient op de bel drukt.
Heb mooi tijd om op oedereen te reageren.

Ikke: Jeetje 3 maand alweer. Wat gaat de tijd snel zeg. HOe voel je je?
Krijg je al een buikje? Helemaal geweldig, GENIET ERVAN!!!
Het is je zo gegunt.
En je vakantie is helemaal geslaagd las ik. Wa sje neit bang om te vallen? Lekker in de buitenlucht, Knap je echt van op. Had ik ook in ons weekje oostenrijk. In welk gebied ben je geweest?

Jessie: Wat een super nieuws. MEt jullie is er niets aan de hand. Meid, het ene stel hoeven hun onderbroeken maar buiten op de waslijn te hangen en zijn al in blijde verwachting. Helaas is het bij ons niet het geval. Maar ikheb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Ik wens je heel veel succes volgende week bij het onderzoek.

He Lilian, bijna zwangere vind ik heel goed gezegd. Al duurt het voor sommige wat langer... het komt echt wel goed met ons.
We lopen ongeveer gelijk op zie ik. Vandaag zit ik ook op dag 9 van mijn cycles. Mijn duiveltjes zijn ook alweer verdwenen, en ook wij hebben al geklust.
Wat sneu dat je kerel ziek is, maa rje hebt gelijk.....beter nu dan over een paar dagen.

Ik wens je nog veel sterkte met je buurman. Ik wil graag geloven dat het veel indruk maakt. En huilen lucht vaak heerlijk op.

Monique... Tjonge tjonge niet zwanger?!?!?!?!?!?! SHIIIIIIIIIIIT
Ik had het zo gehoopt voor je. Het leek allemaal zo positief. Je weet nu waar je aan toe bent, maar we hadden eht graag anders gezien.
He lieverd, we wachten allemaal op onze beurt, maar het gaat lukken.
Heb er vertrouwen in!!!!

Ken: Jammer zeg dat de duivels door gebroken zijn. Ik heb het idee dat iedereen nu ongesteld is of net is geweest. Wens je veel succes in de volgende ronde!!!
Hoe lang was je cycles nu?

Even de lijst er weer bij!

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje
nod 3 maart lilian 31 jaar 3e kindje na Storm* en Daan* afwachten na mk.?hoera na precies 30 dagen ongie...
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod 24 maart, Sjors 26 jaar, ronde 8, 1e wonder.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)
nod 31 maart lilian 31 jaar ronde 1!!3e kindje na Storm* en Daan*dag29.

Monique heb ook achter jou naam een zwartkijkertje gezet. (nouja eigenlijk rood)
Vind je niet erg hoop ik.

De volgende is Sjors. Duurt nog een tijdje. Sjors heb je je eisprong al gehad???

Bij mij zijn de duivels alweer vertroken. Zit nu op dag 9 van mijn cycles en we hebben alweer 1 ker geklust. Dit gaan we volhouden totdat ik ongesteld moet worden.
We gaan er flink tegenaan deze maand. HAHAHAHAHA. Lieverd maak je borst maar nat.

Dames zwanger wordse!!!!!   Dikke kus jo!!!

Nou is toch een hele lijst geworden. nu maa rhopen dat ik niet weer mislukt net als de vorige keer.

Hallo meiden; Ik bn weer terug uit oostenrjk het was erg gezellig maar toch was ht wel jammer dat ik niet kon skieen. Ik hebnamelijk nog nooit op de latten gestaan en ik durfde het risico niet t enemen.

Ik zag dat er de afgelopen dagen weer ontzetten veel is geschreven alleen jammer genoeg geen goed nieuws. Ik hoop echt voor jullie dat maart jullie maand mag zijn.

Lilian; Nog gecondoleerd met je buurman.

Monique; kut dat de duivels er weer zijn. Ik had echt goede hoop voor je. Wel fijn dat je de aankomende rondes niet aan de hormonen hoeft. Voral omdat je daar best wel tegenop zag. Jammer dat de rd's er zijn maar fijn dat je nu uit die onzekerheid bent.

En ale andere dames; ook voor jullie vind ik het ontzetten balen dat die rode duivels er weer zijn. Ik hoop da ze snel vertrekken. En voor een paar meiden begint het leuke gedeelte van een nieuwe ronde weer. Zet 'm op meiden! Maart wordt jullie maand!!!

Werkse allemaal vandaag en ik ga ook weer mijn best doen om vanaf vandaag allees weer bij te houden.

heyyyyyyyyyyyy Joyce

leuk dat je weer terug bent ook fijn te lezen dat je het
leuk hebt gehad idd lijkt me ook jammer dat je niet kon skien
maar ja je draagt zo iets moois bij je waar je zuinig op moet zijn
ja he meis idd balen dat ik dan toch weer ongi ben geworden
maar nu heb ik wel duidelijk heid wel zo prettig
en deze maand slaan we een keer over
mischien wel goed voor me lichaam en me cyclus ook merk ik aan vriend lief en mij
dat het nu even genoeg is geweest het hakt er wel goed in
nou meis leuk dat je weer terug bent

dikke kus
monique

hoe is het met de andere meiden?

Hallo meiden,

Joyce wat leuk dat je erweer bent meid! En niet geskied, maar dat was voor een goed doel!!!

Met mij gaat het goed, ik ben vandaag sinds een aantal weken mega goed te pas. Dat was ik even nodig. Gisteravond heeft mijn zusje mijn haar geverfd en vandaag ben ik naar de kapper geweest en heb er een flink stukje af laten knippen, flink wat lagen erin en het zit helemaal weer toppie!!!!. Ik heb van mezelf slag in het haar en eigenlijk werd het te lang en zaten er  veel dooie punten in. Die zijn er nu uit en mijn krul komt helemaal weer terug. Ik ben er helemaal happy mee. Mijn eerste vrije dag helemaal goed besteed.
Ik ga nu even de keuken opruimen en dan haal ik mijn moeder op. ( die woont helaas doordeweeks niet thuis bij mijn vader maar zit dan in een begeleidende woonvorm,in het weekend gaat ze wel lekker naar huis ,naar mijn vader) ik ga met haar bij mijn zwangere zusje koffiedrinken. Ik heb lekker tompoucen gekocht dus smullen maar straks bij de koffie.

Meiden ik wens jullie nog een hele fijn (knuffel) avond!!!!!
Liefs Jossie

Jossie; Fijn dat je vandaag even lekker aan jezelf hebt besteed. Af en toe moet je jezelf gewoon even lekker verwennen. Veel plezier met de koffie en het gebak. Mmm daar heb ik ook wel zin in.

Monique; ook voor jou en je vriend geldt inderdaad dat je af en toe ook even aan jezelf moet denken. Het is natuurlijk nu iedere keer weer een hele impact zo'n nieuwe cyclus. En al je het een maandje wil overslaan dan zou ik dat zeker doen. Goed luisteren naar jezelf meid!!! Jullie hebben al heel wat meegemaakt en ik wil je toch even laten weten dat ik trots op jullie ben. Petje af en als je een keertje van je af wil kletsen kan je altijd bellen of langskomen hoor!

Hallo Meiden,

Jossie zo te lezen heb jij je lekker verwend groot gelijk hoor
soms heb je dat gewoon nodig en dan moet je het doen
leuk dat je met je zus naar je moeder gaat zal ze vast erg leuk vinden
hoe veel weken zwanger is je zus nu en onze tijd komt ook vast wel
ik wens je succes in je volgende ronden meis

hoe gaat het met alle andere meiden zijn we al weer aan de ovu testen begonnen of aan het knuffelen spannend maar weer ik hoop dat maart een vruchbare maand mag worden voor ons allemaal we hebben het nu welles verdiend toch

Joyce ja daar heb je vrienden voor en daar ben jij een van en wel de beste
meis fijn om te lezen dat je me moed in praat ik weet dat ik altijd bij je langs mag komen of dat je een luisterend oor voor me zult zijn zoals ik net al zei op msn ik ben sterk maar van binnen ben ik moe vandaar onze keuze om de IUI even een maand uit te stellen wij hebben even rust nodig merkte ook wel zaterdag toen ik ongi werd dat vriend lief er heel erg mee zat om dat die echt gedacht heeft dat ik zwanger zou zijn maar helaas heeft weer niet zo mogen zijn in april gaan we er weer voor de 100 procent voor en zullen we weer alles geven en hopelijk met een uitgeruste monique
erg fijn om te horen dat het met jou en beeb goed gaat meis je hebt het verdiend en geniet er samen van nou meis we msne bellen en mailen wel weer

sorry dames het is een beetje lang geworden ik reageer later op jullie allemaal
ik ga naar bed trusten allemaal mijn duimen draaien voor jullie allemaal

xxxxxxxxx
liefs monique

Terug
Bovenaan