FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)

nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)

nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje

nod 30 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 31

Lieve Joh79,

GEFELICITEERD MEIS de test liegt er niet om je bent eindelijk zwanger
snap dat je door het dollen heen bent het is jou ook gegunt meid en ja ja jij bent de eerste zwangere in APRIL dat geeft ons weer hoop meiden
jeetje joh jij bent de 3e nu in een week tijd
ga lekker genieten samen met je mannetje super en laat het even tot je doordringen

dikke knuffel
liefs
monique

Johanna!!!

Wat super dat je toch in verwachting bent!!! Echt van harte gefeliciteerd!!!! En de test liegt er niet om, het is echt zo!!!! Kun je het al een beetje bevatten??? Grappig te lezen dat jij nu ook in de nachtdienst zit, dat had ik ook toen ik vorige week positief teste!!! Ik heb echt helemaal geen oog dicht gedaan!!! Ik hoop dat jij wel beter slaapt!!! hihihihi!!!!
Nou geniet er van meid!!!!!

Liefs Sjors...

Hallo meiden!!

Bedankt voor het duimen!!! Het heeft goed geholpen, want ik ben GESLAAGD!!!! Joepie!!! Ik ben zo ontzettend blij dat alles er nu op zit!!!! De presentatie ging heel goed, pfffff wat een stress dan toch weer!!! Nu kan ik uitkijken naar de diploma uitreiking, die is op 24 april!!! Echt een heerlijk gevoel!!!!

Ik ga nu even lekkere taartjes halen voor vriendlief en mij, dat hebben we wel verdiend!!!! Ik spreek jullie snel weer!!!

Liefs Sjors...

hoi meiden

Joh: ik zei het al op hyves maar hier nog maar eens!!! GEFELCITEERD!!!! je bent de derde op rij!! wat goed zeg!!!! Geniet er lekker van hoor!!!

Sjors: Jij ook gefeliciteerd met het behalen van je diploma!!! fijn dat je nu de presentatie achter je hebt en dat je nu kunt gaan genieten van je dilpkma uitrijking en natuurlijk je zwangerschap!!! dit is wel een top week voor je zeg!! twee historische momenten meegemaakt lekker hoor!!!!!

lilian: dus jou duivels zijn weer lekker vedwenen!!! fijn hoor kun je vol goede moed aan een nieuwe ronde beginnen!!!! Succes alvast natuurlijk.

Ken: voor jou wordt het ook weer spannend zeg!! nog 5 dagen en dan weet je meer! ik hoop dat de afscheiding weg blijft en dat je geen hoofdpijn op voelt komen, dan zou het ook wel een raak kunnen zijn toch!! 4 op een rij is altijd beter dan 3 dus mijn hoop is op jou gevestigd hoor!!!!

Jossie: moet een heel lekker gevoel zijn dat het besef nu echt begint te komen. en dit weekend ga je aan ouders en zusjes vertellen!! wat leuk. Dat lijkt me nog wel het leukste om te doen!!! en vooral je zusje die ook zwanger is zal het vast helemaal geweldig vinden, Kunnen jullie nog een keer gaan babyschoppen maar dan nu voor jullie allebei!!! helemaal geweldig!!!! Laat je weten hoe ze reageerde!!!

Joyce: nog een paar dagen en da krijg het hartje van je kleine druktemaker weer te horen!!! laat je weten hoe dat was. En als je weer een foto hebt moet je hem wel op hyves zetten hoor dan kunnen we zien hoe goed hij of zij gegroeid is!!!

Dan een update van mezelf. Tsja het gaat hier zijn gangetje. De duiveltjes nemen in omvang af. Zit nog een beetje te dubben wat ik deze maand ga doen, wel of geen testje, wel of geen temp, wel of geen forum, enz......... ik weet dat geen forum een zwnagerschap echt niet kan bevorderen, maar aan de andere kant een beetje rust is misschien wel slim. Ach wat zeur ik nou, ik weet toch al dat ik veel te nieuwsgierig ben en het waarschijnlijk niet kan laten om toch te kijken en te reageren. nou ja ik zal wel zien.

We hebben gisteren de uitnodigingen verstuurd voor het afstudeerfeest van mijn manlief. we gaan het pas 21 juni vieren, Ik hoop eigenlijk dat er wat mensen af gaan zeggen anders komen we op een mannetje of 75?!  

ik ga nu lekker eten koken!!

meiden fijne avond en joh geen testjes meer doen hoor, je bent echt wel zwanger dus genieten maar!!!!!!

liefs jessie

Johanna: ZWANGER!!!! Geweldig meid!!!!
Van harte gefeliciiteerd met je zwangerschap!!!
En ga er lekker van genieten!!!
Wij lopen straks gelijk op qua zwangerschapsduur.
Ik ben vandaag  4wk 4dgn.
Meid helemaal top.

Veel liefs Jossie

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JOH: VAN HARTE MEID!!! IK VIND HET ZOOOO GAAF VOOR JE! ECHT GEWELDIG!
GENIET ERVAN!

WHEEEEE!!! Ik wil ook! Nu zijn er al zoveel zwanger van ons.......

Lilian: voel jij je alweer beterder? (hihi)
Ik hoop van wel. Deze maand moet em worden hoor!

Jessie: ik snap dat je niet weet wat nu het beste is om te doen. Wel of niet tempen enz.
Doe gewoon waar jullie je het beste bij voelen  en als je even afstand wilt nemen van dit forum snap ik dat hoor! Ik heb dat ook even gedaan, maar dat werkte toch niet.
Succes alvast!

Ik wordt volgens mij giga verkouden! Heb al wat pijn op mijn borst als ik moet hoesten. Morgen zit ik op dag 26 en toen begon de bruine afscheiding, ohhhh ik hoop zo dat ik morgen niets zie wat er op lijkt!
Heb net als gisteravond weer wat hoofdpijn, maar ik denk dat deze hoofdpijn van het verkouden worden is, want het is lang niet zo erg als de hoofdpijn die ik heb als ik ongie wordt.
Ik hoop nu zooo dat het deze ronde gelukt is! Al die positieve berichten hier!
We kunnen niets anders doen dan afwachten...

Fijne avond weer allemaal!

Liefs...

Sjors: Jij gefeliciteerd met de goede afloop van je presentatie!
Geweldig zeg! Das vast een opluchting!
Voel je je ook nog steeds goed?

Jossie: Spannend zeg, dat je het bijna gaat vertellen aan je familie! Lijkt me supergaaf! Fijn dat je vriend ook helemaal blij rondloopt!

Liefs...

Terug
Bovenaan