FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Ken,

Ik kan me voorstellen, dat je het nu extra spannend gaat vinden met al die zwangeren hier. Meid nog een paar dagen en dan je Nod. Ik ga voor je duimen en hierbij ook voor jou
 nog heel veel geluk: **********************************

Veel liefs Jossie

Johanna; GEFELICITEERD!!!!!! nJe bent gewoon hartstikke Zwanger! Super gaaf!!!!!!!!

Ken; Voor jou wordt het nu ook heel erg spannend. Ik ga keihard voor je duimen dat je zwanger mag zijn. Voor jou hopelijk heel veel glitters!!!!!!!!!

hahahaha grappig he? Ik ben een beetje in een baldadige bui. Maar meiden, ik wens iedereen een fijne werkdag. Even volhouden nog en het is weer weekend.

hahhahah joyce   ik ben iets later vandaag hihi!! jij hebt gewonnen hoor!!!hahah

nou JOH       GEFELICITEERD     NIET NORMAAL 3 OP EEN RIJ!!!! WAUW!!! SUPER HOOR .....XXX GA GENIETEN ERVAN.....

sjors gefeliciteerd met je diploma!   !!!! kei goed meid!!

nou we blijven wel met heel weinig over he.....ik voel me wel al beter     en ben al 2,7 kg afgevallen door t niet snoepen !!! in 1,5 week.. okee is veel vocht in t begin maar de weegschaal geeft minder aan dusssss......

he jullie blijven ook wel schrijven he   anders voelen ken mamaroos en ik me erg alleen denk ik.....

nou moet echt weg ik ben er vanavond weer ....[gisteren kon ik ff niet ivm visite]
joh   geniet meid ...

xxx lilian

Hee Lieve Meiden,

Hoe gaat het met onze 3 zwangere dames jeetje gewoon 3 in een week tijd

maar nu even
JOYCE
meis super lief jou kadootje weet gewoon niet wat ik moet zeggen doet weer heel veel met me en ik vind het super lief van je dat jij zo meeleeft met me
meiden ik kreeg net met de post een heel mooi kadootje van joyce een bescherm engel met de tekst dat april jullie maand mag worden super lief ben er emotioneel van en tuurlijk leeft iedereen mee met ons maar joyce is een vriendin van me en zie haar ook buiten het forum om joyce ik bel je vanavond ff meid kletsen we even bij
maar alvast bedankt voor je lieve warme meeleefende kadootje
echt super lief van je

verder meiden heb ik een test gedaan na alle goede positieve berichten van deze week moest ik ook een test doen zit 2dagen voor me nod kon het niet laten om een test te doen maar helaas niks te zien als alleen de controle streep zegt nog niks natuurlijk woensdag heb ik wel licht rozig slijm bij het afvegen gehad zou het een innesteling zijn geweest???????? hope so zou geweldig zijn als ik spontaan zwanger zou zijn zondag is me nod en wachten het maar weer rustig   af

en maandag ga ik me onslag indienen bij mijn werkgever zoals jullie weten werk ik voor 2 werkgevers dus nu kan ik bij een werkgever de zelfde uren werken als wat ik nu doe voor 2werkgevers dus ja ik ga dat doen ook beter voor de belasting wand mag een hoop euro,s terug gaan betalen omdat allebei de werkgevers de heffingskorting hebben aangepast en dat mag dus maar bij een werkgever   maar goed het is niet anders

sorry het is een heel verhaal geworden meiden
ik reageer later wel op jullie allemaal

meiden op het wachtbankje hou vol hoor

later xxxx monique

Hey lieve meiden!

Monique: Dan is het toch nog spannend voor je! Jeetje zeg, zou dat een wonder zijn als het lukt deze ronde! En je gaat ook nog je ontslag indienen. Je hebt gelijk, als je dezelfde uren kan werken bij één baas.
Ik duim voor je!

Lilian: Je hebt gelijk hoor! Iedereen moet hier blijven, anders wordt het behoorlijk stil zo met z'n viertjes (toch?) Het zou wel heel mooi zijn als het deze maand bij iedereen mocht lukken! Ik ga duimen voor ons allemaal!

Hoe gaat het met onze zwangere junkies??? Alles goed? niet al teveel last van kwaaltjes?

Ik heb ook vandaag nog geen bruine afscheiding ontdekt. Heb ook nog geen hoofdpijn (afkloppen!) Ik heb werkelijk geen idee deze keer. Ik voel niks en als ik wat voel heb ik dat alle andere keren ook al gevoeld. Dus....
Moet mijn geduld nog even bewaren, maar dat is best moeilijk!

LEKKER WEEKEND WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heerlijk! Lekker niksdoen...
Morgen hebben we een logé. Neefje van anderhalf. Ben benieuwd hoe dat zal gaan en of we toch wat kunnen slapen. Hmmmm, we zullen zien.

Liefs...

JOH< PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!! ECht gewledig!
Ik wens ook jou een hele fijne zwnagerschap en over 8 maanden een wolk van een baby!
Super hoor!

En wauw wat hebben we in eens een vruchtbaar forum zeg! Zou het dan toch zo zijn dan in het voorjaar meer kindjes worden gemaakt? Lents is ten slotte het siezoen van het neiuwe leven!

Monique, Lilian en Ken zullen we afspreken dat wij 4 heeeeel snel volgen?

Bedankt voor de complimentjes voor de foto van frank   en mij!

Terug
Bovenaan