FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he allemaal

nou meiden toen waren er nog maar 4 he??!!! nou wij willen april als onze maand he!!!dat zou gaaf zijn he meiden .als we allemaal !!! zwanger zouden zijn!! allemaal!!!!wauw
nou we doen ons best he hihi

ik ben wel blij dat jullie [zwangere] wel gezellig hier met ons blijven kletsen want anders zou t echt stil worden.....
en mijn complimenten aan joyce he   want die praat al zo lang met deze en die kant mee ..super goed   van je ...en lief!!!

nou morgen dag 8 en dan begin ik met de ov testen ook al ben ik meestal laat met mijn ei ..[dag 16 ofzo]   zekerheid he hahahhah...
nou jullie horen me morgen weer...
 alles goed met de net zwangeren????
hihi

xxx lilian

He lilian: Tuurlijk blijven we lekker op het forum kletsen. Ben veel te benieuwd hoe het met jullie gaat. Hahaha hoor mij nou.. alsof ik al dagen zwanger ben.

Vind het wel gek hoor. Voel soms een krampje maar verder helemaal niks nog.
gek idee dat er iets in mijn buik groeit.
Moest vandaag volleyballen, maar vond het gewoon eng om te duiken enzo. Onzin natuurlijk want het zit nog goed ver weggestopt.

Je moet nog even wachten op je ei, hopelijk is ie snel gevuld.!!!

Sjors en jossie wanneer bellen jullie de verloskundige??
Hebben jullie al een afspraak staan.

Joyce: Wat gaat de verloskundige doen bij de eerste afspraak?? Krijg je dan ook een echo?   dat is pas later toch??

Ik bedenk me net dat mijn ei toch gevuld is afgelopen paasdagen. (hoopte ik al op)

Nou dames. Dat de laatste vier ook maar snel zwanger mogen worden.

Dikke knuffel van mij en houd moed!!!!

Liefs johanna

Lilian; ik hoop dat april jouw maand mag worden! En ik blijf gewoon meekletsen hoor. Net zolang totdat iedereen mee is naar het zwangerforum! Ik vind het ook erg gezellig om met jullie mee te kletsen

Johanna; Bij mijn eerste afspraak (9w6) kreeg ik eerst een uitgebreide intake waarbij ik allerleivragen moest beantwoorden over ziektes die je evt. hebt gehad in het verleden en die van je familie. Daarna werd mijn bloeddruk opgemeten en mijn gewicht en toen... kwan de Echo. Echt super mooi om te zien. Al met al duurde het ongeveer 45 minuten. En maandag (dan 15w6) mag ik eindelijk voor mijn tweede controle. Dan heeft er 6 weken tussen gezeten. Ik vind persoonlijk dat dat te lang is en als je kan sturen dat je voor je tweede afspraak wat eerder mag komen dan zou ik dat zeker doen.

Even de lijst weer naar boven.

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje  
nod 30 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 31

Ken; Is r bij jou nog steeds geen bruine afscheiding te zien??? Zou het echt zo zijn dat we 4 zwangeren op een rij hebben???? Wat spannend zeg! Maandag je NOD en wanneer zou je gaan willen testen??

Monique; Bij jou is je NOD morgen. Zijn de krampjes al in aantocht? Ik hoop voor je dat je lichaam je deze keer niet vor de gek houdt en je weer een week overtijd zal zijn. Dankan je beter weten waar je aan toe bent en dan door met de volgende ronde IUI. Ook nog in april dus wie weet is april voor jullie allen een hele vruchtbare maand.

Hey meiden,

Joyce: Ook vandaag heb ik (nog) geen bruine afscheiding. Ik had dat de laatste keren wel altijd al zo'n 4 dagen voordat ik ongie werd. Mmmmm....
Ook nog steeds geen hoofdpijn (ik hoop zo dat dat wegblijft, want ten eerste is het supervervelend en ten tweede is dat HET teken dat mijn ongie eraan zit te komen. Dus ja...
Vanmorgen werd ik wakker met een paar krampjes in mijn buik en gevoelige borsten, maar dat wil dus ook absoluut niks zeggen, want dat heb ik hiervoor ook al elke keer gehad. Snap het nu nog maar...
Ik weet niet of ik het volhoudt tot maandag om te testen, maar dat ben ik wel van plan.
We zien wel.
Jij hebt eindelijk bijna je tweede echo! Spannend hoor! Mij lijkt de tijd die ertussen zit ook veel te lang.

Nou meiden; Toen waren er inderdaad nog vier! We blijven positief he? April wordt em hoor! Duim, duim, duim...

Liefs...

hee lieverds.

Ken meiss ik hoop zo dat die krampjes niet van een ongi is en hoop maar
dat die k*tduivels weg zullen blijven wij lopen toch gelijk op met onze
nods ik morgen en jij maandag meis spaanend ik ga zo goed me best doen om te duimen voor je dat je een hele mooie test mag vast houden succes meis

Jessie meis hoe is het met jou?
we missen je op het forum snap ook best dat je even afstand wild nemen
van het forum weet wel dat wij er voor elkaar zijn ook als je niet lekker in je vel zit
succes meis

Lilian tja toen waren er nog over jessie..ken..jij..en mamaroos..en ik
ik hoop zo dat we met ze alle deze maand mee mogen naar het zwanger zij forum
zou toch geweldig zijn meid ik wens jou ook succes

Sjors meis nog gefeliciteerd dat je geslaagd ben super hoor
hoe voel jij je verder al zwangerschaps kwaaltjes? en dringd het al echt tot
je door dat je echt zwanger bent ga lekker genieten meis heb je de dokter al gebeld?

Joh meis hoe is het met jou nog een beetje in de wolken heerlijk
en tot het besef gekomen dat je echt zwanger bent ook jij meid ga lekker genieten

Jossie ja onze 3e zwangere heerlijk hoe voel jij je verder ?
ook al tot het besef gekomen dat je zwanger bent meis heb jij de dokter al gebeld en het je het je zusje al verteld? lijkt me zo leuk om te doen meis
ook jij nu gaan genieten hoor

nou ik kreeg net leuke post van het VGZ of ik even 150euro wil betalen ivm onze iui blijkt dus dat het niet helemaal vergoed word dus en dat ik een eigen risico heb van 150euro de tranen stromen dan ook over me wanger zooooooooooooo oneerlijk zeg ik vraag er toch ook niet om dat ik verminderd vruchtbaar ben blijkt wel dat je nu echt met de neus op de feiten word gedrukt bahhhh en het voelt echt of je gestraft word ze moeten echt wat gaan doen daar in den haag en alle infertiliteis behandelingen voor 100% vergoeden meiden ik hoop zo dat jullie spontaan zwanger mogen worden en dat jullie de medische molen bepaart blijft het is zo oneerlijk en zo moeilijk als je er in zit

morgen is me nod maar voel sinds 12.00u wel lichte krampjes
nee he niet ongi gaan worden of mischien beter van wel dan kunnen we gauw
verder aan de 4e iui

meiden allemaal fijn weekend
en tot gauw
liefs
monique

hoi monique, Die 150 euro dat is een verplicht eigen risico wat de regering heeft voorgesteld. Sinds dit jaar krijg je aan het einde van het jaar ook geen premie meer terug wanneer je niet bij de dokter bent geweest of het ziekenhuis. die 150 euro moet iedereen dus betalen wanneer ze een behandeling krijgen en heeft er in feite niets mee te maken hoe je verzekerd bent. Maar ik kan me voorstelen dat het wel even balen is want het is een hoop geld.

Terug
Bovenaan