FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

shitshitshit!!! heb ik net werkelijk een half uur zitten typen. is alles weg!!!

GRRRRRRRRR

ga maar een nieuwe poging doen maar dan een verkorte versie!!!

hoi meiden

wat een mooi stelletje zijn jullie!! ben ik even 1 dag niet op het forum geweest en dan zijn jullie mij alweer vergeten, lekker is dat
iedreen heeft het over nog 4 mensen die wanger moeten worden, maar
Ik geef les aan groep 3 en dat betekend dat ik geleerd heb om te tellen, let op: Lilian, ken, monique, mamaroos en ik dan zijn toch echt 5 mensen

nu alle gekheid op een stokje natuurlijk. Meiden dit was een geintje hoor!!!

Joyce: wat goed dat je maandag weer naar de verloskundige mag! dan ben je alweer 15 weken. poeh he das al bijna de helft! wat gaat dat snel zeg!!!
Willen jullie eigenlijk weten wat het gaat worden???
En hebben jullie al spullen voor de babayuitzet gekocht of zijn jullie daar nog niet mee bezig. wij waren vorige week namelijk even in een babyzaak en daar sloegen we werkelijk stijl achterover van de prijzen die ze durven vragen!!!
Zet je de foto van de echo weer op hyves, dan kunnen wij ook zien hoeveel jou kleine wondertje gegroeid is de afgelopen zes weken!! succes en veel plezier maandag!!

Jossie: nog een dagje en dan ga jij het tegen je ouders en zussen vertellen toch? Lijkt me heel mooi om dat geluk met hun te kunnen delen. Vooral je zus zal wel enorm blij voor je zijn!! kunnen jullie samen nog een tijdje zanger zijn!!! laat je weten hoe de reacties waren!!!

Ken: de voortekenen zijn gunstig; geen bruine afscheiding, geen hoofdpijn, gevoelige borsten, wie weet heb je toch wat van de glitters hier opgevangen en mag jij de vierde gelukkige zijn in een dikke week!!! spannend!!!! laat je ons weten als je wat meer weet, en ik blijf duimen voor je hoor!!! Spannend!!!

Mamaroos: hoe is het op het wachtbankje?? volgens mij niet zo druk meer??

Monique: wat spannend ook bij jou. Ik las dat de eerste krampjes verschenen waren? dat zou natuurlijk nog steeds twee dingen kunnen betekenen: Ik snap dat je natuurlijk toch op een wondertje hoopt. Maar mocht dat wondertje dan toch niet gelukt zijn, dan is wel fijn als de duiveltjes komen, want dan is het in ieder geval zeker dat je lichaam weer wat hersteld is en je cyclus dus weer zoals vanouds is. Dan was een maandje rust dus absoluut goed geweest, En dat moet toch vertrouwen geven voor de volgende iui behandeling!! Meid ik ga ontzettend hard duimen dat deze 4e poging geluk gaat brengen!!!! ik begreep dat je familie en vrienden niet ging vertellen van deze poging toch? dan zijn wij er in ieder geval voor jou hoor! lucht hier je hart maar lekker en wij leven met je mee hoor!!!

Lilian: jij gaat weer met de testjes beginnen las ik. succes hiermee!!! laten we hopen dat het deze ronde ook in wolluk raak mag zijn!!! hihih

joh: hoe is het met jou meisje!!!! is het al helemaal doorgdrongen?hebben jullie al besloten wanneer jullie het gaan vertellen??

ik hoop dat ik iedereen hehad heb?? en zo niet excuus!!!!!

dan nog een update van mezelf: hier zijn de duivelstjes zo goed als verdwenen. dat betekend dat we vol goede moed kunnen beginnen aan ronde 14!! laten we hopen dat hsg onderzoek wonderen heeft verricht en dat het raak mag zijn. ik weet nog niet wat ik ga doen met de ovu testjes! ik probeer het niet te doen denk ik, en ga maar eens echt om de dag klussen. Hopen dat het geluk gaat brengen.
Natuurlijk blijf ik wel schrijven op het forum. vind het veel te gek dat er eindelijk zoveel zwanger zijn!!! en ik kan jullie toch helemaal niet missen. Jullie mij wel zag ik maar ja.....

ik ga stoppen. We gaan vanavond lekker naar de film in Antwerpen en morgen begint de tenniscompetitie weer ( als het droog weer is) ik weet dus niet wanneer ik er weer zal zijn.

Meiden een prettig weekend nog!!!

liefs jessie

Jessie:

Ik schaam me diep! Hoe kan ik je nou vergeten??? Ik weet het wel; ik keek in onze nod lijst (bij April) daar zag ik je naam niet bijstaan. Heb er verder niet bij nagedacht...
Het spijt me...
Inderdaad te hopen dat dat onderzoek z'n vruchten heep afgeworpen! Deze maand wordt em hoor! OOK VOOR JOU!

Liefs...

Wat ik nu heb;
Allemaal kleine pukkeltjes in mijn gezicht! Nog nooit gehad!  
Zit nu steeds op de wc, wil steeds kijken of de rd's nog niet arriveren...
Nog niet...

Liefs...

Hoi Hoi ,

Jessie fijn om te lezen dat de rduivels weer weg zijn
heerlijk nu knnen jullie beginnen aan je 14e ronde jeetje ook al erg lang
bezig zeg ik hoop ook dat die HSGwonderen heeft vericht dat zou mooi zijn
nog bedankt voor jou lieve woorden idd ik ga mijn fam en vrienden niet zeggen wanneer we weer voor de 4e iui gaan we zitten niet te wachten op vragen meer
oke behalve joyce die komt het wel te weten logische ook ze is me vriendin maar onze vrienden zijn ook de vrienden van joyce en haar vriend
nou meissie lekker naar antwerpen vanavond en geniet er van
ik wens je een hele fijne avond meis

Ken wat lees ik nu pukkels in je gezicht uhm tja moeilijk he
ik hoop zo dat je zwanger bent zou je nu niet liever een test willen doen
uhhhh ik zou zou het denk ik gedaan hebben spannend weer he meis
we duimen door voor jou

Joyce owwww dat wist ik niet van de verzekering dom van me dacht echt dat het met die behandelingen te maken had niet dus en iedereen heeft een eigen bijdragen dus
nou weet ik dat ook weer   hoe voel jij je vandaag?
maandag spannend hoor en altijd fijn om het hartje weer te horen
en te horen dat alles goed is met jullie kleine ukkie

dames ik ga in bad ben hele maal nat
geregent bahhhhh wat een schijt weer weg schoonouders zitten beter
op de canarische eilanden heelijk

tot later meiden

xxxxx
monique

Jessie; We vergeten je niet hoor! Ik zal wat extra duimen draaien voor je deze maand! Ik hoop dat april jou maand mag worden en dat je hartstikke zwanger wordt. Maandag heb ik volgensmij geen echo. Ik denk dat we aleen naar het hartje gaan luisteren. Maar het zou wel leuk zijn. En dan over 5 weken de 20 weken echo. Maar die foto zal ik zeker op hyves zetten.

Oooooohhhhh Ken wat maak je het spannend. Ik vind het super knap dat je er nog geen test tegenaan hebt gegooid! Nog 2 daagjes en dan heb je je NOD. Ik hoop zo dat het raak zal zijn!!!!

Even de lijst weer naar boven.

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod 30 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 31

Ken: meisje wat kan jij het spannend maken. ik heb gode hoop dat jij ook tot de gelukkige gaat behoren!!! ik duim voor je hoor!!!!

Laat je het snel weten!!!!

liefs jessie

Terug
Bovenaan