FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry jesse.......Ik had ook op de laatste NOD lijst gekeken.....schaam scaam
Hopelijk val je snel van de NOD lijst af vanwege een hele goede reden!

En Ken...spannend hoor! Ik duim!

Nog een week en dan heb ik mijn NOD ook bijna! Toevallaig zei mijn vriend gisteravond dat hij er deze ronde een heel goed gevoel over had....en dat had ik ook al (voordat hij het zei)...Maar goed, de vader is de wens van de gedachte he....Het zal dus wel pure hoop zijn! het is afwachten geblazen!

Vandaag  zou mijn innsteling moeten zijn! Ik heb wle het idee dat mijn buik een beetje aan het rommelen is! Zwangeren onder ons, hebben jullie iets van de innesteling gevoeld?

Hoi Meiden,

zouuuuuu het dan toch???????
tja waar zal ik beginnen ik heb een zeurende anders dan anders last van krampjes
en ik ben alleen en omdat ik gek word van me zelf jullie raden het al ja heb weer getest
alleen mijn zwangerschaps testen zijn op dus nu heb ik het met een ovulatie test gedaan hoe gek kun jij je zelf maken en nu tot mijn verbazing zie ik binnen 6 min een 2e streep een licht roze streep weet het moet me niet gek maken maar zouden de wonderen de wereld echt niet uit zijn owwwww wil het nu weten ook meiden wat denken jullie?????helpppp ik heb het hele internet afgezocht of je kom testen met een ovulatie test het kan wel omdat bijde hormonen aanwezig zijn ik kan toch niet nu mijn eisprong hebben ik heb morgen me nod zou een beetje raar zijn als ik vandaag me eisprong zou hebben neeeee die heb ik allang gehad wat denken jullie?????? word gek van me zelf en die onzekerheid hihih
nou denk dat ik morgen toch maar langs de apotheek ga als ik niet alsnog ongi word
jullie horen nog van me duimmmmmmmm

xxx
monique

meiden jossie ....sjors...joh.... joyce....test is uit met een ovulatie test
vind het echt heel erg raar en ben is benieuwd of het echt zo is

He Monique,

Wat spannend zeg! Het zou echt FANTASTISCH zijn!

Ik heb geen verstand van ovu testjes gebruiken als zw testen. Maar waarom ga je niet even alngs de avondapotheek? Dan heb je ten minste wel zkeerheid!

Hoi Mamaroos,

hoe ongeduldig ik ook ben maar moet toch
echt wachten tot morgen het is moeilijk maar zit me nu al gek te maken
en idd je kunt met een ovu test positief testen als je zwanger zou zijn niet anders om dus met een zwangerschaps test kijken of je eisprong er aan komt is toch raar
nou zoals   ik de berichten op het net mag geloven zou ik dus zwanger zijn maar wil het pas echt zeker weten met een ECHTE ZWANGERSCHAPS TEST en ga me ook nog nergend op vast binden de testen zal het moeten uitwijzen

spannend word het zeker zou april dan toch een vruchtbare maand voor ons worden meiden hope so voor ons allemaal

xx
monique

heeeeee meiden,

kon het niet meer moest het weten nu
dus ben ik naar me buurvrouw gelopen die zwanger is
en gevraagd of zei nog een test heeft liggen en die had ze
dus thuis net getest uhmmm weet niet meer wat ik denken moet me kop loopt over naar als ik de test moet geloven zie ik een heel dun vaag 2e streepje net of die me echt iets wil laten zien klo*te dat het donker buiten is dus bij het licht gehouden en ja een heel dun 2e vaag streepje weet het niet meer echt niet meer ga afwachten tot ik ongi ga worden of liever word ik niet ongi ga me niet langer gek maken en zal nu moeten wachten hoe moilijk het nu ook is echt raar ovutest is positief 1dag voor me nod zwangerschaps test geeft weer een heeeeeel dun vaag 2e streepje en dan nog bij het licht   dit is echt om van te worden

ik hoi jullie op de hoogte voor nu weet ik niet wat ik geloven moet

xxx
monique

he junkies.

Jeetje monique wat spannend zeg.
vaag streepje... Had ik ook. Ik moest ook heeel goed kijken. Maar hij was er wel.
En nu is het zo positief als wat.
Kan het me helemaal voorstellen.
Ik heb nog een paar ovulatie testen liggen. Zal ik een skijken wat ie bij mij doet??
Of ie ook positief test?
Ik wens je veel sterkte.

En ken: Wat knap dat je nog niet getest hebt. Spannend man.
Wanneer ben je van plan te testen. Zou geweldig zijn, super vruchtbare maand voor ons.

Ik zou vandaag mijn ouders inlichten. Had tegen mijn broer gezegd dat mijn vriend en ik langs zouden komen, maar toen we aankwamen was mijn moeder er niet.
Hij was vergeten het tegen haar te zeggen. Shit.
Nu gaan we daar morgen naar toe.

MIjn schoonouders vinden het geweldig. Zijn super trots.
Mijn schoonzusje werd zelfs wat emotioneel. hahaha.
Lachen met tranen in haar ogen. Super.

Sjors heb jij het al verteld?
Jossie jij hebt je ouders toch al wel ingelicht??

Groet jo

Owwwww Monique je maakt het steeds spannender! Ik gun het je zo...

Heb je de buuf ook gervraagd of zij het streepje zag? En je vriend/man?

Duimduimduimduim

Terug
Bovenaan