A
Anoniem
Guest
Jessie en Lilian; Een angelsounds is een apparaat dat het geluid versterkt.het lijkt wel een beetje op een walkman zonder cassette en het heeft de vorm van een hart. Er zit een koptelefoon aan vast. Je doet wat gel op je buik om het geluid beter te geleiden en dan zet je het apparaat er op. Het is wel even zoeken en gisteren moets ik echt met de baby meebewegen van de ene kant naar de andere kant van mijn buik. Maar het is heel duidelijk.
Lilian: Super dat je je ei weer gevonden hebt. Wat werkt een mensenlichaam toch wonderlijk he als je er een beetje over nadenkt. Veel plezier met knuffelen!
Jessie; Jij ook een positieve test. En er gebruik van gemaakt. Dat komt helemaal goed hoor! Ik ga hard voor je duimen voor een positieve test.
Het lijkt wel pasen met al die eieren hier!
Johanna; Werkse meid. Wel balen en helemaal als je er al een paar dagen op hebt zitten. I
Lilian: Super dat je je ei weer gevonden hebt. Wat werkt een mensenlichaam toch wonderlijk he als je er een beetje over nadenkt. Veel plezier met knuffelen!
Jessie; Jij ook een positieve test. En er gebruik van gemaakt. Dat komt helemaal goed hoor! Ik ga hard voor je duimen voor een positieve test.
Het lijkt wel pasen met al die eieren hier!
Johanna; Werkse meid. Wel balen en helemaal als je er al een paar dagen op hebt zitten. I