FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jessie en Lilian; Een angelsounds is een apparaat dat het geluid versterkt.het lijkt wel een beetje op een walkman zonder cassette en het heeft de vorm van een hart. Er zit een koptelefoon aan vast. Je doet wat gel op je buik om het geluid beter te geleiden en dan zet je het apparaat er op. Het is wel even zoeken en gisteren moets ik echt met de baby meebewegen van de ene kant naar de andere kant van mijn buik. Maar het is heel duidelijk.

Lilian: Super dat je je ei weer gevonden hebt. Wat werkt een mensenlichaam toch wonderlijk he als je er een beetje over nadenkt. Veel plezier met knuffelen!

Jessie; Jij ook een positieve test. En er gebruik van gemaakt. Dat komt helemaal goed hoor! Ik ga hard voor je duimen voor een positieve test.

Het lijkt wel pasen met al die eieren hier!

Johanna; Werkse meid. Wel balen en helemaal als je er al een paar dagen op hebt zitten. I

Hoi meiden,

Lilian: Jij je ei gevonden, super en op het goede moment geklust nou nog een paar dagen doorklussen he, succes ermee.
Jessie: jij ook druk bezig met je ei, ook jij succes ermee en nog even doorklussen he.
Sjors: Jij veel plezier bij het vertellen aan je ouders. Ik hoop dat ze leuk reageren, vast wel het is toch geweldig om opa en oma te worden. succes
Mamaroos: Jij een weekend weg, ik hoop dat je geen tijd meer had en dat je alsnog goed nieuws hebt.
Ken: Hoe gaat het met jou meid, zijn de rd's nou door gebroken of toch niet. Laat het weten meid.
Johanna: Wat balen dat je moet werken meid,  Morgen voor moeders voor moeders. Leuk ,ik heb de DVD uitgezocht. Het boek heeft mijn vrienddin al dus die leen ik wel van haar. en omdat ik de maximale 10 weken mee doe krijg ik met 16 weken nog een fotolijstje om een echo in tedoen. Ook heb ik nog eeen cd-rom gekregen en een leuk blad.
Joyce: Met jou alles goed las ik. Druk bezig met angelsounds. Leuk hoor.

Met mij gaat het goed. de misselijkheid heb ik geen last meer van. Als ik maar op tijd eet. Nog wel steeds enorm zere boops en af en toe wat ongi-krampen in de buik.
s'Avonds ben ik heel snel moe. Vrijdagavond zijn we naar een concert van BLOF geweest met een stel vrienden en ik was halverwege al moe. Was gelukkig een heel gaaf concert dus ik kon wakker blijven. Mijn vriend  had kaarten gekregen met z'n verjaardag is helemaal gek van blof. Vanmiddag verjaardag van mijn nichtje en morgen weer werken.
Meiden ik wens jullie nog een fijne zondag

Veel liefs Jossie

Hoi dames,

Helaas, geen goede brichten dus....Gisterochtend negatief getest! En net ben ik al wat bruiin verloren. Mijn ongi gaat dus beginnen (zelfs twee dagen eerder/!). Vind ik wel raar, want normaal is mijn ongi eerder later dan vroeger zeg maar!
maar goed, balen dus! maar we houden goede hoop voor het jaar 2009 dan maar!
Morgen ga ik wel een afpsraak met de HA maken. We hebben de afspaak met hem dat las we in april nog niet zwanger waren we mochten komen voor een doorverwijzing....Van de ene kant ben er daar dus helemaal niet blij mee. Van de andere kant heb ik dan wel het gevoel dat er hulptroepen op komst zijn! maar we hadden zo gehoopt dat het nu even snel zou gaan als met Frank! Dit hadden we nooit verwacht!

Ook hebben we afsgesproken om komende maand even geen ovutesten te gebruiken en niet te tempen. We gaan gewoon vrijen als we daar zin in hebben en verder zien we wel...

Vanavond lees ik even helemaal bij!

Leuk hoor een concert van BLOF. Wel heel erg gezellig en een ontzetten leuk kado om te geven. Wel even balen dat je halverwegen al moe was. Hadden je vrienden wat in de gaten of heb je het goed geheim kunnen houden?

Mamaroos; Echt super jammer dat het deze maand niet raak mocht zijn. Misschien is het inderdaad voor jezelf wel even beter dat je een maandje alleen gaat knuffelen wanneer je er zin in hebt. Het moet tenslotte wel leuk blijven. Ik ben benieuwd wat de huistarts nog verder tegen je zegt. Wel fijn dat je die afspraak al met hem hebt gemaakt.

Nou meiden, er is weer een nieuwe week aangebroken. Jammer dat het weekend al zo snel weer voorbij is. met de baby ga ik 4 dagen werken ipv 5 en dan ben ik op woensdag vrij. Daar heb ik echt veel zin in. 5 dagen is toch best vermoeiend. Maar werkse allemaal!

hoi meiden!!!

hoe is ie hier?ik ben vanmorgen met frisse moed opgestaan en heb al de was   gedaan en alles al opgeruimd !!!yeeeehh...ik ben goed bezig vandaag hahhhahaha
gisteren is volgens mij pas mijn ei geweest...{{dag 16}}.[ik bleef kramp/steken in mijn lies houden dus daarom denk ik dat]nou alle steken zijn weer weg   en we hebben gisteren weer geknuffeld...voor de fun   een x op de bank .!!!toen t bijna donker was en alle lampen uitgedaan   spannend!!!!.is wel leuk voor de verandering   en wie weet he!!!! kan ik over 10 jaar zeggen : jij bent op de bank gemaakt!hahah is wel spannender verhaal als gewoon in bed hahahhhsahahhahahahh!!
ja we hebben er wel lol in gehad hihi   zat avond hadden we t ook nog gedaan [gewoon !! hahah in bed] dus ja meer kunnen we niet doen nu.gewoon afwachten!!!!
wachtbankje ik kom eraan .......!!!
he jessie   zit jij er ook al ???en ook goed geknuffeld?

joyce   oooh is dat t!! ooit wel gehoord maar was me niet helemaal bijgebleven ,,, en kan je je kindje goed horen??gaaaf zeg!!
je was weer mooi op tijd vanmorgen he!!!hahha....x

jossie   gaaf he blof!! maar jij was dus wel kei moe!! jaaa herkenbaar ik was ook altijd al moe om 16:00 was ik knock-out op een dag... maar je voelt je nu dus al wat beter...fijn ..en als je moe bent gewoon lekker op de bank gaan liggen ...je moet er gewoon aan toegeven!! heerlijk soms hoor...hihi
geniet ervan he...

mamaroos     das kut he..dat dr rd's eraankomen !!hoop dat je er toch niet teveel een dip van krijgt!! en ja wie weet kan de dokter er iets van zeggen....of krijg je iets ..
wat je zegt je doet er dan iets aan he...! maar t is zoals je zegt frank je zoon was gelijk raak en waarom moet je nu dan zolang wachten???......ik zou heel irritant er van zijn denk ik..maar ja hulp is on the way!
worstel je ff door deze  s heen en wie weet wat de volgende maand je brengt!!

joh...ja ik vind t ook goed dat je meedoet aan m v m   maar ik vind t wel irritant dat je buren dan alleaal weten dat je zwanger bent.... en in mijn soituatie [ze zijn zo fucking nieuwgierig wanneer ik weer zwanger ben] wil ik echt dat niemand t weet tot de 12 weken !! deze x ga ik echt t stilhouden ......alleen op mijn werk niet want daar houden ze rekening met me ivm tillen en lang werken ..kijk ik ben iets voorzichtiger aangelegt he ..na alles van storm* en daan *
...maar ik wil zelfs 12 weken mijn mond proberen te houden tegen mijn papa en mama....[moeilijk !! maar ga t wel proberen]
maar hoe zit dat bij jullie ...zijn jullie buren niet nieuwgierig of valt ze dat niet op??

sjors hoe was t bij je ouders???????? vertel viel t mee? of niet....

ken hoe is ie??? duivels weer weg?

nou meiden ik kijk straks weer ff he..ik ben toch lekker vrij vandaag dus..............maar moet nog veel doen ahhahahhaha..xxxxx lilian

hoi hoi allemaal

Daar ben ik weer! Het weekend zit er weer op maar ik heb lekker vandaag nog een adv dag! ach wat is het onderwijs toch heerlijk..............

Sjors: Vertel, vertel. hoe regaeerde je ouders toen je het heugelijke nieuws ging vertellen? Waren ze verbaasd, emotioneel, overrompeld, teleurgesteld?? Ben nieuwsgierig en hoop dat het meeviel!!! jullie hebben immers een klein wondertje gemaakt en daar moeten ze toch wel ontroerd van zijn?

mamaroos: wat ontzettend kl*te dat de duivels weer gearriveerd zijn!!! grrrrrr heb je al een afspraak met de huisarts gemaakt? ik vond het toen aan de ene kant ook wel fijn hoor dat we toen de stap gezet hebben en dat er hulp kwam. Ik hoop dat jij er over een tijdje ook zo over denkt en wie weet is de wetenschap dat er iets aan gedaan gaat worden wel genoeg om toch alsnog zwanger te worden. Dat had Joh volgens mij ook!! ( of was het nou jossie)

Ken: Hoe was je weekend in het kasteel? heb je er ondanks de duiveltjes toch lekker van kunnen genieten?? Ik hoop dat je een fantastisch weekend hebt gehad!!!

Jossie: wat leuk dat je naar blof geweest bent. Dat zal vast wel een leuk concert geweest zijn!!!

Joyce: ik las dat je met de baby 4 dagen gaat werken ipv 5. Mag ik vragen waar de baby dan naar toe gaat als jij gaat werken? gaan opa en oma oppassen of gaat hij of zij naar een kinderdagverblijf?? Of weet je dat nog niet precies?
Zijn jullie al op zoek naar een babykamertje of niet??
Weet jij toevallig ook of Monuque aan de 4e iui gaat beginnen of dat ze toch nog een maandje gaan overslaan?

lilian: Jij was ook lekker vrij vandaag las ik. Ook ik had gisteren mijn ei dus we lopen inderdaad goed gelijk zeg, hihihihih! wij hebben het ook vrijdagavond, zat avond en gisteren avond ook nog maar een keer gedaan! hihi! soms is het wel een verplichting maar deze ronde was het lekker en juist heel ontspannen!!! hahaha!!!
ik hoop voor jou ( en mezelf natuurlijk) Dat je enorm positieve test in handen mag hebben!!! Laat de duimen maar vast beginnen met draaien!!! hihi

Joh: hoe was het met moeders voor moeders?? Waren ze blij dat je jezelf aangemeld had? Mocht jij ook een cadeautje uitkiezen??

Nou meiden ik ben dus inmiddels ook op het wachtbankje beland. Maar naast Lilian zit er volgens mij niemand op?? Dat betekend dat we lekker de ruimte hebben he lilian, hihih!

Ik ga lekker een kop thee drinken!!!

Meiden tot snel weer

liefs jessie

Hoi Lieve Meiden,

even een update

Jessie meis ik las dat je weer op het wachtbankje bent belant heerlijk meis ik hoop zo dat er in april heel veel zwangere mogen zijn waar onder jij ik wens je heel veel succes die 2weken op het wachtbankje weet hoe slopent dat kan zijn toi toi toi meis

Lilian uhhmmm geknuffeld op de bank hihihi is weer is wat anders meis
spannend maar weer ook voor jou hoop ik dat het deze maand raak mag zijn toi toi toi

mamaroos jeetje dan toch die kl*te duivels ik las dat je nu naar de HSzal gaan
is dat om doorverwezen te worden naar de gyn?
sterkte meis hou moed al valt het soms niet mee knuffie

Ken hoe was jou weekend ondanks die duivels heb je er toch een leuk weekend van gemaakt samen met jou mannetje zijn de duivels inmidels weer vertrokken?

Sjors hoe is het gegaan bij je ouders vonden ze het toch wel leuk? kan me niet voorstelen dat ze het niet leuk zouden vinden

Jossie meis blof geweldig merk je al wat dat je zwanger bent misselijk moe?

Joh en voor jou ook merk je al wat?

Joyce gaaf   zo ding waar mee je het hartje kan horen van je kindje
uhmmm wij moeten maar is gauw langs komen zo dat ik dat ook jullie kindje kan horen lijkt me geweldig   ja hoe ga je dat doen als je straks 4dagen gaat weken je weet het he 1dag wil ik altijd opassen hihiih dus bij deze

nou meiden bij mijn zijn de duivels weer vertrokken dus zaterdag haal ik de ovu testjes maar weer uit de kast en gaan we testen wanneer me ei er aan komt zo dat we toch deze maand aan onze 4e iui kunnen beginnen lang over na gedacht maar wil niet nog een mand wachten we kijken wel wat het word en anders slaan we mei een keer over ik mag zelf van de gyn aangeven wanneeer ik verder wil dus dat is wel zo fijn verder gaat het wel met me voel me op het moment heel moe en volhgende week woensdag is me laaste dag op het werk verder hebben vrioendlief en ik gisteren gekeken naar een nieuwe slaapkamer nu hebben we er een gezien die is echt super romantische echt heel mooi dus denken wel dat het die gaat worden dat zijn leuke dingen slaapkamer word creme kleurig met bedoo rood of zo iets en het bed is masief licht eiken echt mooi
nou meiden dit was het voor nu   ga zo werken lees vanavond wel even

veel liefs
monique
xxxxxxx

Lilian; Heerlijk he wanneer je zo nu en daneen dagje vrij bent. Dat cind ik ook altijd en danmoet je er gewoon lekker van gaan genieten.

Jessie; Mijn vriend gaat ook 4 dagen werken. Dus ik 1 dag minder en mijn vriend 1 dag minder. Daarnaast gaat hij/zij 2 dagen naar de opvang bij ons om de hoek en 1 dag naar mijn schoonmoeder. Maar jij zit weer op het wachtbankje. Het scheelt dat je er gezellig samen met lilian op zit. Dan duurt het wachten misschienniet zo lang als anders.

Monique; Goed van je dat je toch weer aan je 4e IUI gaat beginnen. En ja je kan ook altijd in mei nog eeen keer overslaan. En misschien is dat wel helemaal niet nodig. Ik hoop voor je dat het deze ronde raak mag zijn.

Ken: Hoe was je weekendje weg? Je hebt er gelukkig wel lekker weer bij gehad.

Sjors: Hoe hebben je ouders en schoonouders gereageerd?

Terug
Bovenaan