A
Anoniem
Guest
Hey meiden!!!!
Daar ben ik weer hoor; helemaal uitgerelaxed!
Sjors: Ik snap dat je je best lullig voelde toen je moeder dat vertelde. Je wilt iets heel erg fijns vertellen en dan krijg je die reactie. Toen ik dit las, dacht ik gelijk; maar haar moeder zal vast super reageren op het geweldige nieuws!
Nu ben ik dus wel benieuwd of dat zo was. Hopelijk wel hoor, want op negatieve reacties zit niemand op te wachten!
Mamaroos: Dat is zo K.T !!! Ik weet het.........
Hopelijk krijg je snel duidelijkheid over waarom het nu niet zo snel lukt!
Lilian: Je ei dus gesprongen?! Geweldig toch? Nu dan afwachten.... dat duurt weer lang!
Jessie: Hoe is het bij jou? Had jij nu ook je ei al?
Zwangere meiden: gelukkig niet al teveel last van misselijkheid. Hopelijk blijven jullie je de hele zwangerschap goed voelen!
Nu dan weer mijn verhaal;
Vanaf vrijdag dus naar een kasteel geweest. Het was super!!! Een mooi kasteel, mooie kamer, mooie omgeving, heerlijk ontbijt en goede gastvrijheid.
Alleen jammer dat ik op zaterdag ongesteld werd! Balen! Ik wist dat het eraan kwam, maar wel lullig dat het nu net in dat weekend moest zijn!
Mijn gyn had toch nog maar een kuurtje clomid voorgeschreven. Hij had bij de eerste al gezegd dat ik op dag 3 moest beginnen met slikken.
En ik zou nu op dag 12 een onderzoek krijgen.
Bel ik naar het ziekenhuis, is hij met vakantie!!!
Krijg ik de secretaresse van een andere gyn aan de lijn, zij vertelde dat ik gisteren al moest beginnen met slikken.
En zegt ze nog; dat onderzoek komt te vervallen, want jouw gyn is met vakantie en een andere gyn doet dat niet. Dussssss..............
Dit is ook best wel balen!
Want ik heb eigenlijk het idee dat er nog iets niet helemaal goed is.
Ik hoop dat ik het fout heb en dat het deze ronde dan raak mag zijn!
Dat wordt nu extra veel knuffelen, of weer niet?
Want dat werkt dus ook niet altijd............
Liefs...
Daar ben ik weer hoor; helemaal uitgerelaxed!
Sjors: Ik snap dat je je best lullig voelde toen je moeder dat vertelde. Je wilt iets heel erg fijns vertellen en dan krijg je die reactie. Toen ik dit las, dacht ik gelijk; maar haar moeder zal vast super reageren op het geweldige nieuws!
Nu ben ik dus wel benieuwd of dat zo was. Hopelijk wel hoor, want op negatieve reacties zit niemand op te wachten!
Mamaroos: Dat is zo K.T !!! Ik weet het.........
Hopelijk krijg je snel duidelijkheid over waarom het nu niet zo snel lukt!
Lilian: Je ei dus gesprongen?! Geweldig toch? Nu dan afwachten.... dat duurt weer lang!
Jessie: Hoe is het bij jou? Had jij nu ook je ei al?
Zwangere meiden: gelukkig niet al teveel last van misselijkheid. Hopelijk blijven jullie je de hele zwangerschap goed voelen!
Nu dan weer mijn verhaal;
Vanaf vrijdag dus naar een kasteel geweest. Het was super!!! Een mooi kasteel, mooie kamer, mooie omgeving, heerlijk ontbijt en goede gastvrijheid.
Alleen jammer dat ik op zaterdag ongesteld werd! Balen! Ik wist dat het eraan kwam, maar wel lullig dat het nu net in dat weekend moest zijn!
Mijn gyn had toch nog maar een kuurtje clomid voorgeschreven. Hij had bij de eerste al gezegd dat ik op dag 3 moest beginnen met slikken.
En ik zou nu op dag 12 een onderzoek krijgen.
Bel ik naar het ziekenhuis, is hij met vakantie!!!
Krijg ik de secretaresse van een andere gyn aan de lijn, zij vertelde dat ik gisteren al moest beginnen met slikken.
En zegt ze nog; dat onderzoek komt te vervallen, want jouw gyn is met vakantie en een andere gyn doet dat niet. Dussssss..............
Dit is ook best wel balen!
Want ik heb eigenlijk het idee dat er nog iets niet helemaal goed is.
Ik hoop dat ik het fout heb en dat het deze ronde dan raak mag zijn!
Dat wordt nu extra veel knuffelen, of weer niet?
Want dat werkt dus ook niet altijd............
Liefs...