FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden!!!!

Daar ben ik weer hoor; helemaal uitgerelaxed!

Sjors: Ik snap dat je je best lullig voelde toen je moeder dat vertelde. Je wilt iets heel erg fijns vertellen en dan krijg je die reactie. Toen ik dit las, dacht ik gelijk; maar haar moeder zal vast super reageren op het geweldige nieuws!
Nu ben ik dus wel benieuwd of dat zo was. Hopelijk wel hoor, want op negatieve reacties zit niemand op te wachten!

Mamaroos: Dat is zo K.T !!! Ik weet het.........
Hopelijk krijg je snel duidelijkheid over waarom het nu niet zo snel lukt!

Lilian: Je ei dus gesprongen?! Geweldig toch? Nu dan afwachten.... dat duurt weer lang!

Jessie: Hoe is het bij jou? Had jij nu ook je ei al?

Zwangere meiden: gelukkig niet al teveel last van misselijkheid. Hopelijk blijven jullie je de hele zwangerschap goed voelen!

Nu dan weer mijn verhaal;

Vanaf vrijdag dus naar een kasteel geweest. Het was super!!! Een mooi kasteel, mooie kamer, mooie omgeving, heerlijk ontbijt en goede gastvrijheid.
Alleen jammer dat ik op zaterdag ongesteld werd! Balen! Ik wist dat het eraan kwam, maar wel lullig dat het nu net in dat weekend moest zijn!

Mijn gyn had toch nog maar een kuurtje clomid voorgeschreven. Hij had bij de eerste al gezegd dat ik op dag 3 moest beginnen met slikken.
En ik zou nu op dag 12 een onderzoek krijgen.
Bel ik naar het ziekenhuis, is hij met vakantie!!!
Krijg ik de secretaresse van een andere gyn aan de lijn, zij vertelde dat ik gisteren al moest beginnen met slikken.
En zegt ze nog; dat onderzoek komt te vervallen, want jouw gyn is met vakantie en een andere gyn doet dat niet. Dussssss..............

Dit is ook best wel balen!
Want ik heb eigenlijk het idee dat er nog iets niet helemaal goed is.
Ik hoop dat ik het fout heb en dat het deze ronde dan raak mag zijn!
Dat wordt nu extra veel knuffelen, of weer niet?
Want dat werkt dus ook niet altijd............

Liefs...

hoiiiiiiiiii

nog ff snel voordat ik naar bed ga hihi

ken   fijn dat je een relax weekend heb gehad!!! maar minder dat die k rd's kwamen zat.!!@ en dan die gyn van jou!!! verrekte gek zomaar op vakantie gaan !!!nou jaaaaaaaa!!!
nee is niet funny maar wie weet is al dat tegen werken wel een geluk voor jou op een of andere rare manier!! wie weet wat april / mei brengt????

sjors   wij zijn nieuwsgierig!!!!

jessie     lekker veel plaats he zo met zn 2-en op dit bankie!!hhahhahahaha kopje thee??
dat wij maar mooideze maand zwanger raken he!! zou kikke zijn   onze nod is zo op de 30 e [30 dagen bij mij]   nou 26 april is mijn schatje jarig     en dit zou t beste kadoo ooit is zijn !!!! maarja laat ik er maar niet teveel op rekenen!! valt zo tegen anders ...ik ben er erg relax onder op dit moment : zo van we zien wel......
maar owee als t zover is hahahhahahahha...we will see... !!!duimduimduim!

monique       super dat je je toch de 4e iui doet!! en wat je zegt je kan altijd   in mei nog ff rustig aan doen.... succes meis   duim voor je!!

nou alle andere   succes maar ik heb geen 2e scherm open dus morgen weer ok!!
xx en welterusten   doei lilian

He Dames.

Hoe gaat ie?

Sjors!!! we zijn benieuwd hoe je ouders hebben gereageerd.
Hoe voel je je verder? Ben je nog misselijk?

Jossie: hoe zit het bij jou???

Ik heb vandaag moeders voor moeders op bezoek gehad.
Moest natuurlijk weer een test doen om te kijken of er genoeg zwangerschapshormoon aangemaakt word.
Vond eht heel erg spannend. Had van te voren veel drinken gehad dus was bang dat de urnie niet geconcentreerd genoeg was.
Maar er kwamen al heeel snel 2 dikke strepen tevoorschijn.

Weer een bevestiging. !!!!!!!!!
Ik hebn een dvd uitgezocht en die natuurlijk gelijk bekeken.
Erg mooi.

De flessen hoe fik gelukkig niet op de stoep neer te zetten, ik kan het allemaal zelf wegbrengen wanneer het  mij uitkomt.

Nog twee weken tot de echo. Vind het super spannend.
Als de echo goed is ga ik het denk ik wel aan meer mensen vertellen.

Nou dames ik ga kijken of ik kan slapen. Heb weer 2 nachtdiensten gehad ivm met ziekte. Zou bijna zeggen tegen het hoofd,: ja ik doe het wel want het kan nu nog.
Haaaaaa net op tijd heb ik de woordne ingeslikt.

Tot morgen.

tut jo

hoi   girls

we waren op pag 2 beland   !!!!nou jaaaaaa hihi
ik kom straks   ff..ik wilde ons nu alleen maar ff redden van pag.2 !!
]xxx lil

sjors ???vertel ons nou ........

heeeee hallloooooooo   oooo oooooo....

er is hier helemaal niemand!!! ben ik helemaal alleen???

halllooooo waar zijn jullie allemaal!!..........??
nou mooi ..only the lonely!!

xxxx lilian

ps zit ik hier alleen op t wachtbankje te zitten ., niemadn om   mee te kletsen... snik !!

He Lillian; Helemaal alleen op het wachtbankje? hihi. Waar is jessie dan? Maar het is inderdaad eenbeetjestil op het forum. Misscchien is iedereen van de eerste zonnestraaltjes aan het genieten.

Johanna; Echt goed om mee te doen met Moeders voor moeders. Mooie dvd he? Ik heb hem ook. Ik zou ook nog een fotolijstje krijgen maar die heb ik nog iet gehad terwijl ze vorige wek voor het laatst waren. ik denk dat ik vanavond maar eens ga bellen met die moeders voor moeders informatrice. In principe maakt het mij niet uit maar dan moet ze het niet extra gaan vertellen thuis en op internet.

Sjors; Hoe gaat het met je? En hoe reageerden je ouders? Ik mis je even op het forum. Ik hoop dat alles goed met je gaat!

hoi meiden

ik hoopp dat er vandaan meer geschreven word als gisteren hihi ..t was zo stil ...!!
sjors ik ga me nu ook een beetje zorgen maken om je hoor.....was t niet goed bij je ouders ofzo.....meid..wij staan acter je hoor... en alleen jullie 2en kunnen de beslissing maken om een kindje te krijgen !.........denk aan je..

jessie     lekker aan t genieten van de zon?? terwijl we wachten hihi

xxx lilian

He junkies

Lilian, je hebt gelijk. Het is wel heeeeeeeel rustig op het forum.
MEIDEN WAAR ZIJN JULLIE!!!!!!!!!!!

YOEHOE WAKY WAKY.

Joyce ik heb wel een fotolijstje gekregen Waarschijnlijk zijn ze gewoon vergeten je die te geven. Ja het is voor een goed doel, Super goed doel
Dat houd ik ook maar voor ogen want ik vind er nu al niks meer aan om in zo'n ding te plassen. Beetje onhandig. Misschien meot ik er nog wat handigheid in krijgen.
Maar ik doe het allemaal voor de moeders die ook graag moeder willen worden.
Elke druppel telt.

Zal het binnenkort ook eens bij vriendinnen promoten. Ik heb zat vriendinnen die zwanger zijn maar niemand doet mee aan dit goede doel.

Nou ik ben benieuwd wanneer we weer meer reacties krijgen. ben wel benieuwd hoe het gaat met jossie, sjors, mama, ken jessie en ieder ander.

Tut jo

Terug
Bovenaan