FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Hoi Meiden,

Nou zal ik dan ook maar is weer van me laten horen
lilian mischien zit ik vanaf zaterdag wel bij je op het bankje
ik ben vanmorgen toch maar begonnen met ovu testen zit nu op dag 6
en moet zeggen dat het streepje echt al zichtbaar is dus ik verwacht morgen wel een positieve test zo ja dan kunnen we vrijdag weer voor de IUI mijn gevoel zegt dat ik vandaag maar is weer moest gaan beginnen en niet zaterdag want dan had ik me ei verschijnlijk gemist dus het word weer spannend ik zal jullie op de hoogte houden

Joh heel goed van je dat ook jij mee doet aan moeders voor moeders ik zou het ook gedaan hebben en mocht ik zwanger raken doe ook ik mee idd het is voor een goed doel
joyce begint je buikje al te komen pas jij je broeken nog gewoon?
ik hoop dat die buik nu zichtbaar word meis

Ken meissie fijn dat je toch een leuk weekend hebt gehad ondanks je ongi nieuwe ronde meis maar had zo gehoopt dat dat niet meer nodig zou zijn succes meis

mamaroos jeetje wat kl*te dat die duivels dan toch geariveerd zijn ben je al bij de dokter geweest meis dubbel gevoel he

jessie hoe is het met jou ?

sjors hoe is het met jou meis hoe is het gesprek met je ouders gegaan wij zijn allemaal nieuwschierig hier vertel

nou meiden tot later

liefs
monique

hoi Lieve Dotjes

Daar ben ik weer!!! Ik leef nog, jullie kunnen weer opgelucht ademhalen. hihih
Ik ga nu even naar stad fietsen met de hond. Moet nog een cadeautje hebben voor ene vriendin die jarig is. maar als ik thuis kom en met een kop thee op de bank zit ga ik op iedereen reageren hoor!!!!

tot snel

Kusss jessie

Hoi Lieve Meiden

daar ben ik alweer!! hihi!! Heb ik toch snel gedaan al zeg ik het zelf. De hond heeft ook weer genoeg beweging gehad en ligt nu op apen gapen in de tuin hahaha

Ken: wat een mooi kasteel waar jullie geweest zijn. Ik zag de foto op hyves. Sjiek hoor!!
Hoe is het met je duiveltjes, worden ze al minder in omvang? Heb je al enig zicht op de afspraak met de gyn? Ik zag dat hij met vakantie was, maar hoe zit het dan in de volgende ronde?? Want je hebt wel weer clomid geslikt nu toch? ik duim dat het deze ronde ook voor jou gewoon raak mag zijn hoor!! je wacht er ook al lang genoeg op!! Succes alvast.

Lilian: ik het de thee al ingeschonken hoor! wil je er een lekker koekje bij!! hahah! even serieus hoe is het met jou meis, kan je het wachten nog een beetje aan? Voel je al dingen of juist niet?? We duimen he! en gelukkig heb ik jou naast me   op de bank anders wacht ik echt zo eenzaam!!!

Joh: hoe is het allemaal? Druk bezig met de flessen te vullen las ik, hihi! goed van je hoor! en je weet het gewoon even goed oefenen met het raak richten in de   fles want oefenen baart kunst zeggen ze he
Ben je trouwens dan nu wel een paar dagen vrij of niet??

joyce: ik zag van de week een bekende en die was 18 weken zwanger, ik moet eerlijk zeggen dat er nog niet heel veel te zien was. Ja de laatste dagen begon ze te merken dat het iets aan het groeien was, dus het komt bij jou ook vast helemaal goed!
Wat leuk trouwens dat je vriend ook een dag minder gaat werken en een echte papa gaat "spelen" gezellig hoor!!!

monique: wat ontzettend goed dat jullie deze maand toch weer een poging gaan wagen. En je gevoel heeft je dus blijkbaar niet in de steek gelaten doordat het zei dat je vandaag al moest gaan testen!! Spannend hoor!! ik hoop dat je ei snel komt en dat je ons daarna gezelschap komt houden op het wachtbankje!! Dus lilian, schuif jij alvast een stukje op!!!
Ik ga voor jou het allerhardste duimen dat jij deze ronde geluk mag hebben! Het is je zoooo gegegund meid!!! Hou je ons op de hoogte?

SJORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waar zit je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeetje zeg je laat ons wel erg lang in spanning zitten hoor!!!!! Ik hoop dat alles goed met je is??!

mamaroos: hoe is het, ben je de tegenslag al weer een beetje te boven?? Wanneer mag jij naar de dokter??

Hier is alles goed hoor! Ik had maandag enorme keelpijn, maar dat is gelukkig nu minder geworden, het is op mijn stem geslagen, dus de kids konden me vandaag bijna niet verstaan in de klas, hahah! Was het wel rustig nu de juf bijna niet kon praten.
Ik ben aan het aftellen. Volgende week nog en dan heb ik lekker twee weken vakantie!! En dan gaan we over 15 dagen lekker een weekje naar Tenerife!!! Heb er zooooo'n zin in!!!!!! lekker even er tussen uit! Dus mocht ik deze ronde niet zwanger zijn dan kan ik misschien in mei een spaans  kindje maken, hahaha! maar liever ga ik natuurlijk al zwanger op weg!!

Dan het minder leuke nieuws! We hebben morgen spoedoverleg op school omdat we persooneel in moeten leveren wanwege het teruglopend leerlingen aantal. Dat zou betekenen dat we 2 full time banen moeten inleveren!!! pfffff dat is echt wel balen, ben dus benieuwd morgen!

Ik had gisteren aan het eind van de middag ineens van die enorme steken in mijn linker zij. Zelfs zo erg dat ik dacht dat het misschien mij eisprong was, maar ja die had ik zondag al gevoelt. Ik heb er dus een testje tegen aangegooid maar er was inderdaad geen sprake van een tweede streep! was dus toch zondag mijn ei. En nu had ik vanmorgen ook weer van die steken, heel apart. kan me niet herinneren dat ik die eerder had!!! toen ik tegen mijn man zei, zei hij heel droog: ik zei toch dat ik raak geschoten had deze ronde, hahaha! . Nou ik weet het niet meiden, ik hoop alleen dat de steken niet terug komen want het was niet echt prettig!!

Goed ik heb geloof ik weer genoeg getypt!!!

Meiden ik wens jullie alvast een fijne avond!!!

veel liefs jessie

Hoihoi meiden!

Ben ik ook weer hoor!

Lilian: Zit je toch een beetje comfortabel op het wachtbankje? Vast wel, want er zitten er niet veel op! Pffff wachten duurt lang he? Ik hoop zo dat deze ronde raak is voor je.

Jessie: Jij dus ook! Gezellig met z'n tweetjes! Spannend zeg, die pijn in je zij. Dan is het echt te hopen dat je mannetje gelijk heeft en raak geschoten heeft.

Joh: Dus jij bent netjes de flessen aan t vullen voor moeders voor moeders. Goed zeg, want het is inderdaad voor een heel goed doel. Hou dat dan voor ogen als je zit te klooien met die flessen!

Monique: Fijn om ook weer wat van je te horen! Goed dat jullie toch weer aan een volgende ronde zijn begonnen. Je hebt dus bijna je ei, spannend zeg!

Ik dacht dat gisteren mijn ongie minder werd, maar daar was vandaag nog niet veel van te merken! Ze zijn echt nog niet vertrokken. Balen! Want ik wil ook weer verder aan een nieuwe ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Heb trouwens ook geen idee wanneer ik nu naar de gyn moet. Ik denk dat ik over 2 weken gewoon ga bellen naar de secretaresse.

Allemaal een fijne avond!
Liefs...

Lieve Sjors,

Ik hoop ook dat alles goed is met je!
Ik zou ook heel graag iets van je willen horen.
Hoe ging het vertellen van het fijne nieuws?

Liefs...

Hoi dames,

Even een kort berichtje van mij. Ik heb een flinke keel ontsteking gehad en ben nu eindelijk weer aan de betere hand. Mijn duivels zijn weer bijna weg. We hebben ons voorgenomen om deze maand er heel relaxed mee om et gaan. Ik drink gewoon af en toe een wijntje, we klussen als we zin hebben, we gebruiken geen ovu testjes en geen thermometer! Gewoon even niet al dat gedoe er om heen, zeg maar!
Komende maandag hebben we om half negen een afspaak bij de huisarts! Wij gaan proberen of hij ons door wil verwijzen.Dan krijgen we ten minste wat hulp en kunnen er eventueel dingen uitgesloten worden.
Het gevoel "het komt wel goed" overheerst bij ons. Het zal z'n tijd wel nodig hebben.

Nu moet ik gaan hasten want we gaan naar het theater (Komill Foo). Morgen een begrafenis, dan werken en 's avonds uit eten! Druk dus....Maar ik spreek jullie snel weer en reageer dan op ieder persoonlijk! De "wachters" veel succes en dat de tijd voorbij mag vliegen! De klussers....have fun!

Jessie; Wat spannend zeg di steken in je sij. Ik hoop dat je mannetje gelijk heeft en dat jullie deze keer hartstikke zwanger worden. Misschien waren het wel een paar steekjes van een innesteling. Ik ga voor je duimen dat je over anderhalve week een mooie positieve test in handen mag hebben.

Ken; Balen dat j nog steeds ongi bent zeg. Ik kanmevorstellen dat je graag door wil gaan. Maar hoe zat het ook al weer? Ga je deze ronde met of zonder clomid starten?

Terug
Bovenaan