FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamaroos; gelukkig voel je je weer wat beter. Sterkte tijdens de begrafenis vandaag!

Sjors?

Monique; heb je een vette streep? morgen weer IUI?

Zijn er secretaressesonder ons? Fijne secretaressedag vandaag!!!

goeiemorgen lieve meiden!!!!

ten eerste ik maak me echt bezorgt over sjors: of ze is fucking ziek/misselijk en heeft geen zin ...maar ze zal toch wel ff kijken neem ik aan en onze bezorgt heid zien?
of t was niet goed bij haar ouders of zoiets ...of ....?
ik vind t raar dat we niks horen ..ze is altijd van t schrijven he... ik hoop dat alles goed met dr is.....!!!!

jessie   WST JIJ HEB HEB IK OOK!!!! steken links onderin     en eergisteren ook een heele erge ..ik dacht ook van   HUH???   nou wil ik niet negatief doen maar t zullen toch nog niet de naderende rd's zijn...????
ik kan me ook niet herrinderen ????!!![stom toch onderhand he] of ik dat vorige x had...
maar t zou toch wel heel leuk zijn deze maand ...want mijn schatje is 26 april jarig en ik heb dan dag 29!! en als ik zwanger zou zijn ! zou dat wel t mooiste verjaardagskadoo oooit zijn he!!!! ik wil dus ook niks zeggen over steken hier of daar [tegen hem] want ALS T   zo zou zijn   pak ik de test in als kadootje!! gaaaaaf!!!!
maar t zou ook wel HEEEEEEEEEEEL toevallig zijn he!!! kan bijna niet   , dus ik maak me niet te blij..........
maar ik heb dus ook steeds wat steken .een hele erge gehad...en nu ook soms zn gevoel dat ik dus denk van "huh"??????
 we duimen voor ons he!!!!

ff nieuws tussendoor er wss net op t journaal dat ; ZELSTANDIGE WERKENDEVROUWEN [EIEGN BEDRIJFJE] vanaf mei al een uitkering krijgen tijdens zw sch verlof!!!! dat is toch goed voor jossie???[was jij t..? iemand zat hier op te hopen ik weet niet precies meer wie.......] nou mooi gegegeld !!!!!

mamaroos   sterkte vandaag met de begrafenis!x

ken   nou die ongie mag ook wel eens opro**en he !! hihi     hoop dat je snel weer rd's   vrij bent     hihi   en dat je snel weer naar die vakantievierende gyn mag...[dat ie maar eens yterugkomt!!!!!]

joyce   lekker   vroeg als altijd he!!! hihi   ik werk in een bloemenwin kel he     dus druk vandaag!!!! secretaressedag he!!!!!     hoe voel je je ....dfie buik komt wel hoor ik had bij storm en daan   pas bij 20 weken begon die pas echt te groeien!! en dat waren er 2!! dus maar t gebuert echt!!!! wacht maar af !! geduld hahhaha....

monique   nou de streep komt er dus weer aan mooi!!!!!

joh     succes met plassen op je flesjes hihihi [neee echt wel super goed van je!!!!!meid]     voel je je nog goed>???? mooi,,,

nou meiden ik ga werken een drukke dag vandaag   gelukig bijna weekend!! xxx lilian

Hoi Hoi Meiden,

als eerste maakt ook ik me zorgen om sjors iedereen hier
en net wat lilian zegt ze schijft meestal wel terug nu dus helemaal niks
sjors meis laat wat van je horem wij zijn allemaal bezorgt meid

joyce nee nog geen vette streep maar verwacht die echt morgen
en denk dat we zaterdag dan voor de IUI kunnen zou leuk zijn zaterdag dan kan vriend lief ook weer een keer er bij zijn die heeft al 2x moeten missen en je mannetje naast je tijdens de iui is toch wel fijner ik hou jullie op de hoogte meiden

ik reageer later op jullie moet weg nu

tot later
xxx
monique

hoi junkies!!

daar was ik weer!!
gdaHdgayutdgwakdjwiqwehdouqhdo3d!        Sorry, ik heb net werkelijk weer een behoorlijk stuk getypt en nu is het weer weg!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Nieuw poging dan maar!!

Om te beginnen met het goede nieuws!!! De vergadering op school is geweest en is bekend wie er allemaal weg moeten! gelukkig zit ik er niet bij!!!! Ik mag dus blijven!!!

Ken: nog even geduld hebben. de duivels verdwijnen vanzelf weer hoor!!! Dan kun je nu de batterij nog even opladen om de volgende ronde weer volop te klussen!!!

mamaroos: je zegt het zelf al! het komt allemaal wel goed!!! Kijk maar naar jullie Frank, dan zie je dat het dus wel moet kunnen!!! Het is alleen een wonder om zwanger te worden en dat wonder laat nu wat langer op zich wachten!!! Maar ik weet zeker dat de huisarts jullie gaat doorverwijzen, en dat het helemaal goed gaat komen hoor!! Succes alvast maandag!!

Joyce: hoe was de secretaressedag?? Ben je nog in het zonnetje gezet of is de dag geruisloos voorbij gegaan??

Lilian: Kan je de bloemen nog zien, of heb je er vandaag zoveel gezien dat  je het wel gehad hebt??  
wat zou het inderdaad een prachtig cadeau zijn als je je vriend een positieve test cadeau kan doen!!! ik duim voor je hoor meid!!!
heb je vandaag nog ergens last van gehad??
mag ik vragen wanneer het mis was gegaan met storm en daan en hoelang het geleden is?? Als je het liever niet wil vertellen snap ik het ook hoor!!!!
We blijven gezellig nog even samen op de bank zitten he!!

Monique: dus nog geen tweede streep! Wie weet kan je mannetje dan deze keer mee naar het ziekenhuis als jij de iui krijgt! Hoe gaat het dan eigenlijk, moet je dan het ziekenhuis bellen als je een positieve test hebt?? En hebben jullie nu geen sex dan om te zorgen dat het zaad van je mannetje goed is?? sorry voor deze prive vraag

Hier is de verkoudheid omhoog gekropen naar mijn neus!! ik kan er onderhand wel een emmer onder hangen zoveel snot loopt er uit, hihihi! sorry voor de details!

Ik heb vandaag nergens last van gehad en niks gevoeld. Ik denk dat ik de komende dagen weer niks extra of anders voel ik verwacht dat het weer niet gelukt zou zijn! Als ik daar van uit ga kan het alleen maar meevallen als het wel zo zou mogen zijn!!!

Meiden nog 1 dagje en dan is het lekker weekend!! YES YES YES!!! en dan nog een weekje en dan heb ik lekker vakantie, jippie!!! wil jullie niet jaloers maken hoor  maar vind het wel lekker!!!

Meiden ik ga eens even kijken of ik het bericht nu wel kan plaatsen!!

Fijne avond nog en dan spreek ik jullie snel weer!!!

Kussss jessie

Lieve Jessie,

als eerste gefeliciteerd dat je mag blijven op school

en nu even andwoord op jou vraag zal het proberen uit te leggen
als ik morgen een positive ovu test heb die ik altijd tussen 9 en 10u moet doen dan moet ik gelijk het ziekenhuis gebeld worden zodat er een afspraak voor de volgende dag komt voor de iui dan moet vriend lief smorgens tussen 8 en 8.30u het zaad naar het lab brengen handtekening zetten en dan 2uur later zo rond 10,30 word het zaad bij mijn in de baarmoeder gebracht en dan ja beginnen die 2 vervelende wachtweken
sex hebben we zeker wel maar vrijen niet voor een kindje omdat het niet op de natuurlijke   manier gaat bij ons hihiih maar lol hebben we zeker wel hoor
mochtje meer willen weten vraag het me gerust meis

meiden op het wachtbankje succes mijn duimen draaien weer over uren

liefs
monique

hoii jessie

nee ik vertel graag over Storm* en Daan*   want het   zijn echt onze eerste twee kindjes ..en ze mogen nooit vergeten worden!!!
ik ben vorig jaar op 20-07-2007 bevallen van ze ...
ik had een perfecte zwangerschap ..okee vet misselijk vanaf week 7 t/m weel 14 !!! maar voor de rest [hahahha] nergens last van...!!!
tot zelfs sávonds 19 juli niks aan de hand...maar ik werd op de 20   e om 0600 wakker met wat buikpijn en last van mijn rug...[weet ik veel ik was ook nog nooit zwanger geweest..]maar ik moest ook plassen en toen zat er een drupje bloed bij en toen kwam de paniek ..
binnen een uur was ik in t zkhs [0700] en ik was maar net boven en mijn water brak     en toen waren alle dokters en verpleegkundige paniek enzo..
nou om 10:57 werd storm geboren en om 11:07 daan....
de dokter had al gezegt dat ze met 23 weken en 6 dagen niks konden doen ....alleen als de kinderen bv zelf ademhaalden dan zou er een kinderarts komen ...
maar in het laatste deel van de zw   schap moeten juist de longetjes   en dehersentjes nog volgroeien   dus er was heeel weinig kans.....
en ik heel soms komt er maar 1 van de kindjes ,maar meestal is er gelijk zoveel plaats en de baarm als er een uit komt dat dan de 2e toch ook meegaat in de stroom zegmaar.......
maar wij hadden op dat moment echt van : het gaat mis..maar alles gaat zo in een film voorbij   en toch ook heeel echt!!
maar als je alles wil zien en weten moet je maar even op storm en daantjes dr site kijken...www.stormendaankuijper@vlindersite.nl
daar heb ik alles precies beschreven en zie je mooie foto's.....

ik kan er meestal heel goed mee omgaan 98% van de tijd gaat t eigenlijk weer heel goed...maar als ik ongie word bv dan komen de superhormonen ook weer op en dan voel ik me soms heel kut..gelukkig duurt dat nooit lang maar ja...het hoort er ook bij   ..we hebben hele mooie herrinderingen aan storm en daan en dat is ook t belangrijkste om te onthouden     de mooie dingen : hoe vlij we waren toen we zwanger waren!! de schok dat t er 2 waren !!hahahha 2 dagen van het padje!! maar super fantastisch ook !!! en ik voelde ze al zo goed schoppen...echt heeel mooi!!!
maar meis ik zou t fijn vinden als je op hun site zou kijken....is echt mooi

en ze mogen gewoon nooit vergeten worden!!! want t zijn mijn mooie kindjes!!
ja hel heftig ¨nu huil ik ook een beetje * nu ik t weer zo heftig vertel ..maar dat vind iki niet erg want dat gevoel is niet erg!! ze zijn er ook echt! ze hebben geleeft in mijn buik en ook bij ons..wij zijn hun papa en mama   en dat kan nooit iemand meer ons afnemen..ze zijn altijd bij ons in ons hart en onze gedachten....

okee nu ff wat anders... ¨nou ja   ook baby taal hihi* ..ik heb gerommel in mijn buik ...ja kut steken enzo ...dus ik denk dat mijn ongie toch gaat komen !!! dat denk ik omdat ik bij allebei de zwschappen niks voelde van te voren ..dussss wie weet bij jou!!! want jij voelt niks he!!
ik vind t eiegnlijk ook wat vroeg voorsteken   enzo in mijn buik maar ik heb t eerder meegemaakt vandaag is t dag 20 dus ik weet t niet hoor ..ik had echt pas mijn ei op dag 16...dus nou jaa   we zien wel maar we houden gewoon hoop he....!!
we zitten toch wel gezellie hier zo met onze thee en koekjes   ..alleen koekjes voor jou want ik mag niet hahhahahahh.....
ik hoor je     xxxx lilian

ps kijken he bij storm en daantje!!!.

Lilian; Het is en blijft een heftig verhaal. Ik heb het je al eens gezegd meer de site die je hebt gemaakt vor je zoontjes is echt super mooi! Mijn complimenten! Ik hoop dat zij snel een broertje of zusje mogen krijgen.

Jessie; Fijn zeg dat je kan blijven werken op die school. Toch altijd spannend als er een ontslagronde aan zit te komen.

Monique; Vette streep vandaag?

Sjors?

Pff ik hoop echt dat alles goed gaat met Sjors.

Nog 1 dagje werken en het is weer weekend!!!!!!!!!!!

Even de lijst er weer bij!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod 30 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 31

Mei 2008
nod 7 mei 2008  monique 4e iui ( 1e kindje )  dag 30

Terug
Bovenaan