Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@Lucky, gefeliciteerd!!! ?
@Panda, wat goed dat je gewoon voor jezelf ook hebt besloten om na zaterdag te stoppen.
Ik wil de CB weken indicator ook pas volgende week gaan doen, wil toch een keer die 2-3 weken zien ? en blijf nog even doortesten tot en met zondag met de action testen, dan ben ik voorbij mijn NOD dag.
Nou.. ik zei toch dat ik veel moest plassen.. ging ook een beetje pijn doen. Dus net van de huisartsenpost en ja hoor, een blaasontsteking. Kon kiezen of ik kon het wegdrinken of een antibioticakuur.. nou ik ben maar voor het laatste gegaan, vind medicatie wel echt heel spannend, maar vind het veel kutter als het doortrekt en het dan niet goed gaat met de baby. Ze zeggen ook dat het geen kwaad kan. Hopelijk trekt de pijn nu een beetje weg ??‍♀️
 
Pfff, ik voel mij zo onzeker. Ik heb vandaag nog een test gedaan.. maar die is even donker als gister. Ben nu door die blaasontsteking zo bang dat er toch iets mis gaat. Ik voel ook niet meer zoveel (behalve die blaasontsteking). Wel nog wat gevoelige borsten maar that's it. Misschien zit het in mijn hoofd. Ben mezelf weer lekker gek aan het maken deze ochtend. Leuk zo een zwangerschap na een miskraam ??
 
Hoi forumvriendinnen! Ik meld me ook weer! Hier gelukkig alles goed, al wel heel erg moe maar ook super druk. Het is te veel om bij te lezen. ?
Hier ook kou kleum hoor! ??‍♀️
Ik ben 30 en ik heb een prachtig zoontje van 1,5 jaar! ?
 
Lieve @kaat niet te veel testen hoor! Je kunt het ook zien als dat je zwanger bent vatbaarder bent juist. Volgens mij heeft een blaasontsteking verder geen invloed op de groei van je zwangerschap.
Als ik jouw berichten in het vorige forum las ben je hartstikke zwanger. Snap je heel goed maar heb vertrouwen ❤️ en beterschap
 
Aaahhh TMAAM je bent er!! Ik vroeg me al af of alles goed ging! ?
Kaat ik snap je helemaal, maar het hcg verdubbelt toch elke 2 dagen dus het is op zich logisch als het streepje hetzelfde is. En op een gegeven moment kan het streepje ook niet meer donkerder he ? toch misschien weken indicator doen voor geruststelling? Maar ja het blijft gewoon kut inderdaad. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen stond ik er zo chill in, wel even spannend met eerste echo maar vol vertrouwen. Wat zo'n miskraam dan met je kan doen hé ? terwijl het bij mij nog niet eens 5 weken was dat het fout ging.. Ik krijg er wel steeds meer vertrouwen in gelukkig. Nu ook af en toe misselijk. Maar ja het blijft spannend of het hartje straks klopt, en daarna is het weer spannend tot 12 weken en dan is de 20 weken echo weer spannend.... Haha dat had ik vorige zwangerschappen ook wel. Pas het moment dat ik de baby kon voelen en alles er goed uit zag net 20 weken kon ik echt genieten ?
 
Terug
Bovenaan