Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@TMAAM, zo fijn dat je er weer bent! Fijn om te horen dat alles goed gaat met je. Drukte is misschien ook wel fijn. Vliegt de tijd lekker voorbij haha. Lief van je.. misschien dat ik toch maar ga stoppen met testen. Het is geen knalstreepje, maar donker genoeg denk ik zo. ? Die blaasontsteking kan idd geen kwaad zeggen ze en de AB ook niet, maar ben zelf echt niet van de medicatie, dus dat maakt het extra spannend nu tijdens zwangerschap haha. 
@Panda, ja vooral kut omdat het de andere dagen zo goed opliep dus had stiekem vandaag of morgen wel een beetje een knaller verwacht, maarja, misschien teveel gevraagd ? ik heb nog zo een weken indicator liggen, denk dat ik die morgen ga doen. Ben dan 4, 2. Maar wil eigenlijk de 2-3 zien, dus denk dat ik mss dan nog wel moet wachten. Wat fijn dat jij nu ook een beetje over de grens heen bent en vertrouwen krijgt ❤️. Maarja, zwanger zijn blijft spannend, terwijl het voor jou niet eens de eerste is. Gelukkig ben ik niet alleen.  
Trouwens ik heb ook 5 januari mijn eerste echo! En 12 jan intake bij de vk. Hopelijk mag ik het redden dit keer en gewoon een kloppend hartje zien ?
 
Vraagje voor het eerste bezoek aan de verloskundige. 


hoe denken jullie over/ hebben ervaring met de Nipt test en dergelijke zaken? 


leuk dat we al met zo velen zijn?
 
[quote quote=10597216]Pfff, ik voel mij zo onzeker. Ik heb vandaag nog een test gedaan.. maar die is even donker als gister. Ben nu door die blaasontsteking zo bang dat er toch iets mis gaat. Ik voel ook niet meer zoveel (behalve die blaasontsteking). Wel nog wat gevoelige borsten maar that’s it. Misschien zit het in mijn hoofd. Ben mezelf weer lekker gek aan het maken deze ochtend. Leuk zo een zwangerschap na een miskraam ??[/quote]
Heel herkenbaar die onzekerheid. 
ik heb één dag zelfs gehad dat de test een beetje minder donker was. 

Dat gebeurd als je urine niet even geconcentreerd is als de vorige keer dat je de test af nam. Wat bij mij het beste werkte is naar de wc gaan, intussen niet of vrijwel niet drinken. En dan een uurtje later opnieuw naar de wc gaan en testen. 

en verder zoals pandalover ook al zei verdubbelt HCG pas om de 2-3 dagen dus het is helemaal niet vreemd dat je geen verschil ziet tussen de twee testen. Als het lukt, probeer voortaan zeker een dag tussen te laten als je nog gaat testen. Dat is echt het beste! (Ik heb zelf niet naar dat advies geluisterd :p maar ik heb ook wel al veel stress ervaren sinds de eerste positieve test..).
Heel erg jammer dat je een miskraam hebt gehad, het is heel logisch dat je nu angstig bent. Maar de kans op een tweede miskraam is wel weer een stuk kleiner dan een eerste miskraam, dus trek je daar ook wat aan op.
 
Weer zo veel berichtjes om bij te lezen ?
Ik ben nu zwanger van mijn eerste kindje en zal 32 jaar en 3 maanden zijn met de bevalling. Had graag op mijn 30ste zwanger geweest, maar het ging allemaal niet zo snel als gehoopt.
Ik kom uit België trouwens ?
Hier weinig last van symptomen. Enkel zijn mijn borsten een klein beetje gevoelig en af en toe voel ik wat gezeur in mijn onderbuik maar echt weinig. Ohja, misschien wel wat last van constipatie maar dat ervaar ik niet als een symptoom ? Dat alles maakt dat ik me helemaal niet zwanger voel en het nog steeds niet kan geloven.
@Kaat, ik snap dat je wil doortesten maar je moet er echt vertrouwen in hebben! Die onzekerheid is heel normaal, zeker na een miskraam. Zoals ik zei heb ik bijna geen symptomen dus ik kan ook niet goed vatten dat ik effectief zwanger ben. Hopelijk komt alles helemaal goed ?
 
Ah jullie zijn zo lief, jullie woorden doen me echt goed! 
En ook fijn om te horen dat jij ook nog weinig klachten hebt @Bolleke, dat maakt me ook iets minder onzeker. Ik heb echt het idee dat ik nu wel al klachten zou moeten hebben, vooral omdat ik me op het begin zo duidelijk zwanger voelde door de klachten en nu niet? Apart gevoel is dat. 
Maar jullie hebben ook gelijk met de testen, ik stop denk ik nu ook maar even met testen voor mijn eigen rust. Misschien dat ik over een weekje weer een test er tegen aan gooi en dan ook gelijk de CB weken indicator. Ga denk ik proberen te genieten van het feit dat ik nu geen klachten heb en gewoon lekker blijven prikken in mn borsten af en toe, dat geeft hoop hahahahaha. 
Jullie zijn echt heel fijn om mee te praten. Thanks voor deze nieuwe moed! 
 
Hier 28 december de intake bij de VK, leek mij wel wat vroeg maar we zullen zien. In onze vorige zwangerschap hebben we ervoor gekozen om de NIPT met nevenbevindingen te laten uitvoeren, misschien deze maal zonder de nevenbevindingen. 
Zonder de bedoeling om angst aan te praten kan er natuurlijk ook iets aan de hand zijn waarop niet wordt getest.
 
Hi meiden! Ben eventjes afwezig geweest omdat ik ook nog erg moet wennen aan alles haha. Ik ben medisch en daardoor mag ik op 9 januari al een echo gaan maken in het ziekenhuis (spannend!) Gistere/vandaag eigenlijk mijN NOD dag en ik merk dat dit wel echt even wat spanning voor me meebrengt. Vannacht veel wakker geweest door buikkrampen wat leek op menstruatiepijn. Tot nu toe gelukkig niks doorgezet. @Kaat ene moment voel ik van alles maar er zijn ook momenten dat ik niks voel en denk ben ik eigenlijk wel zwanger? Is dat bij jullie allemaal ook herkenbaar?
 
Terug
Bovenaan