Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@ Kaat jaa hele mooie oploop! En al voor NOD ? dat ziet er heel goed uit. Ik ben inderdaad ook blij dat CB digitaal het juiste termijn aangeeft ?
Ik hoef nog niet zoveel te plassen. Heb ik wel een paar dagen gehad. Wisselt een beetje. Gister vooral heel veel last van m'n borsten.  En als ik lang sta krijg ik wel zeurend gevoel in onderbuik. 
 
Ik kon het ook niet laten weer te testen. Afgelopen zaterdag stond er nog 1 - 2, vanochtend 2 - 3. 

@JoyE, ja het voelt echt als een kadootje maar moet nu erg wennen aan het idee, merk ik. Ik had me erop ingesteld dat het weer even kon duren en dit is exact het tegenovergestelde haha
@Kaat: die strepen zien er super goed uit zeg! 
 
Wauw, wat gaan jullie testen goed zeg???
ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld eerste echo is 5 januari zou dan 7 weken moeten zijn. Had vanmorgen een bijna knaller van kv2v5 maar cb zegt nog 1-2 weken
Hele gevoelige borsten en continu zeurende buikpijn die borsten vind ik nie zo erg, alleen moet opletten dat ik er niet aan zit als er allemaal mensen bij zijn om te kijken of ze nog zeer doen?
die buikpijn wor ik wel een beetje onzeker van, hebben meer van jullie dit? Voelt echt een beetje alsof ik ongesteld ben
 
@Gebruiker66, wat fijn dat je nu ook een 2-3 weken te pakken hebt op de CB test!! Dat moet vast geruststellen dat de kleine in ieder geval groeit en genoeg HCG afgeeft. 
@Lelietje ook 5 januari, dat is ook best snel.. al zal dat voor je gevoel waarschijnlijk lang duren haha. Ik hoop ook echt dat ik in die week mag. Ben 5 januari ook precies 7 weken haha volgens mijn eigen berekening, maar zal vast wel wat voor of achter lopen. 
Ik herken je buikpijn hoor, ik heb dat ook. Alleen niet continue, meer met vlagen, vooral als ik veel gelopen heb en gedaan heb zoals gister.. had echt pijn aan mijn rug en steken in mijn buik (baarmoeder? darmen? geen idee). Maar in principe hoort dat erbij volgens mij.. ze zeggen ook altijd dat je de klachten bijna niet kan onderscheiden van menstruatiekramp. Hahaha dat aan je borsten even voelen of het nog pijn doet herken ik echt, gelukkig werk ik veel thuis haha. 
@JoyE, ook echt fijn dat jij nog niet zoveel klachten hebt! Hopelijk blijft dat nog even zo voor je hihi! 
 
 
Dankjewel Kaat voor je duidelijke uitleg. Ja dat klopt dan wel wat CB zegt met mijn berekening, dat is wel fijn haha. En wat zijn jouw testen toch mooi opgelopen! Fijn dat het in tegenstelling tot de vorige keer nu zo positief is, hou dat vooral vast!
 @Joye wat een mooie test! precies net als die van mij haha. Volgens mij lopen wij aardig gelijk in onze cyclus.
Nou ik moet zeggen dat het hier echt rustig is. Geen buikpijn, steken zijn echt minimaal heb daar eigenlijk ook niet echt last van. Heb wel hele gevoelige borsten en in de avond nog altijd veel last van duizeligheid. En ik merk dat ik het ook echt koud heb, heb ook van die koude handjes. Herkent iemand zich hierin? Maar nu vraag ik me af hoort het wel zo stilletjes te zijn wat betreft dat zeurende gevoel in je lies bijv. ik heb dat gewoon niet. Heb dat alleen de dag van de innesteling heel erg gevoeld de gehele dag. haha laat het maar snel 9 jan zijn pff.
 
Hoi iedereen!
Ik heb even 8 pagina's bij gelezen ?.
Wat fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen en de testen mooi oplopen.
ik had maandag bloedafname, HCG was 337, dus dat is heel goed. Volgende week dinsdag heb ik opnieuw bloedafname, ik hoop dat het mooi blijft stijgen binnen de curve. 

Mijn eerste echo gaat dan normaal gezien 31 december zijn, dat moet het ziekenhuis nog bevestigen. Maar ik denk dat ik volgende week een vroege echo ga vragen om iets geruster te zijn voor kerstmis wanneer ik het de familie vertel.


Ik heb (vrijwel) geen zwangerschapssymptomen. Enkel sneller moe, buikpijn en rugpijn. Maar ik heb endometriose op de banden van mijn baarmoeder dus dat doet natuurlijk pijn nu alles begint uit te rekken. ?
 
Haha in m'n borst prikken om te beoordelen of het nog gevoelig is herken ik ook ?
 
Ik voel me ineens super jong?‍♀️ ben 28 en 4 maanden wanneer ik zou bevallen.. hoe oud zijn jullie? Ik zie namelijk veel op internet over oudere dames.? 
het voelt zo bijzonder dat er een mini mensje begint te groeien! 
 
Terug
Bovenaan