Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@ZazouTwee, echt vervelend pf. Het liefst klamp ik mezelf de gehele dag tegen de verwarming vast. Kan niet wachten tot het wat warmer wordt haha.
@Rch ik ben 27 en 3 maanden wanneer ik ga bevallen haha.
 
Ik heb gelukkig de zon nog in mijn werkkamer schijnen (als die schijnt) dat maakt het gelukkig wel goed te doen. Maar zit beneden ook altijd met een deken! 
@Arnibas, wat goed dat de waardes zo oplopen! Hopelijk mag het lekker in een stijgende lijn gaan! 
@Gloria, die buikpijn komt echt in vlagen hoor bij mij, soms heb ik nergens last van en soms voel ik mijn liezen een beetje trekken of mijn rug raar doen. Maar heb sowieso ook een hele gevoelige buik.. misschien heb jij er nu nog gewoon minder last van. Dat is ergens alleen maar fijn haha maar ik snap de spanning! 
@Rch, ik ben ook 27, maar 28 en 2 maanden wanneer ik ga bevallen hahaha. Dus we schelen niet zoveel, geen rede om je oud te voelen :D
 
 
Vanmorgen was de uitslag van de clear blue zwanger! ? Ik ben 26 en heb een zoontje van bijna 4, dochter van 1 en ben nu in verwachting van de derde. Het blijft bijzonder ❤️
 
Ik ben een week voor mijn 32ste verjaardag uitgerekend. Ik vind dat wel een oké leeftijd voor mezelf ? al had het natuurlijk wel iets eerder mogen komen voor mij.
 
[quote quote=10597199]Vanmorgen was de uitslag van de clear blue zwanger! ? Ik ben 26 en heb een zoontje van bijna 4, dochter van 1 en ben nu in verwachting van de derde. Het blijft bijzonder ❤️[/quote]
Wat leuk, proficiat!
 
Wat een mooie berichten allemaal weer!! :) ik heb me zojuist aangemeld bij de verloskundige dus ben benieuwd of ik morgen gebeld wordt.
Wow nou ik voel me echt onwijs oud nu hahaha!! Ik word in de uitgerekende maand 33! Maar het is wel mijn 3e kindje.. En bij jullie? Mijn oudste word ook precies in augustus 4, en dan heb ik er nog 1 van dan 2,5jr. Dus een gezellige drukte!
Mijn borsten vallen dus weer reuze mee. Soms wel beetje gevoelig maar niet heel erg. Dat prikken herken ik wel haha! Ik heb besloten zaterdag mijn laatste kruidvat 2v5 test te doen, gewoon omdat ik het fijn vind om te kijken of het een knaller is. En wil dan volgende week woensdag clearblue weken indicator doen. Zou dan naar eigen berekening 5+2 of 5+3 zijn, dan moet ie wel 3+ aangeven toch!
Ik zal het lijstje nog even updaten 
 
Terug
Bovenaan