Nou meiden, ik ga stoppen met testen. Ik heb voor mezelf toch wel echt een mijlpaal bereikt. Een goede streep op de early test en ook op normale test van de action. En daarnaast een 2-3 weken op de indicator. Als ik het vergelijk met 9dpo is het nu toch wel duidelijk. Meer dan dit kunnen de testen niet voor mij betekenen meer. Dus ik ga het accepteren en genieten ?
Ik had vannacht wel wat krampjes beetje vergelijkend met menstruatiekrampen, dat vind ik spannend, maar het zal goed zitten. Mijn blaasontsteking doet voor nu iets minder pijn, hopelijk blijft het lekker weg, maar het is nog vroeg.
Ik ben echt de laatste tijd zo vroeg wakker.. lag gister ook om half 9 alweer te slapen op de bank hahaha.
@TMAAM, ook heerlijk dat jij nog ff nergens last van hebt. Hoe reageerde je ouders??
@Anirbas, ik ga echt pas kijken voor een kinderopvang na de 12 weken echo. Maar ik heb jaren gewerkt in de kinderopvangwereld, dus ik weet al waar ik mijn kind heen wil brengen haha dat scheelt.
@Rch ik ga ook een NIPT doen, mijn man staat erop. Ik vind dat spannend maar ben het ermee eens, ben wel graag goed voorbereid.