Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Nou meiden, ik ga stoppen met testen. Ik heb voor mezelf toch wel echt een mijlpaal bereikt. Een goede streep op de early test en ook op normale test van de action. En daarnaast een 2-3 weken op de indicator. Als ik het vergelijk met 9dpo is het nu toch wel duidelijk. Meer dan dit kunnen de testen niet voor mij betekenen meer. Dus ik ga het accepteren en genieten ?
Ik had vannacht wel wat krampjes beetje vergelijkend met menstruatiekrampen, dat vind ik spannend, maar het zal goed zitten. Mijn blaasontsteking doet voor nu iets minder pijn, hopelijk blijft het lekker weg, maar het is nog vroeg.
Ik ben echt de laatste tijd zo vroeg wakker.. lag gister ook om half 9 alweer te slapen op de bank hahaha.
@TMAAM, ook heerlijk dat jij nog ff nergens last van hebt. Hoe reageerde je ouders?? 
@Anirbas, ik ga echt pas kijken voor een kinderopvang na de 12 weken echo. Maar ik heb jaren gewerkt in de kinderopvangwereld, dus ik weet al waar ik mijn kind heen wil brengen haha dat scheelt.  
@Rch ik ga ook een NIPT doen, mijn man staat erop. Ik vind dat spannend maar ben het ermee eens, ben wel graag goed voorbereid. 
 
 
Wat goed Kaat!!!! Ik heb vanmorgen ook weer getest, zal zo de foto uploaden,maar ik stop nu ook met de gewone testen. Knaller kunnen ze nl niet worden haha. Ik wil alleen woensdagochtend nog een clearblue doen in de hoop 3+ te zien.
Ik lig ook al 4 avonden op rij om 9u op de bank te slapen hahaha. Mijn man vind het heel gezellig ahum. Dus hoe zo klagen over geen symptomen he ?
Wat betreft de opvang vraag hebben wij onze 2 kinderen al op een kinderopvang en gaat de 3e daar ook heen... Dat regel ik inderdaad ook na de 12 weken echo, want het is drama met de wachtlijsten. Dus heel veel langer wil ik ook niet wachten.
Ah super leuk TMAAM dat jullie het verteld hebben! Ben ook benieuwd hoe ze reageerden! Wij gaan het volgend weekend 1e kerstdag aan mijn ouders en zusje /zwager vertellen. Ik heb een kersthanger besteld met 3 poppetjes in een auto en die werd dan gepersonaliseerd. Dus op de mutsen de 2 namen van onze kinderen en de 3e 'baby'. Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren. Ze weten nl van de vmk in september.. Vanavond heb ik een etentje met mijn hele familie (ook ooms, tantes, neefjes, nichtjes). Gelukkig gaan we tapas eten dus kan ik gewoon "slim" bestellen zonder dat het hopelijk opvalt haha. Ik heb nl een tante die er bovenop zit en afgelopen maanden al serieus 8x gevraagd heeft of de 3e er al aan zit te komen... ??
 
Wat fijn Kaat dat je de 2-3 op de CB had. Toch een soort van geruststelling kan ik me voorstellen. Hoewel ik me ook goed kan indenken dat het vertrouwen in je lijf lastig is na verlies. 
 
Hey meiden, zojuist weer getest ná heel klein beetje bruin bloed? Of vocht verlies?  Test werd gelijk positief maar begon even te twijfelen of de controle streep of de test strip donker moest zijn, van de week was blijkbaar de controle lijn nog donkerder dan de testlijn. Nu is de test streep donkerder! Pffff ik dacht echt even... daar gaan we. Maar goed merk dat ik nog gespannen blijf. Hadden ze niet gewoon beter een z van zwanger kunnen doen ipv T van test ??‍♀️? ik had veel vertrouwen maar is toch we ff weg nu.. normaal begint mijn menstruatie met bruin verlies dus maar afwachten wat er komen gaat...
 
Oohh nee TMAAM kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent! Maar ze zeggen dat bruin niet kwaad kan. Rood wel. Controle = dat de test goed is uitgevoerd. Je ziet bij mij de oploop. T is van de test dus het feit dat die nu donkerder is dan de controle lijkt mij wel goed nieuws!! Maar het blijft zo spannend allemaal ?? ik had net ook een enorme jank ui, alle spanning kwam er even uit. Pfff nog 2,5 week wachten.. 
 
Terug
Bovenaan