Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Hebben jullie trouwens ook dat als je moet plassen maar je wacht nog even (niet handig haha weet ik) dat je dan buikpijn krijgt? Alsof je blaas te weinig ruimte heeft en er minder in kan of zo ?
 
@panda super bedank voor je berichtje! Lief! Ik was vanmiddag even helemaal in de war.. ben sowieso al heel vergeetachtig ? gister trek ik de deur achter me dicht, sleutel vergeten ???
Gaat nu al beter dan vanmiddag. Was vooral schrikken omdat mijn menstruatie altijd begon met bruin bloed verlies. 
Koop vd week nog wel ff nieuwe testen. 
Mijn ouders waren super enthousiast! Wij zijn zelf nog wel heel voorzichtig maar zij zijn vol vertrouwen. Ze hopen op nog zo'n vrolijk ding als wat we nu al hebben! ?
 
@ Kaat ah wat fijn dat je testen goed zijn opgelopen! Nu lekker genieten inderdaad :) Die krampen heb ik ook regelmatig hoor! Vooral als ik veel gelopen of gestaan heb. Haha ik ben ook steeds vroeg wakker! En savonds vroeg moe. Wordt gezellig met de feestdagen..
@ Panda jouw testen zien er ook goed uit!! 
@ TMAAM ah kan me voorstellen dat dat bruin verlies je onzeker maakt. Ik weet wel dat het vaak voorkomt en vaak niks ernstigs is. Bij een vriendin van mij hield dat best lang aan en zij heeft nu een gezond zoontje :) Heb je verder andere klachten? Leuk dat je ouders zo enthousiast waren! 
Bij mij verder alles goed:) heb wel een opgezette buik, herkennen jullie dat? Darmen denk ik.. maar lijk zo al wel 3 maanden zwanger hihi
 
Hier ook zo'n bol buikje. Denk idd dat dat de darmen zijn. En ik heb het gevoel dat mijn baarmoeder ook echt al flink aan het oprekken is. Ik voel regelmatig zo'n trekkende pijn. Verder gaat het nog steeds heel goed qua misselijkheid en vermoeidheid. Mag echt nog niet klagen. Wel nog steeds erg koud ?. Het plassen wisselt bij mij heel erg. Soms moet ik achter elkaar en soms kan ik het een hele avond ophouden. 
 
Oehh @Panda, jou testen lopen ook echt heel mooi op ?. Heel fijn. Ik snap dat van die indicator wel... gaat met 6 weken ergens 3+ aangeven toch? Spannend, maar zit vast goed! Dat plassen herken ik, maar daardoor kreeg ik dus een blaasontsteking ?. 
@TMAAM, oh jeetje, schrikken is dat. Had je er last van tijdens plassen? Meestal kan bruin bloed geen kwaad en zeker niet als je zo een mooie knaltest hebt! Toen ik bruin bloed had, liep mijn test ook heel snel af. Dus misschien stelt dat je een beetje gerust? Heb je er nog last van gehad?? Hopelijk niet ?? fijn dat je ouders zoveel vertrouwen erin hebben, maar ik begrijp jouw gevoel ook echt. Ik wil toch eerst een goede echo hebben nu voordat ik echt blij ben. Het voelt nu echt zo onwerkelijk nog voor mij. Ik heb ook echt heel weinig klachten tot nu toe. 
@JoyE, fijn dat het bij jou ook nog goed gaat ❤️. Ben gelukkig niet de enige die elke keer vroeg wakker is haha. Was gister een weekend weg. Ik heb het tot half 11 gered, maar toen deed alles ook echt gewoon pijn ?. Opgezette buik, darmen van slag, moest echt slapen haha.
Vandaag heel moe, beetje hoofdpijn maar kan ook gewoon van het weer komen.. het is ook weer lekker griepseizoen. Blaasontsteking is wel gelukkig goed aan het wegtrekken en nu voel ik eigenlijk niet zoveel in mijn buik. Zo vreemd om te bedenken dat er dan toch een kleintje groeit, het blijft eng om niks te voelen. ?
 
Ik heb iets stom gedaan vandaag. Ik wou de clearblue test met wekenindicator doen en ik verwachten dat ie 3+ ging zeggen want ik ben nu 5 weken en 2 dagen. Maar hij zei 2-3 weken :(. Alle vertrouwen weer weg. Stom dat ik niet gewoon de volgende bloedafname van dinsdag kon afwachten.
ik heb dat zitten opzoeken wat de drempelwaarden zijn van de test en berekend met mijn startkaarten waar ik nu zou moeten zitten en ik kom net onder die drempelwaarde uit. Het klopt dus wel dat ie 2-3 weken aangeeft, maar toch kan ik het moeilijk uit mijn heeft zetten.. Ik voel me niet zwanger en dan nu deze test, ugh geen fijn gevoel. Voor mij voelt het aan als een 50/50 kans dat het goed gaat aflopen. Waarom kan ik er niet gewoon van genieten en er op vertrouwen dat het goed komt, echt vermeoeiend dit ?.
 
@Arnibas, 2-3 weken klopt wel toch bij 5 weken? Volgens mij gaat de test pas 3+ aangeven tegen het einde van deze week (dua richting 6 weken). Ik zou dus later in de week nog zo een test doen als je de 3+ wilt zien, maar aan de andere kant.... laat je niet gek maken al weet ik hoe moeilijk dat is.. ? 
Wat ik al zei, ik voel me soms ook echt totaal niet zwanger. Helemaal nergens last van. Maar vandaag heb ik ineens in de middag 2 uur geslapen. ? dan denk ik wel hmm... misschien heeft dat dan toch met de zwangerschap te maken haha. 
Trouwens.. ik heb ook echt last van tintelende (slapende) benen en armen in de nacht. Herkent iemand dit? Zo vervelend..?
 
Terug
Bovenaan