Oehh @Panda, jou testen lopen ook echt heel mooi op ?. Heel fijn. Ik snap dat van die indicator wel... gaat met 6 weken ergens 3+ aangeven toch? Spannend, maar zit vast goed! Dat plassen herken ik, maar daardoor kreeg ik dus een blaasontsteking ?.
@TMAAM, oh jeetje, schrikken is dat. Had je er last van tijdens plassen? Meestal kan bruin bloed geen kwaad en zeker niet als je zo een mooie knaltest hebt! Toen ik bruin bloed had, liep mijn test ook heel snel af. Dus misschien stelt dat je een beetje gerust? Heb je er nog last van gehad?? Hopelijk niet ?? fijn dat je ouders zoveel vertrouwen erin hebben, maar ik begrijp jouw gevoel ook echt. Ik wil toch eerst een goede echo hebben nu voordat ik echt blij ben. Het voelt nu echt zo onwerkelijk nog voor mij. Ik heb ook echt heel weinig klachten tot nu toe.
@JoyE, fijn dat het bij jou ook nog goed gaat
. Ben gelukkig niet de enige die elke keer vroeg wakker is haha. Was gister een weekend weg. Ik heb het tot half 11 gered, maar toen deed alles ook echt gewoon pijn ?. Opgezette buik, darmen van slag, moest echt slapen haha.
Vandaag heel moe, beetje hoofdpijn maar kan ook gewoon van het weer komen.. het is ook weer lekker griepseizoen. Blaasontsteking is wel gelukkig goed aan het wegtrekken en nu voel ik eigenlijk niet zoveel in mijn buik. Zo vreemd om te bedenken dat er dan toch een kleintje groeit, het blijft eng om niks te voelen. ?