@Anirbas en Panda, fijn dat jullie die tintelingen ook herkennen.. vanochtend weer in een keer een slapende hand haha, hoort erbij dus.
@TMAAM, ik durf om die rede niet eens seks te hebben de eerste periode, terwijl ik heel goed weet dat het kan. Waarschijnlijk heb je dus een gevoelige baarmoedermond en is er niks om zorgen over te maken!
Ik heb vooral een trillend ooglid en moet weer veel plassen (wat losstaat van mijn blaasontsteking, want het doet nu geen pijn meer) en ik merk dat ik ook wel echt moe ben, veel gapen.. nu al.. is nog maar net 12 uur haha.
Ik merk ook dat ik toch wel een beetje paniek begin te krijgen. Vorige keer ging het namelijk mis bij 5,1, toen begon het bruine bloedverlies en zette het door bij 6 weken.. ben nu 4,4. Dus ik vind deze weken echt mega eng en merk dat ik het niet kan loslaten.
Ik zat weer te twijfelen om te testen, maar dat durf ik gewoon niet eens omdat ik zo bang ben dat het streepje dan toch lichter is geworden... ook echt elke keer paniek op de WC omdat ik bang ben dat ik bloed tegenkom. Man, wat is dit irritant... las ook weer op internet dat een blaasontsteking ervoor kan zorgen dat de test positief kan worden. Heel apart, maar maakt me allemaal zo onzeker weer. Ik ben gewoon heel blij nu als het 5 januari is.. pffff