Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Dank je voor de geruststelling, Kaat!
Nog steeds bezorgd maar het gaat al dat beter.
Over die tintelingen, ik ben 1-1,5 week vanaf de innesteling elke nacht wakker geworden van tintelingen in mijn hand. Supervreemd en nu dus weer over, maar dat is precies een zwangerschapsding.
 
Ahhh Anirbas! Ik snap helemaal je  teleurstelling!! Maar volgens mij gaat hij inderdaad pas ergens tussen 5 en 6 weken naar de 3+. En hcg verschilt ook nog eens enorm in het begin bij iedereen. Wel fijn dat je dinsdag mag bloed prikken, hopelijk stelt dat weer gerust.
Wat grappig dat jullie dat zeggen van dat tintelen. Had er compleet niet bij stil gestaan en volgens mij had ik dit andere zwangerschappen ook niet, of ik ben het vergeten /had het toen ook niet gelinkt, maar ik heb dat dus ook. Sprong vanmorgen uit bed, sliep mijn rechterbeen van knie tot mijn voet. Dus ik viel zowat om, hahaha. En steeds ook slapende /tintelende handen! 
 
Ja vind het wel spannend.. ga er voor nu maar vanuit dat het oude bloed er ook uit moet? Gister seks gehad en daarna ook bruine afscheiding? Sorry voor de tmi.
Ik ben al wel echt heel moe, maar zal ook wel de drukte zijn. Nog 1 weekje werken en dan vakantie! ?
Hier gister avond ook zo'n opgezette buik! 
En ook super vaak plassen.
@kaat fijn dat de blaasontsteking minder wordt!
@Anirbas wat vervelend. Gelukkig is het morgen al of eindelijk dinsdag! Ik hoop voor je dat je dan alle vertrouwen krijgt. En in principe klopt de 2-3 weken dus wel dus dat is goed. Dat niet kunnen wachten snap ik wel, heel logisch!
Hier vorige week alleen een trekkend ooglid. Was lang geleden ?
Deze geheimzinnige fase is niets voor ons, zo lastig! Blij als het half februari is en iedereen kunnen vertellen wat heel lastig is met oud en nieuw en de feestjes in januari ?
 
Ohh dat trekkende ooglid heb ik ook al een paar dagen! Echt heel irritant.. heeft dat ook met zwangerschap te maken? Heb ik eigenlijk verder zelden. 
 
@Anirbas en Panda, fijn dat jullie die tintelingen ook herkennen.. vanochtend weer in een keer een slapende hand haha, hoort erbij dus.
@TMAAM, ik durf om die rede niet eens seks te hebben de eerste periode, terwijl ik heel goed weet dat het kan. Waarschijnlijk heb je dus een gevoelige baarmoedermond en is er niks om zorgen over te maken! 
Ik heb vooral een trillend ooglid en moet weer veel plassen (wat losstaat van mijn blaasontsteking, want het doet nu geen pijn meer) en ik merk dat ik ook wel echt moe ben, veel gapen.. nu al.. is nog maar net 12 uur haha. 
Ik merk ook dat ik toch wel een beetje paniek begin te krijgen. Vorige keer ging het namelijk mis bij 5,1, toen begon het bruine bloedverlies en zette het door bij 6 weken.. ben nu 4,4. Dus ik vind deze weken echt mega eng en merk dat ik het niet kan loslaten.
Ik zat weer te twijfelen om te testen, maar dat durf ik gewoon niet eens omdat ik zo bang ben dat het streepje dan toch lichter is geworden... ook echt elke keer paniek op de WC omdat ik bang ben dat ik bloed tegenkom. Man, wat is dit irritant... las ook weer op internet dat een blaasontsteking ervoor kan zorgen dat de test positief kan worden. Heel apart, maar maakt me allemaal zo onzeker weer. Ik ben gewoon heel blij nu als het 5 januari is.. pffff  
 
Hi Meiden,
Hebben jullie ook last nog steeds van lichte buikpijnen en krampen? Ik heb vandaag alweer twee keer krampjes gehad en die zijn wel van korte duur en trekken weer weg. Maak me soms toch zorgen maar volgensmij hoort het erbij toch?
 
Oh ja die feestdagen tussendoor. Ben geen onwijze wijndrinker en ook geen liefhebber van Franse kazen maar normaal neem ik in ieder geval wel een wijntje. Ben benieuwd of het zal opvallen. Ik denk eerder met O&N bij vrienden dan straks met de Kerst. Ben op zich wel blij dat de eerste afspraak op 28 december is, mocht alles dan goed lijken dan ga ik er niet te panisch over doen als iemand er naar vraagt. 


Paar dagen nauwelijks last gehad maar vandaag een paar keer heel licht in mijn hoofd en nu links in mijn onderrug het gevoel alsof daar wat moet 'knakken'. Zo'n gevoel wat je ook wel eens in je knie hebt 
 
Terug
Bovenaan