Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Hier helaas slecht nieuws. Waar ik vandaag gebeld zou worden door de verloskundigenpraktijk heb ik zelf contact opgenomen wegens hevig bloedverlies. Op mijn verzoek wachten we het af, maar gezien het bloedverlies lijkt het een miskraam te zijn. ? Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap! ?
 
@Gansjegans, als de pijn niet aanhoudt dan hoort het er in principe gewoon bij. Kan ook misschien van je darmen zijn? Of gaat dat goed? Ik voel echt heeeel af en toe ineens ook echt een soort van menstruatiekrampen.. en dan denk ik echt... oh neeeee.. maar dan stopt het ook wel snel weer. Dus dat geeft vertrouwen. 
@Lucky... meen je niet ?. Begon het ineens? Wel goed dat je het nog even wil afwachten, mag je naar een echo? Veel sterkte, ik hoop nog voor je dat het misschien iets anders mag zijn ??
@Ndec, hoeveel weken ben jij 28 dec? Is best vroeg al! Wat fijn, krijg je dan ook je echo gelijk?? 
 
Ik mag me aansluiten bij dit clubje! Vanavond een positieve test! Blij en dankbaar dat het snel weer gelukt is. Maar merk ook dat ik het nog lastig vind om heel blij te zijn. Hopelijk gaat het goed en komt het vertrouwen in het lijf weer terug. Maar denk dat ik pas na de 12 weken opgelucht kan zijn. Meld me vd week aan bij de verloskundige, hopelijk willen ze wat vaker controle doen tussen de vroege echo en de termijn echo. Voel me verder prima, geen klachten, maar dat had ik bij de andere 3 zwangerschappen ook niet.
 
 
Lucky aahh nee wat kut!! ? Hopelijk is het toch wat anders, maar voor nu heel veel sterkte!
Ja wat jullie zeggen over die krampen herken ik ook, maar ik heb het vooral 's avonds en ik denk dat het er meer mee te maken heeft als ik teveel heb gedaan op een dag. Soms lijkt het ook meer rond mijn maag zeer te doen, hebben jullie dat ook? Dus eigenlijk veel hoger dan bij een normale menstruatiepijn. En heb het dus ook als ik te lang plat op mijn rug lig ? bijv in bed. Zodra ik op mijn zij ga liggen gaat het weg. 
Junidochter ik had ook net gereageerd in de andere topic maar nogmaals gefeliciteerd!!! Het is je zo onwijs gegund! Ik snap echt volledig dat je pas na 12 weken echt kan gaan genieten maar hopelijk komt het vertrouwen steeds wat meer terug. De verloskundige begrijpt dat vast ook! 
 
 
@joye geen idee maar las bij de andere tintelende handen enz dus wie weet.. had er paar jaar terug vaker maar nu vorige week één keer.
@kaat begrijpelijk hoor.. hoop ook voor je dat de tijd snel gaat en snel januari is.
Ik haal morgen nog even nieuwe testen bij de action denk ik? Maar weet niet of ik nog ga testen.. zie wel, miss zaterdag. Zolang er geen bloed is, is het oké.
Vanmiddag ook even zo'n kramp idd en dan denk ik ook al gauw "oh nee toch"..
Hier ook heel licht in het hoofd, dizzy, moe en voelt alsof me buik is ingenomen of zo? Moet meer eten lijkt het wel
 
 
Terug
Bovenaan