Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Hè Lucky, wat verdrietig.. Ik hoop dat het wat anders is, veel sterkte in deze onzekere periode en daarna. 


@Kaat: mijn app zegt dat ik dan iets over de 8 weken zwanger ben gerekend vanaf eerste dag van mijn laatste menstruatie. Aangezien mijn cyclus onregelmatig kan zijn, zou dat nog wel anders kunnen zijn. De afspraak bij de VK is meer een intake en ze proberen of ze wat kunnen zien. Een meer uitgebreide echo komt ook pas rond 12 weken 
 
Ohnee Lucky, veel sterkte ☹️?
@Gansje hier ook regelmatig buikkrampen, behoorlijk vaak zelfs (mijn endometriose zal hierin ook wel meespelen). Ik probeer dan maar te denken zolang het niet in combinatie met bloedingen is, dat het wel oké is. Hoort er blijkbaar toch ook een beetje bij.
Proficiat Junidochter, welkom in het clubje ?.
ik had vanochtend opnieuw bloedafname tegen 13u verwacht ik het resultaat. Ik ben zooo zenuwachtig, had er gisteren een heel slechte gevoel bij. Vandaag voel ik me positiever maar ik durf nog niet optimistisch te zijn. 
 
 
@Ndec, aahhh.. 8 weken is prima te doen! Dacht dat je nog maar korter zwanger was haha. Spannend! 
Ik kon het niet laten om toch nog eens te testen met de testen die ik nog had liggen door de onzekerheid. Maar ik had echt zowel bij de early als de normale echt knaltesten, weer donkerder dan vorige week zaterdag. Moet toch maar echt het vertrouwen gaan krijgen in mijn lichaam. Lastig lastig lastig.... nu gewoon echt niet meer testen en niks meer opzoeken op internet, want dat maakt me ook gek haha. 
Hoe is het met derest? :) 
 
@Anirbas, we waren tegelijk! Wat super spannend, wanneer krijg je de uitslag? Ik ga voor je duimen! Wat een onzekerheid he allemaal, fijn als we straks de eerste echo's gehad hebben. :) 
 
[quote quote=10597681]@Anirbas, we waren tegelijk! Wat super spannend, wanneer krijg je de uitslag? Ik ga voor je duimen! Wat een onzekerheid he allemaal, fijn als we straks de eerste echo’s gehad hebben. ?[/quote]
Dank je!! Nog een tweetal uurtjes en dan zou ik het moeten weten. 

ja laat de tijd van echo's maar snel hier zijn, eindelijk een beetje zekerheid!
 
Terug
Bovenaan