Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Yeeeh Anirbas en Kaat! Allebei goed nieuws! Toch vertrouwen krijgen!! :)
Ik weet niet wat er hier aan de hand is maar voel van alles. Aan de ene kant prima denk ik dan want er gebeurt blijkbaar heel veel, maar aan de andere kant ook spannend!! Ik voel nl door mijn hele onderrug en buik een soort van trekkend gevoel, alsof het een band rondom is zeg maar. Misschien toch al mijn banden? Het schijnt wel erger te worden naarmate het een volgende zwangerschap is, dus tja na 2 volledige zwangerschappen...? Ook steken in mijn bil!! En ben ook echt een beetje misselijk vandaag ? maar ja ik had erom gevraagd he dus ik accepteer het maar hahaha.
Herkent iemand dat trekkende gevoel? 
Ik zit dus ook echt enorm met mijn buik vooruit geblazen zeg maar, verstopt achter mijn bureau met een los jurkje aan hahaha. Maar dan voelt het in ieder geval iets beter. 
Vandaag en donderdag nog werken en dan 2 weken vrij ? blijf het wel echt spannend vinden allemaal.. Ik wil die echoooo. Nog 2 weken wachten ?
 
Super Anirbas!! Dat klinkt goed. 


Ik herken het een beetje Panda. Ik heb het zelf met name met bewegen. Als ik me omdraai in bed, als ik op mijn hurken zit en ineens overeind kom. Vind het ook een trekkend gevoel en schaar het zelf ook onder bandenpijn. 


Heb zelf het gevoel dat ik ook echt al een buikje krijg maar dat kan toch niet bij bijna zeven weken?! Mijn darmen gaan redelijk goed dus heb niet het idee dat ik verstopt zit ofzo. Maar misschien gaat de baarmoeder toch al een beetje ruimte opeisen en schuiven de darmen daardoor op?
 
@Anirbas wat goed!! Super fijn!!!
@panda heel herkenbaar! Ik heb ook die steek in m'n bil. Pijnlijk he?! Ik had het tijdens mijn vorige zwangerschap met 20w. Ze noemen het Ischias, komt vanuit je bekken. Hoop niet dat we dit zo'n 35 weken moeten volhouden ?
En merk dat ik savonds wel wat meer opgezwollen ben, m'n buik dan ?
 
Ik heb de afspraken bij de vk gepland. Eerste echo met 8 weken, eentje tussendoor en dan met 12 weken de termijn echo. De eerste op 18 jan, dus nog een dikke maand geduld hebben. Gelukkig gaan deze weken met de feestdagen snel en is ook januari een drukke maand met verjaardagen en feestjes. En gaan we nog een nachtje weg met zijn tweetjes in jan. Dus voldoende afleiding. Denk dat ik pas rond de 10 en 12 weken me druk ga maken of het allemaal wel goed gaat. Vooral omdat ik ook totaal geen klachten had die duidden op een miskraam en het dus pas met de echo zag.
Verder voel ik me prima, maar had ook bij de andere zwangerschappen eigenlijk weinig klachten. Wat obstipatie en vermoeidheid, dat zal komende weken ook wel weer zo zijn. Die pijnlijke bil herken ik ook, maar bij alle zwangerschappen kon de fysio met daar goed vanaf helpen.
 
@Pandalover, ergens wel goed dat je zoveel voelt, fijn juist. En die misselijkheid.... misschien nu een meisje waar je op hoopt hihi. 
@Zazoutwee, ik denk inderdaad dat het wel kan hoor, er wordt inderdaad van alles verschoven, dus misschien dat het een beetje een darmenbuikje nu nog is, maar dat is vrij normaal in deze weken geloof ik! 
@TMAAM, haha, gelukkig is het savonds! Of werk je ook avonden?
Hier alleen heel moe..... maar ook vroeg wakker..... was gister om half 9 alweer naar bed. Had gister na het eten wel echt een beetje misselijkheidsgevoel. Zo een gevoel dat je extreem honger hebt, maar ik had al veel gegeten haha. Ook weer veel plassen, had wel het idee dat de blaasontsteking weg was, maar morgen toch maar voor de zekerheid laten controleren. Mijn borsten zijn nog steeds wel gezwollen en af en toe een steekje hier en daar. We gaan nu naar de spannende week voor mij, morgen 5 weken, hopelijk blijft de kleine lekker doorgroeien en is het een week zonder bloed! Op naar de volgende mijlpaal haha. 
Zat zo te twijfelen voor een 6 weken echo, nog net voor oud en nieuw, maar heb besloten het toch maar niet te doen. De kans op een kloppend hartje is zo klein en dat is juist hetgeen wat ik zo graag wil zien... dus toch maar gewoon 5 januari afwachten... 
 
Ik heb net gebeld voor de echo, die krijg ik op 2 januari. Normaal gezien zou het ietsje vroeger zijn maar denk dat ze het voor praktische redenen net na neiuwjaar hebben gepland. Ik vind het ergens jammer omdat ik graag voor kerst iets meer zekerheid had gehad, we gaan het dan ook aan familie vertellen. Maar anderzijds als het slecht nieuws zou zijn, zou ik het dan net voor kerst willen weten? Liever niet denk ik. Ik had wel nog gevraagd voor een vroege echo maar ze zeiden dat dat weinig zin had. Nog 12 dagen wachten dan maar ?.
 
Terug
Bovenaan