@Pandalover, ergens wel goed dat je zoveel voelt, fijn juist. En die misselijkheid.... misschien nu een meisje waar je op hoopt hihi.
@Zazoutwee, ik denk inderdaad dat het wel kan hoor, er wordt inderdaad van alles verschoven, dus misschien dat het een beetje een darmenbuikje nu nog is, maar dat is vrij normaal in deze weken geloof ik!
@TMAAM, haha, gelukkig is het savonds! Of werk je ook avonden?
Hier alleen heel moe..... maar ook vroeg wakker..... was gister om half 9 alweer naar bed. Had gister na het eten wel echt een beetje misselijkheidsgevoel. Zo een gevoel dat je extreem honger hebt, maar ik had al veel gegeten haha. Ook weer veel plassen, had wel het idee dat de blaasontsteking weg was, maar morgen toch maar voor de zekerheid laten controleren. Mijn borsten zijn nog steeds wel gezwollen en af en toe een steekje hier en daar. We gaan nu naar de spannende week voor mij, morgen 5 weken, hopelijk blijft de kleine lekker doorgroeien en is het een week zonder bloed! Op naar de volgende mijlpaal haha.
Zat zo te twijfelen voor een 6 weken echo, nog net voor oud en nieuw, maar heb besloten het toch maar niet te doen. De kans op een kloppend hartje is zo klein en dat is juist hetgeen wat ik zo graag wil zien... dus toch maar gewoon 5 januari afwachten...