Ah Zazou, hele dikke knuffel voor jou. Zo kut zo een onzekere periode! Zeker niet opgeven tot dat het tegendeel is bewezen ?. Ik hoop voor je dat je nog iets moois mag zien op de echo bij de gyneacoloog!
@paulatje, welkom in de groep! Fijn dat je eerste echo in orde was! ?
Ik heb ook een update.. ik heb echt teveel stress, dus ik ga volgende week vrijdag 30 dec toch een eerste echo laten maken. Ik merk gewoon niks van de zwangerschap (behalve pijnlijke borsten). En dat moet juist genieten zijn, maar ik kan er totaal niet van genieten en ben zo bang weer voor een miskraam.. het duiveltje schreeeuwt gewoon "het zal wel weer niet goed gaan". Het zullen vast mijn hormonen zijn, maar toch gekozen voor een vroege echo om te kijken of de zwangerschap dit keer in tact is (vorige keer was het al gestopt bij 4 weken). Het is nu ook precies 5 weken 1 dag, daar waar het vorige keer begon met bloedverlies... whaaaah, het is zo spannend. Ik ga er vanuit geen hartslag te zien, maar ik ben al megablij als de echo klopt met mijn termijn van ong 6 weken dit keer. De testen stellen me ook gewoon totaal niet meer gerust haha. Hopen dat ik deze week geen bloed tegen kom.. Fingersss crossed ?? en hopen op een mooi oud en nieuw! ? dit was weer mijn paniekberichtje van vandaag haha. ?