Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Hi Panda. Klopt, zeven weken. Maar volgens de vk past de grootte van het vruchtzakje meer bij 5 weken dan bij 7. ?
Misschien dat de gynaecoloog er woensdag meer over kan zeggen maar zoals het nu gaat sta ik er ook niet gek van te kijken als we dan een lege baarmoeder zien. ?
 
Ach, lieve Zazou, ik begrijp dat je er echt verdrietig van bent.. dat mag ook! Een hele dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte ?❤️
 
Ahh ZazouTwee... wat moet dat verschrikkelijk voor je zijn! Hoe gaat het met jou? En met je man? Heel veel sterkte ❤️ we leven allemaal enorm met je mee! 
@ Kaat, wat fijn dat je eerder kan voor de echo. Volgende week al! Spannend! Komt vast goed en hopelijk ben je dan een beetje gerust gesteld ?
Met mij gaat alles goed. Best druk op het werk dus ben er overdag niet zo mee bezig. In de ochtend en avond wel misselijk, dat neemt wel toe. De hele dag door voel ik ook wel mijn borsten. Maar voel me mentaal eigenlijk wel rustig.. Dit weekend vertellen we het aan mijn broers en zus! Ben benieuwd hoe ze het vinden. Vrouw van mijn broer is ook zwanger dus dat is wel gezellig. 
 
@zazou sorry, ik lees je berichtje nu pas. Wat ontzettend !@&:€);. Super kut zeg.. en vreselijk zo voor de feestdagen. Geen woorden voor, wordt er verdrietig van. Woensdag duurt nog heel lang, maar hoop toch dat er nog iets positiefs uit komt! Ik wens je onwijs veel kracht toe. Dikke knuffel! ❤️
 
@kaat en @panda wat super lief dat jullie vroegen het met mij gaat! Ondanks dat ik even weinig actief was op het forum. Erg druk maar... nu vakantie! Gister avond had ik even hele rare en nare buikpijn. Was erg aan het hoesten dus naar apotheek geweest en gevraagd om hoestdrank, deze durf ik nu dus niet meer te nemen. Vanmiddag onder het werk schoot opeens door me heen dat we misschien geen kloppend hartje zien straks op de echo. En nu na het berichtje van Zazou sta ik weer even met twee benen op de grond. Voel me verder wel zwanger? Moe, vreten, duizelig en emotioneel (lees: vanochtend kwam een hele lange rouwstoet voorbij, huilen! De gedachte dat net iemand overleden was en in mij net een nieuw leventje groeit vond ik mooi en intens).
 
@panda hoe gaat die bij jou? Voel je nog steeds van alles?
@kaat ik hoop dat de echo aankomende week je echt meer rust gaat geven. Blij als we paar weken verder zijn!
Hele fijne kerstdagen allemaal ??
 
 
Terug
Bovenaan