Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Ooohhh TMAAM maar je denkt dat de buikpijn van de hoestdrank kwam? Wat vervelend zeg!! Wat voor soort buikpijn was het?
Ik heb ook nog steeds wel last van mijn buik hoor. Soms een dag helemaal niet, soms de hele dag. Echt rondom : mijn zij, onderrug en buik,zo helemaal rondom. Maar denk echt dat het een soort van ruimte maken is, en toch wellicht banden pijn.
Verder licht gevoelige borsten maar het is nou niet dat ze op knappen staan of zo. En met vlagen misselijk, soms als ik juist wat moet eten en soms juist na het eten. Ik snap wat je bedoelt na het berichtje van Zazou. Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd dat er ineens bloed was!!! Ergens toch zoveel angst.... Nog anderhalve week...
Ik weet wel dat na de eerste echo, als dan het hartje klopt er nog maar 2/3% kans is dat er iets mis gaat. En het is nu gewoon ter grootte van een bosbes. Hahaha ik vind dat vergelijken met fruit zo grappig ??
Voor jullie ook hele fijne kerstdagen!
Vandaag word wellicht nog wat ongemakkelijk met mijn schoonfamilie, waarbij iedereen een gang maakt en ik dus misschien iets niet mag en misselijkheid moet faken whahaaa, maar morgen gaan we het mijn familie vertellen ☺️
 
Ah meiden, het is niet mijn bedoeling om jullie schrik aan te jagen. Blijf gewoon vertrouwen hebben in jullie lichaam. Ik duim voor goede echo's voor jullie allemaal. 
 
@TMAAM, zolang het is voorgeschreven of gegeven is door de apotheek die weet dat je zwanger bent kan het denk ik echt geen kwaad. Maar ik begrijp je heel goed! Zelf durf ik ook echt geen medicatie te nemen, vond die antibiotica ook mega eng. Wat voor buikpijn had je?? 
We zitten denk ik echt een beetje in hetzelfde schuitje. @Panda, ik had dus gister ook zo een droom, daarom had ik zoveel paniek ?. Het is denk ik toch gewoon onze grootste angst en door de zwangerschap worden onze dromen alleen maar "levendiger".
We worden weer even terug gebracht naar de realiteit en de mogelijkheid dat het weer mis kan gaan, terwijl ze zeggen dat de kans nu toch wel een stuk minder is omdat we al kort geleden een mk gehad hebben. Ergens probeer ik me daar ook maar aan vast te houden..
Ik had zelf gister mega rugpijn (na wandelen in de stad), was uitgeteld bij elke trap die ik opliep.. dus ik hoop dat dit zwangerschapskwaaltjes zijn. Heb sinds vanochtend echt een nare aanhoudende steek aan mijn linkerzijkant, lijkt wel ter hoogte van mijn eierstok.. dat beanstigd me dan wel weer. Maar ik ben zo blij dat we dit weekend allemaal leuke kerstplannen hebben. Langzaamaan komen we richting de echo's.. ?
Hele fijne kerstdagen lieve meiden ?
 
Heyhey! 
Hoe is het met iedereen? Leuke reacties gehad met kerst? ? hier is de familie erg blij. Met mij gaat het goed. Ik was vanochtend even ongerust want had een minuscuul beetje bruine afscheiding. Verloskundige gebeld en zij zegt dat ik me nergens zorgen over hoef te maken zo lang ik geen krampen heb of helder rood bloed. Het was ook alleen vanochtend 1x toen ik ontlasting had gehad. De rest van de dag niet meer. Was wel ff erg bang maar kan dus ook makkelijk bloedende baarmoedermond zijn... ?? fingers crossed 
 
Heeey, ik wou hier ook net even checken hoe het met iedereen ging.
@joyE dat is even schrikken ja, maar van dat ik heb gehoord helemaal niets om je zorgen over te maken inderdaad. 
Hoe heb je het verteld aan familie, heb je iets speciaal gedaan? 

Met mij is alles oké, alleen toch nog altijd veel bezorgdheden dat het toch mis gaat gaan. Ik kan niet stoppen met eraan te denken :(
Afgelopen weekend het ook wel aan familie verteld en ze waren heel erg blij en emotioneel ?.
wat zijn jullie zwangerschapssymptomen momenteel (en hoelang zwanger op dit moment)? 
Ik ben nu 6 weken en 3 dagen en maak me soms wel zorgen dat ik nog niet veel voel. Sinds dit weekend heb ik soms zo vlaagjes van een heel klein beetje misselijkheid (maar dat kan ook van al dat eten zijn ?). En mijn borsten die (eindelijk) wat gevoeliger zijn. Soms misschien iets sneller moe maar verder merk ik weinig. 
 
Hallo meiden
Hebben jullie fijne feestdagen gehad? Zo leuk dat sommigen van jullie het nu aan de familie hebben verteld. 


Nog even een update van mijn kant, ook al hoor ik niet meer in het 'zwanger zijn' topic thuis. Ik heb zaterdag duidelijk gekregen dat het echt een miskraam was. Die nacht en ochtend had ik echt enorm veel pijn en sinds het vruchtzakje eruit was gekomen is dat over en lijkt het op een 'gewone' menstruatie. Geen grote stolsels e.d. meer dus ik denk dat mijn lichaam het echt zelf 'opgeruimd' heeft. De controle woensdag is dus nu echt een gynaecologische controle om te kijken of de baarmoeder schoon is. Veel meer kunnen we er niet meer van maken. 


De afgelopen dagen waren heel intens. Aan de ene kant ben je zo verdrietig maar aan de andere kant waren het ook 'gewoon' gezellige en fijne kerstdagen. Ik voel ook zoveel dankbaarheid als ik naar mijn zoontje kijk. Het is geweldig om zo'n mooi mannetje te hebben en ik blijf gewoon hopen dat het ons ooit nog een keer gegund is. 


Ik blijf af en toe nog eens meelezen hoe het met jullie gaat. Vond het heel fijn hoe iedereen in de groep hier met elkaar meeleefde. Bedankt daarvoor. Dikke knuffel! 
 
JoyE: dat was inderdaad vast even schrikken maar wat fijn dat de VK even de tijd voor je nam en je gerust kon stellen! 


Anirbas: ach wat lief dat iedereen zo met jullie meeleeft. Fijn hoor! Mijn klachten zijn ook bijna niks in vergelijking met de vorige keer. Eigenlijk hetzelfde als de jouwe maar alles komt in vlagen. Een paar weken best wel last gehad van mijn borsten maar dat is nu weer wat minder en nu voel ik mijn onderrug. De aderen op mijn borsten beginnen al wel zichtbaar te worden dus allemaal hoog gesloten dingen aan en ik moet zorgen dat ik consequent eet. Zodra ik dat niet doe, voelt het alsof ik van mijn stokje ga. 

We hebben het gisteren en vandaag ook verteld aan (schoon)ouders en broers/zussen. Zij vonden het allemaal heel leuk en waren blij voor ons. Het wordt wel een drukke boel in augustus aan mijn kant van de familie want er hebben al drie verjaardagen dan incl. die van mezelf ?
Zazoutwee: wat een gekke periode dan hè. Kan me voorstellen dat je je op momenten heel erg heen en weer geslingerd voelt van het één in het ander. Lastig hoor. Wat mij betreft ben je welkom hier als dat voor jou ook goed voelt en ik hoop dat het jullie ook snel weer gegund is. Dikke knuffel! 
 
Even een update want de eerste echo’s komen er bijna aan!! ?
Gebruiker 1048: 28 dec
Gebruiker 1041: 30 dec
Bolleke 30 dec
Sunshine 30 dec
Anirbas 2 jan
Rch 3 jan
Pandalover 4 jan
TMAAM 5 jan
Kaat 30 dec/ 5 jan
Lelietje 5 jan
JoyE 6 jan
Gloriaa 9 jan
Gansjegans 9 jan
Junidochter 18 jan
 
Terug
Bovenaan