Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Hai lieve forum vriendinnetjes!! Hoe is het met iedereen?
JoyE och wat lijkt me dat schrikken zeg als je ineens donkerbruine afscheiding ziet!! Gelukkig was het eenmalig!
Anirbas ik snap precies wat je bedoelt. Ik ben ook zo angstig en kan niet wachten op de echo volgende week. Ben wel blij dat ik nu vakantie heb en veel afleiding door leuke plannen dat de tijd toch nog best snel gaat. Ik ben nu (denk ik) 6+2 vandaag en voel ook nog niet super veel hoor. Borsten wel wat gevoelig, vooral mijn tepels. Verder met vlagen misselijk, soms als ik juist iets moet eten en soms als ik net iets gegeten heb, maar het valt allemaal nog heel erg mee. Nog steeds wel erg moe en mijn dromen zijn inderdaad heel levendig. Maar bij mijn andere zwangerschappen voelde ik me eigenlijk ook de hele tijd hartstikke goed dus het zegt echt niks!!
Heb wel vrijwel continu last van mijn buik, lijkt alsof het opgerekt wordt en mijn rug gaat nu echt al lastig doen, grrrr. Zeurende pijn in mijn onderrug, soms ook in mijn bil. Blij dat ik volgend jaar 27 fysio behandelingen in mijn pakket heb, hahaha.
Wij hebben het zondag aan mijn familie verteld waarop mijn moeder al huilend zei : ik wist het wel!! En zelfs een cadeautje van Prenatal ging pakken omdat ze die alvast had gekocht omdat haar voorgevoel toch echt zei dat ik zwanger ben haha!! Maar wel echt super lief. Wij hadden een kersthanger laten maken met 3 poppetjes in een auto en dan in de mutsen de namen van de 2 kids en de 3e baby, waarop de oudste zegt: ik wil er 4. Ehhh? Nou hebben kinderen soms een voorgevoel en zitten er tweelingen in de familie maar als dat zo is kan je me oprapen hoor? vind 3 onder de 4 jaar op zich heftig genoeg haha! Maar we gaan het zien...
Och lieve Zazou... Wat ontzettend verdrietig... Weet je familie er van?? Hopelijk kan je steun vinden bij mensen en ik hoop dat het jullie heel snel weer gegund is!! Aan de ene kant snap ik je gevoel dat het fijn is dat je lichaam het allemaal zelf geregeld heeft, maar het blijft ontzettend heftig en verdrietig. Heel veel sterkte!!
Ndec blij om te lezen dat de klachten bij jou ook in vlagen komen en gaan en geen enkele dag te vergelijken is!! Toch wel weer een geruststelling! Enne herkenbaar van augustus.... ? Het is bij ons de drukste maand van het jaar. Wij hebben in de directe familie 8 verjaardagen in augustus inclusief mijn eigen verjaardag en die van de oudste... Dus dat wordt spannend haha! Ik vier mijn verjaardag sowieso standaard met mijn zoontje omdat er maar 3 dagen tussen zit, straks kunnen we misschien 3 verjaardagen combineren ?
 
Heyhey,
Ja was wel schrikken. Het was echt nauwelijks zichtbaar op wc papier dus stelde eigenlijk niks voor maar toch... gelukkig daarna niet meer gehad. Voel me verder ook goed, genoeg symptomen dus dat stelt me ook gerust. Ben vandaag 6+2. Vanochtend super misselijk en borsten doen met vlagen pijn, tepels jeuken soms en zijn al wat groter. Ook indd best veel pijn in onderrug. Net het huishouden gedaan maar moet dan echt ff rusten haha. 
Oh wat leuk van die kersthanger Panda! Haha hier in augustus nog maar 1 verjaardag, dus nog wel wat ruimte over :) 
Zazou heel veel sterkte ❤️ en hopelijk tot gauw weer! 
 
@JoyE, gelukkig heb je er geen last meer van gehad. Maar begrijp heel goed dat bruin verlies even schrikken is. Maar zal inderdaad in jouw geval ook te maken hebben mrt een gevoelige bbm! ?? ergens fijn dat je toch wel ook last hebt van klachten dat is alleen maar een mooi teken! 
@Anirbas, begrijp net als Panda heel goed wat je bedoelt. Het blijft echt super spannend. Ondanks alle goed oplopende testen en klachten. Ben nu 5,4 volgens de app, maar denk zelf 5,3 (volgens ovulatie). Heb wel af en toe een trekkerig gevoel bij mijn banden. Vroeg moe, gevoelige borsten, extreem veel dorst (ook in de nacht), moet ook mega veel plassen.. dacht weer zelf aan een blaasontsteking, maar dokter kan nu niks vinden.. wel weer een kuur gehad, morgen mee starten. Dat maakt het ook allemaal extra spannend. Kijk nog steeds na elk wc bezoek of ik bloed tegen kom, het is echt frustrerend. Ik denk ook elke keer weer in mijlpalen van de vorige keer.. zoals nu 5,1 had ik al bloedverlies de vorige keer.. nu nog niks. Nu leef ik toe naar de 6 weken toen kreeg ik de miskraam. Ben blij als ik gewoon bij de 12 weken ben en kan zeggen dat alles goed is. 
@Zazou, heel veel sterkte ❤️❤️. Hopelijk kun je er de komende periode even de tijd voor nemen om bij te komen hiervan en mag het jullie snel weer lukken!
@Panda.. haha spannend, ben heel benieuwd of je kids misschien een voorgevoel hebben. ?. Super lief van je moeder dat cadeau, heel bijzonder dat zij ook zo een voorgevoel had! 
Ik had trouwens eerste kerstdag toch nog een keer een CB weken indicator gedaan, die gaf nu 3+ aan.? Dus HcG loopt goed op, maar durf nog steeds niet uit te gaan van een positieve echo, mega bang voor vrijdag ?‍? hoewel ik er ook wel echt naar uit kijk, heel dubbel gevoel. ? 
 
@Kaat: dank je! Ik heb mijn accountnaam laatst maar aangepast omdat gebruiker 1048 ook zo suf klinkt haha.
Ik begin overigens nu wel zenuwachtig te worden... 
 
Hahahahah update dan!
Ndec: 28 dec
Gebruiker 1041: 30 dec
Bolleke 30 dec
Sunshine 30 dec
Anirbas 2 jan
Rch 3 jan
Pandalover 4 jan
TMAAM 5 jan
Kaat 30 dec/ 5 jan
Lelietje 5 jan
JoyE 6 jan
Gloriaa 9 jan
Gansjegans 9 jan
Junidochter 18 jan
 
Terug
Bovenaan