Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@zazou wel fijn dat je lichaam het zelf heeft opgeruimd, hoop voor je dat je verder geen klachten krijgt. En fijn dat je ondanks nog van de feestdagen hebt kunnen genieten. Hoop gauw op een goede zwangerschap voor jullie!
@kaat en @panda ja weet niet, heel raar, echt pijnlijk gewoon.. daarna liep ik de trap af en kreeg ik een steek. De buikpijn bleef, volgende dag was het weg. Apotheek idd wel gevraagd of ik deze mocht maar heb het niet meer gebruikt. Gaat gelukkig ook beter.
Ik ben al heel misselijk en moe... vandaag 6w4d, leef echt naar de 7w toe omdat voor mijn gevoel echt zwanger bent of zo haha.. schiet al wel op naar de echo gelukkig!
 
Wat leuk dat een aantal deze week al de eerst echo hebben! Ik mag 18 januari en dat voelt echt nog zó ver weg haha. Maar voor je het weet is het zo ver.
Verder heb ik ook totaal geen klachten en voel me daardoor eigenlijk ook helemaal niet zwanger. Maar dit had ik bij de andere zwangerschappen ook niet dus het zal wel goed zijn. Hierdoor ben ik er ook wat minder mee bezig gelukkig. Tot nu toe valt het met de spanning ondanks de recent miskraam ook mee gelukkig, zal straks rond de 10 a 12 weken wel komen denk ik.
@Zazou: wat verdrietig en heftig. Hopelijk voel je je goed, ook mentaal. Hoop dat het jullie snel weer gegund is, sterkte!
 
Bedankt voor alle lieve reacties meiden. Ben vanmorgen bij de gynaecoloog geweest en mijn baarmoeder is helemaal 'schoon'. Dus inderdaad een spontane miskraam en mijn lichaam heeft het zelf goed opgepakt. Dus dat was het meest 'gunstige' scenario wat je nu zou kunnen hebben. Mijn baarmoederslijmvlies zag er nu uit zoals aan het begin van je cyclus dus zo probeer ik er nu ook maar in te staan ☺️
 
Ha dames, Wij zijn net terug. Het was een rollercoaster. Eerst gewoon de vragen over wat veranderd was in onze gezondheid, nee in principe niet. Toen ging de VK kijken maar met een heel klein echo-apparaatje, wat op zich een goede ontwikkeling is zodat niet iedereen naar het grotere apparaat. Helaas was daar niets/niet veel op te zien dus wilde de VK ons toch graag langs de screeningsechoscopiste hebben. Met mijn onregelmatige cyclus en de darmen op de hobbel kon ze het niet vinden. Ze zei er wel meteen bij dat ze verandering zag in mijn baarmoeder dus dat ik waarschijnlijk minder ver was dan we dachten door die onregelmatige cyclus.  20 - 30 min terug naar de wachtkamer. Slópend.. eerst weer uitwendig geprobeerd maar helaas nog steeds te weinig te zien. Toen maar een inwendige echo gemaakt door de echoscopiste en daar kwam het in beeld, een mini boontje met een kloppend hartje. Wat een geruststelling! Had de tranen over de wangen lopen. Uiteindelijk nu zo'n 6 weken zwanger en dus nog wel lang wachten tot de termijnecho maar mocht tussendoor bellen als ik graag nogmaals wilde kijken of gezien wilde worden. Goede berichten dus hier! ?
 
Aahh Zazou dat is op zich wel een geruststelling!!
Wow Ndec!!! Kan me voorstellen dat je enorm in de stress was, wat een opluchting is dat dan!! Dus je bent toch minder ver dan verwacht dan? Weet niet meer hoe ver je zelf dacht te zijn? Maar wel heel fijn een kloppend hartje met 6 weken! Welke week heb je termijnecho?
TMAAM wat grappig dat jij naar de 7 weken leeft! Ik leefde eerst echt naar de 6,omdat dan natuurlijk het hartje zou moeten gaan kloppen.. Bizar idee. Ben nu dan dus 6+3, het idee (ervan uitgaand dat het goed zit) dat er dan al een hartje klopt in zo'n mini mensje ter grootte van een rijstkorrel haha! Ook al is het de 3e, het blijft bijzonder..
Ben je de hele dag door misselijk? Ik merk het de laatste dagen wel meer de misselijkheid. Eerst juist enorme trek en daardoor dan misselijk. Dan denk ik, ik eet wat en trekt het even weg en vervolgens misselijk van het eten. Schiet lekker op haha! Dit herken ik niet van mijn andere zwangerschappen..
Ik kan echt niet wachten tot volgende week woensdag.... 
 
Ik dacht week 7 of 8 maar dat was gebaseerd op de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Alle apps en dingen gaan dan uit van een standaardcyclus, die ik dus niet heb. Heel blij dat er wat te zien en te horen was en nu weer 4 weken wachten tot de termijnecho op 25 januari.
Ik wens jullie allemaal veel plezier volgende week en daarna en hoop dat het wat minder enerverend is ?
 
@NDec, wat een spannend verhaal maar zo fijn om te horen dat de uitkomst goed is, hopelijk kun je er nu lekker van genieten. Een kloppend hartje en de juiste plek is al zo fijn ❤️. Gefeliciteerd!
Had je trouwens geen ovulatietesten gebruikt? ? 
@Zazou, wat goed dat je lichaam het helemaal zelf heeft opgelost. Het blijft natuurlijk mentaal een rollercoaster, maar dit is hopelijk al een opluchting. Ik ga voor je duimen dat je snel weer bij ons mag aansluiten ❤️
@Junidochter, wat goed dat jij nog niet veel stress ervaart en er zo nuchter in kan staan! Je moet inderdaad nog best lang wachten, mag je niet al wat eerder door je mk?? 
@TMAAM, gelukkig voel jij je weer wat beter.. ook geen last meer gehad van bloedverlies?
Nog 2 dagen en dan mag ik! Zo benieuwd wat ik te zien krijg en of ik iets te zien krijg op de echo met 5,6/6 weken en of mijn eigen termijn klopt ? de app geeft aan dat ik dan 6,1 ben. Spannend!! ?? 
Voel mij wel echt anders dan de vorige zwangerschap met de miskraam, dus hopelijk alleen maar een mooi teken. 
 
Terug
Bovenaan