Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Lelietje: och dat lijkt me zo schrikken! Hoe is het nu? Hopelijk kan je vandaag al terecht en geeft dat wat rust. 

Anirbas: wat zijn deze 'prille' weken toch een mindf*ck voor iedereen hè? Ik duim dat je maandag mooi nieuws krijgt
Kaat: jij mag vandaag toch? Veel succes en plezier ?
 
@Ndec, dankjewel ? Ik heb mijn echo net gehad. Mooie mijlpaal, maar kan echt niet geloven nog..... We zagen een vruchtzakje en het vruchtje (was wel extern, dus zag het allemaal niet perfect) met een "beginnende" hartactie. Ben geschat op ongeveer 6 weken, precies zoals ik had ingeschat. Pfffff, nu hopen dat de kleine goed blijft groeien. ??❤️ Ik ga in ieder geval met een geruster gevoel het nieuwe jaar in. Veel succes voor alle andere meiden vandaag. En Lelietje, ik hoop dat jij ook snel terecht kan. ?
 
Ohh Kaat wat fijn!! Ben heel blij voor je! 6 weken is ook best vroeg voor echo natuurlijk maar heel fijn dat je toch al t hartje kon zien ?? laten ze dat dan ook horen eigenlijk? 
Lelietje, Ah hoe gaat t nu met je? Dat is echt schrikken he! Ik had het afgelopen maandag, wel echt heeeeeeeeel minimaal. Gelukkig daarna niet meer gezien. Ik denk dat het bij mij door seks kwam. Dat durf ik nu niet meer tot echo. Zou het bij jou ook gevoelige bmm kunnen zijn? Duim voor je dat t allemaal goed blijft! 
Anirbas, heel begrijpelijk als je er al zo lang mee bezig bent! Maandag komt al in de buurt! Veel succes alvast!! ?
Ik moet nog 1 week wachten. Dat gaat hopelijk vlug voorbij :)
 
Kaat wat fijn dat de echo goed was!! Zo fijn als het op de goeie plek zit, en beginnende hart actie is toch super voor 6 weken!!
JoyE het hartje laten horen kan pas vanaf 14 weken ongeveer.. Daarvoor zie je alleen iets knipperen :) wel heel bijzonder om te zien.
Ohhh Lelietje dat is schrikken zeg! Hoe is het nu? Hopelijk vandaag alsnog een echo dan!!
Ik heb zelf nog even zitten twijfelen toch zelf een betaalde echo in te plannen... Maar besloten het niet te doen. Ik ben nog steeds regelmatig misselijk (veel meer dan bij de andere 2) en heb nog steeds last van mijn borsten en soort van bandenpijn (denk ik), dus ik probeer erop te vertrouwen dat het goed zit en af te wachten tot woensdag... Maar ik kan echt niet wachten!! Nachtjes aftellen haha! 
 
@JoyE, ik weet niet of ze dat normaal wel doen, maar bij mij hebben ze niks laten horen. Het was ook echt niet heel goed te zien hoor en nog langzaam. Pas bij 3,3 mm willen ze echt verder naar het hartje kijken. Ik zat daar nog onder dus ze gaf aan dat het niet echt nodig was nog omdat het nu echt net begonnen is met kloppen, moest nog verder ontwikkelen ? misschien bij jou wel omdat je dan al iets verder bent?
Ik durf precies om dezelfde rede ook geen seks te hebben... durf het nu na de echo nog steeds niet, maar ik ben natuurlijk nog wat priller nu. Denk dat mijn man maar even moet wachten tot de termijnecho ??
 
 
@Panda, we waren een beetje tegelijk. Haha dankjewel voor je lieve berichtje. Ik hou de hoop erin maar merk gewoon dat zo een miskraam veel effect heeft ondanks zo een echo. Was en ben eigenlijk nog steeds verbaast haha. 
Super goed dat jij lekker afwacht, zeker ook als je al die klachten voelt. Is misschien beter en heb je meer duidelijkheid! Ik laat mijn echo op de 5de ook staan. Geen idee hoe dat werkt met betalen... want zijn andere praktijken ?, maar ga het wel even aangeven daar dat ik al een echo gehad heb. Dacht namelijk dat ik voor deze moest betalen.. maar dat was dus niet zo. ?
 
Hay dames,
zo dat is weer een tijdje geleden. Ik was zo druk deze dagen, met de feestdagen heeft echt voor wat afleiding gezocht.
Heb wel al jullie verhalen kunnen lezen. Superblij voor degene die al een goede 1e echo achter de rug hebben dat is waarschijnlijk echt een ontzettende opluchting voor jullie.
En vind het echt rot voor je Zazou, maar 'gelukkig' heeft je lichaam het wel goed zelf allemaal schoongemaakt. Ik wens jou echt superveel geluk toe. Houd de hoop vast, het komt echt allemaal goed.
 
Nou ik die voorheen zei 0 syptomen te voelen ben nu 6+3 weken en ben de afgelopen dagen echt misselijk, vooral bij het eten. Hier en daar ook wat steken en buikpijn gehad en echt last ook van een rommelende buik. Gevoelige/zere borsten heb ik iedere dag. Dus begint aardig in beweging te komen hier haha. Ben echt zo benieuwd naar mn echo, pff nog 9 dagen wachten..
Zal denk ik voor de jaarwisseling niet meer op het forum komen dus wil jullie allen alvast een fijne jaarwisseling toewensen! moge 2023 een gezegende jaar zijn voor ons allen.
 
@Kaat wat ontzettend fijn dat de echo zo goed was ? 
 
@Gloriaa .. moet zeggen dat bij mij de misselijkheid ook zo nu en dan opspeelt. Beetje uit te houden? 

 
Terug
Bovenaan