Hay dames,
zo dat is weer een tijdje geleden. Ik was zo druk deze dagen, met de feestdagen heeft echt voor wat afleiding gezocht.
Heb wel al jullie verhalen kunnen lezen. Superblij voor degene die al een goede 1e echo achter de rug hebben dat is waarschijnlijk echt een ontzettende opluchting voor jullie.
En vind het echt rot voor je Zazou, maar 'gelukkig' heeft je lichaam het wel goed zelf allemaal schoongemaakt. Ik wens jou echt superveel geluk toe. Houd de hoop vast, het komt echt allemaal goed.
Nou ik die voorheen zei 0 syptomen te voelen ben nu 6+3 weken en ben de afgelopen dagen echt misselijk, vooral bij het eten. Hier en daar ook wat steken en buikpijn gehad en echt last ook van een rommelende buik. Gevoelige/zere borsten heb ik iedere dag. Dus begint aardig in beweging te komen hier haha. Ben echt zo benieuwd naar mn echo, pff nog 9 dagen wachten..
Zal denk ik voor de jaarwisseling niet meer op het forum komen dus wil jullie allen alvast een fijne jaarwisseling toewensen! moge 2023 een gezegende jaar zijn voor ons allen.