Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Voor iedereen een heel mooi 2023 met veel veel schattige gezonde baby's!!! :)
Anirbas ik snap wat je bedoelt hahaha. Ik ben ook nog steeds zo zenuwachtig en voorzichtig, en kijk aan de andere kant zo erg uit naar woensdag en zit nu alweer baby kleertjes te kijken haha! Ik hoop zooo dat ik nu een keer roze mag shoppen, dan heb ik gewoon wat meer een reden om nieuwe kleertjes en zo te kopen haha. Nou als het aan de misselijkheid ligt kan het niet anders ? nog steeds vreselijk. Niet dat ik hoef over te geven maar zo misselijk als ik te lang niks heb gegeten en dan moet ik echt iets naar binnen duwen, maar dan daarna ook weer misselijk pfff.. Nja hopelijk is het ook een teken dat het allemaal goed gaat!
 
 
Hi lieve meiden! 
Als eerst een heel fijn 2023 gewenst, hopelijk hebben jullie er lekker van kunnen genieten! 
Anirbas, jij mag vandaag!! Heel veel plezier. 
Voor veel een spannende week deze week, zelfs ik vind het weer spannend om 5 januari te gaan. Heb nu een kloppend hartje gezien in begin stadium, maar is de kleine nu verder goed gaan groeien en is het hartje sneller gaan kloppen..... dat blijft spannend. 
Ik heb ook last van misselijkheid, beetje hetzelfde als Pandalover! Vooral veel kockhalzen bij sterke/vieze geuren of random als ik honger heb of moe ben.. heb één keer echt moeten overgeven en was gister echt ziek van de misselijkheid (maar ik was ook heel laat gaan slapen door oud&nieuw). Vandaag voel ik me weer wat beter. Ach... als alles maar goed gaat met de baby, dan heb ik het ervoor over. Ik leef op (zoute) crackers en sinasappelsap, kan verder in de ochtend niks verdragen hahaha. 
 
Hoi iedereen. De echo was niet goed, exact zoals ik dus al zag aankomen. Maar ik had terug hoop gekregen door mijn vriend die zo positief was.
ik ben vandaag 7w3d en het vruchtje zat op 6 weken, amper hartactiviteit. Nu afwachten tot de miskraam komt. Ik ben zo bang en boos. 
 
Anirbas, wat naar ??
Maar was je echt 7w 3 dagen? Of loop je misschien niet wat achter?? Of was de hartactie ook niet voldoende voor 6 weken zwangerschap? Ik had bij 6 weken natuurlijk ook nog maar een langzaam kloppend hartje.
Want onzettend vervelend dat je nu moet afwachten... echt heel veel sterkte ??❤️
 
Hallo meiden,
Ik heb hier af en toe al een klein beetje meegelezen, maar heb besloten om mij toch in alle voorzichtigheid bij jullie aan te sluiten. Ik zwerf al enige tijd op dit forum rond met name onder het topic "Dames die al wat langer wachten", dus zal even proberen mij kort voor te stellen we hebben nogal een route bewandeld. Een keer eerder heb ik mij op het zwangerschapsforum gedeelte aangemeld(na ruim anderhalf jaar MMM en onze eerste ICSI). Helaas bleek toen dat onze dochter het Edwardssyndroom te hebben en hebben we de zwangerschap met 18 weken moeten beeindigen. Ondanks dat dit gewoon pure pech is, heerst er over deze nieuwe zwangerschap (nu 2 jaar later) wel een flinke spanning en onzekerheid. Het hielp ook niet echt mee dat ik met 6,5 week een flinke bloeding met een stolsel heb gehad. Dat is toen gelijk mijn eerste echo geweest. Die dus tegen alle verwachtingen in hartstikke goed was! De bloeding werd veroorzaakt door een hematoom bij het uiteinde van de baarmoeder, die mogelijk veroorzaakt is met de terugplaatsing van onze cryo. Ik heb een week later mijn geplande echo gehad in de kliniek die ook weer goed was. Op oudjaarsdag heb ik nog een keer een ongeplande echo gehad i.v.m. een 2e, maar deze keer, kleine bloeding (waarschijnlijk nasleep van de hematoom de oplost of een bloedvaatje wat geraakt is). Nu ben ik ontslagen uit de kliniek en staat mijn eerste echo bij de verloskundige voor as woensdag ingepland. Dan wordt gelijk alles ingang gezet voor onze medische NIPT die we in het ziekenhuis moeten laten doen, zodat als we zover zijn deze zo snel mogelijk gedaan kan worden. Ik denk dat ik pas na een goede NIPT een last van mijn schouders zal voelen vallen en dan iets meer kan genieten. 
Ik ben vandaag in ieder geval 9+2 met een uitgerekende datum van 5 augustus. Met de kerst hebben we het de ouders verteld en gaan nu langzaam toewerken naar het vertellen aan onze beste vrienden/vriendinnen. 
 
Anirbas Ik schrik gewoon van jou berichtje. Wat ontzettend verdrietig om te lezen dat de echo niet goed was. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. 
 
Ohhh Anirbas, wat een verdrietig berichtje. Is het echt al zeker dat het een miskraam wordt of is dat jouw eigen interpretatie?? Ik vind het zo akelig voor je!
 
Terug
Bovenaan