Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

dank je voor de berichtjes. Ik ben zwanger via ivf, hierdoor weten we de exacte termijn dat ik zwanger was. De arts gaf het vrijwel geen kans dat het nog goed zou kunnen komen en ze sprak over wat er hierna gebeurd. Ik heb het niet gevraagd hoeveel % kans er nog is want het was wel duidelijk dat het niet meer goed komt. Ik ben nog aan het wachten op de resultaten van het bloedonderzoek. Maar het feit dat ik de afgelopen dagen ook niet meer echt iets voelde en ik al twee keer steken in mijn baarmoeder had, maakt het voor mij ook duidelijk dat die uitslag straks niet goed gaat zijn.
ik heb twee fertiliteitsartsen, eentje in die buurt die me opvolgt en dan het ziekenhuis waar ik voor ivf ga. Het is nog even wachten wat die laatste zeggen maar wellicht moet ik allereerst stoppen met de medicatie die ik nu neem ter ondersteuning en dan hoop ik eigenlijk dat ik iets mag nemen om de miskraam om te wekken want ik wil dit niet laten aanslepen.
 
@Anirbas, wat ontzettend verdrietig.. ik wil je heel veel sterkte wensen. Het zal even een pittige periode zijn waar je doorheen gaat, weet ook dat die gevoelens van boosheid en angst er mogen zijn. Mocht je je ei nog kwijt willen dan mag dat altijd! heel veel succes en sterkte samen met je partner! 
 
Wat ontzettend rot Anirbas. Ik kan me voorstellen dat je na zo'n heel fertiliteitstraject nog verdrietiger bent als het mis gaat. Heel erg veel sterkte gewenst! 
 
Ohh neeee Anirbas! Wat ontzettend verdrietig! ? Heel veel sterkte gewenst. Ik snap dat je ontzettend boos en verdrietig bent ?
Welkom Zwindo!! Wat fijn dat je nu weer zwanger bent maar ik snap heel goed dat de angst er goed in zit en zeker bij een aantal bloedingen. Gelukkig weten ze de reden ervan en gaat alles tot nu toe goed.
Ik begin toch ook wel steeds zenuwachtiger te worden voor woensdag. Ik wil de echo nuuuuu!! Grr! Was vanmorgen dus ineens NIET misselijk dus ik dacht meteen dat het mis zou gaan. Nou gelukkig dacht mijn lichaam vanmiddag laten we haar geruststellen ?? maar ik vind het zo spannend!!! 
 
Wat verdrietig @Anirbas! Heb het zo met je te doen. Zo gek dat je gevoel dat toch goed zit. Ik hoop idd dat je ook geen lange nasleep hebt. En hoop toch echt gauw op een goede zwangerschap voor jullie! 

@zwindo wat heftig wat jullie allemaal al hebben meegemaakt. Spannend woensdag. Weet je ook wanneer je de uitslag van de nipt krijgt? Ga voor jullie duimen.
Ik was vanochtend kots misselijk. En ik ben echt súper moe. Nog 3 nachtjes tot de echo. 

Ik wens iedereen een heel gelukkig nieuwjaar! En dat alle dromen mogen uitkomen ????✨
 
Anirbas Heel naar allemaal ik hoop dat je in ieder geval snel de uitslagen krijgt en dat je dan als het inderdaad allemaal niet goed is ook mag stoppen met de medicijnen. Dat is nu ook nog even extra rot om die nog te moeten gebruiken. Ik hoop dat het dan in ieder geval geen hele lange nasleep voor je heeft medisch gezien. Mentaal zullen jullie dit toch ook nog even de tijd moeten geven. Nogmaals heel veel sterkte. 
 
Dankjewel Pandalover! Ik heb soms ook dagen dat het ineens even wat minder is qua kwaaltjes en dan ineens bieden ze zich weer heel fijn aan. Maar jij mag ook morgen voor de echo spannend! Nog even volhouden.
 
TMAAM Dankjewel! We hebben inderdaad al een hele flinke route moeten afleggen. Morgen is echt alleen de officiele intake bij de verloskundige en een echo. Wel worden dan alle verwijzingen in orde gemaakt om de NIPT tijdig te kunnen laten uitvoeren wanneer we 11 weken zijn (Dan pas kan het natuurlijk). Enige verschil is dat we nu een verwijzing naar het ziekenhuis krijgen, omdat we een medische indicatie hebben. En omdat daar soms wat wachtijden zijn willen we dat allemaal al van te voren geregeld en ingepland hebben staan, zodat we zo snel mogelijk meer weten. Meestal krijg je ergens tussen de 1 a 2 weken de uitslag. Bij de vorige zwangerschap was het zo dat een goede uitslag via de mail binnen komt en met een slechte je gebeld wordt, maar volgens mij verschilt dit nog wel eens per verloskundige. 
 
Gisteren echo gehad. De echoscopiste schatte het op 6,5 week terwijl ik 8 weken geleden voor het laatst ongesteld geworden ben. Ook heb ik af en toe helderrood bloedverlies.. vooral na de sex (en inwendige echo).. ze heeft besloten om volgende week weer een echo te maken om te kijken of het vruchtje dan 7,5 week hartslag en lengte heeft. 
 
Terug
Bovenaan