dank je voor de berichtjes. Ik ben zwanger via ivf, hierdoor weten we de exacte termijn dat ik zwanger was. De arts gaf het vrijwel geen kans dat het nog goed zou kunnen komen en ze sprak over wat er hierna gebeurd. Ik heb het niet gevraagd hoeveel % kans er nog is want het was wel duidelijk dat het niet meer goed komt. Ik ben nog aan het wachten op de resultaten van het bloedonderzoek. Maar het feit dat ik de afgelopen dagen ook niet meer echt iets voelde en ik al twee keer steken in mijn baarmoeder had, maakt het voor mij ook duidelijk dat die uitslag straks niet goed gaat zijn.
ik heb twee fertiliteitsartsen, eentje in die buurt die me opvolgt en dan het ziekenhuis waar ik voor ivf ga. Het is nog even wachten wat die laatste zeggen maar wellicht moet ik allereerst stoppen met de medicatie die ik nu neem ter ondersteuning en dan hoop ik eigenlijk dat ik iets mag nemen om de miskraam om te wekken want ik wil dit niet laten aanslepen.
ik heb twee fertiliteitsartsen, eentje in die buurt die me opvolgt en dan het ziekenhuis waar ik voor ivf ga. Het is nog even wachten wat die laatste zeggen maar wellicht moet ik allereerst stoppen met de medicatie die ik nu neem ter ondersteuning en dan hoop ik eigenlijk dat ik iets mag nemen om de miskraam om te wekken want ik wil dit niet laten aanslepen.