Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Rch, ach wat een onzekerheid dan zo tot volgende week. Hopelijk kom je de komende week een beetje goed door en krijg je volgende week goed bericht. Ik duim voor jullie. 
 
[quote quote=10599191]Gisteren echo gehad. De echoscopiste schatte het op 6,5 week terwijl ik 8 weken geleden voor het laatst ongesteld geworden ben. Ook heb ik af en toe helderrood bloedverlies.. vooral na de sex (en inwendige echo).. ze heeft besloten om volgende week weer een echo te maken om te kijken of het vruchtje dan 7,5 week hartslag en lengte heeft.[/quote]
Als het na seks of echo is, zou ik denken dat het eerder te maken heeft met een bloedvaatje, wat wel vaker voorkomt omdat de baarmoederhals nu extra doorbloed is.  Dus daar zou ik niet te hard op af gaan.
Heb je ovulatietesten gebruikt voor je zwanger werd? Het kan ook zijn dat de bevruchting later is gebeurd. Ik snap heel goed dat het nu wel een hele enge periode. Ik hoop dat je er rustig onder kan blijven en dat de dagen snel om gaan. 
 
[quote quote=10599204]Ach jeetje Rch dat is schrikken zeg!! Hoe is je eigen gevoel erover? Nog 2 uuuurtjesssss, ik ben nu wel echt zenuwachtig hoor!!![/quote]
Veel succes Panda! ?
 
Ahh Rch, dat is wel een hele spannende week voor je! Was de echo verder wel kloppend met een termijn van 6,5? Dus kloppend hartje etc? Want dat zou dan wel positief moeten zijn toch! Misschien had je dan idd een late innesteling? 
@Panda, veel succes en plezier straks ??
 
@Rch niet de echo die je voor ogen had, wat een onzekerheid! Wat de andere meiden ook zeggen, miss late innesteling. Kan nog alle kanten op dus zeker ook nog de goede! Spannende week, hopelijk vliegen de dagen voorbij! 


@panda heel veel succes zo!! 


Ik heb soms het idee al verder te zijn dat ik uitgerekend heb. 4dpo had ik al prikjes. Vind me zelf al "dik" en als ik soms lees over symptomen dan is dat allemaal een week verder. Nog 1 nachtje slapen! 
 
Rch oeh wat spannend! Bloed lijkt me indd passend bij gevoelige baarmoedermond. Dat heb ik ook (maar dan na harde ?). Zo lang het niet doorzet en alleen na seks of echo of ontlasting is dan zal het toch niks met baby te maken hebben maar met bloedvaatjes bij baarmoedermond? We proberen je allemaal gerust te stellen maar het zal alsnog wel een hele spannende week worden voor je! Heel veel geluk en succes ??
Panda heel veel geluk, succes en plezier zo!!! Hou je ons op de hoogte? 
TMAAM ja dat gevoel heb ik ook! Had al bij 3 weken echt misselijkheid en pijnlijke borsten en voel denk ik nu m'n baarmoeder al en broeken zitten strak. Zou me ook niet verbazen als het verder is. Of het is een tweeling ? jij ook veel geluk, succes en plezier morgen!! Ik moet nog tot vrijdagmiddag wachten.... 
 
TMAAM: pfoe, dat 'dik' worden herken ik wel. Jij hebt ook al kind(eren) toch? Hoor wel vaak dat het bij een tweede/derde sneller te zien is. Bij mijzelf heb ik dat gevoel in ieder geval wel, dat stukje onderbuik waarvan ik het gevoel heb dat die al meer 'rond' is of begint uit te zetten ?
Pff, vandaag is de eerste dag dat ik het echt lastig heb qua symptomen. Gisteravond ongelofelijk moe en om 21 uur lag ik al in bed. Nog geen half uur later sliep ik, toen vanochtend onze dochter begon te kletsen was het al kwart voor 8 maar nog steeds niet het gevoel dat ik uitgerust ben. Vervolgens kwam mijn ontbijt er ook nog uit waardoor je helemaal rillerig en trillerig bent. Gelukkig een vrije dag vandaag. Ik hoop dat onze dochter nog wil dutten tussen de middag, dan ga ik zelf ook weer even liggen 
 
Terug
Bovenaan