Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Bedankt voor het overzicht Panda! Soms moeilijk alles goed te volgen. Veel succes vandaag TMAAM, Kaat en Lelietje!! Ik ben morgen inderdaad aan de beurt. ??
Hoe is het inderdaad met jullie Rch en Anirbas?
 
Hi forumvriendinnetjes,
Thanks voor de tips!! 
@Zwindo, wat super fijn dat jij ook een goede echo hebt gehad na alles wat je hebt meegemaakt! Ik begrijp dat het nog steeds heel spannend voor je zal blijven de komende periode, maar ik ga voor je meeduimen dat alles dit keer helemaal goed zit!! 
@Panda, zo blij voor jou dat je een kloppend hartje hebt mogen zien en dat verder tot nu toe alles in orde is! Balen wel van die band met je schoonfamilie. Ik zou zelf lekker een pretecho doen en het wellicht daarna nog vertellen. Als je het geld ervoor hebt natuurlijk. Even spieken bij de kleine is altijd leuk en geeft je misschien ook net weer even een boost om het ze dan toch te vertellen :) 
@JoyE, ben zo benieuwd naar morgen bij jou! Hopelijk alles helemaal in orde, hou je ons op de hoogte? 
Ik heb vandaag de 2de echo gehad, de kleine is echt zo goed gegroeid ten opzichte van vorige week. Nu was het echt al in de baarmoeder in plaats van tegen de rand aan, echt een "garnaaltje" nog, maar wel met een goede hartklopping. Ze kon de termijn niet helemaal goed opmeten het ging van 7 weken naar 6,1 naar misschien 6,5 (maarja, ik weet natuurlijk wel dat het goed gegroeid is ten opzichte van vorige week, dus ik maak me eigenlijk geen zorgen nog). Ik mag nu over 4 weken voor een termijnecho, moet deze nog even inplannen. Ik word wel echt mega gek van die misselijkheid. Ik hou ook totaal niet van overgeven, maar echt alles komt er weer uit, zo heftig wow... Vorige week had ik nergens last van, oppeens kan ik niks meer binnenhouden. Mijn man gaat op wintersport deze week tot volgende week.. dus ik ben alleen thuis, normaal vind ik dat heerlijk, maar nu vind ik dat toch wel spannend met al dat overgeven... gelukkig wonen beide ouders dichtbij dan maar haha. 
@Lelietje en TMAAM, ook heel benieuwd naar jullie echo! 
 
Dankjulliewel meiden! Wij hebben hem 15.40 dus schiet al op.
Ik heb vandaag een goede dag! Tot nu toe vandaag nog niet super misselijk en moe ??
@panda super fijn die goede echo! Blij voor jullie! Betreft je familie dat is een lastige. Ik zou gewoon lekker wachten tot 5 februari, is prima toch? Als je niet zoveel met ze hebt. Beetje raar als ze dan moeilijk gaan doen en zuchten. 

@kaat wat goed!! Super fijn die groei! Naar die misselijkheid en lastig als je man dan net weg is. 
 
@joye haha heftig een tweeling! Leuk hoor maar lijkt me heel heftig!!! Het zit wel in de familie dus wie weet maar hoop het eigenlijk niet. ?
En goede van die Maria kaatjes! Bescuitjes zijn dat toch? Die hebben we wel voor de kleine man hier! Stiekem allemaal opeten. En @panda lekker croissantjes!!! Maar goed als je die je hele zwangerschap door eet dan wordt je wel heel rond of vierkant denk ik ?
Hier staat de termijn echo overigens ook al ingepland op 27 jan (11w). Tussendoor nog ergens de intake. Ik twijfel om na de termijn echo aan iedereen te vertellen of te wachten tot na de 13w echo.
 
Lief dat jullie er naar vragen ?.
Ik had twee hele sippe dagen (toen ik het nieuws hoorde en de dag erna), gisteren en eergisteren ging het een stuk beter. Maar ik denk dat de klap nog wel opnieuw komt wanneer ik werkelijk de miskraam krijg (nog geen teken ervan). 
Morgen moet ik inderdaad opnieuw op controle, als het hartje dan ge stopt is (ik neem aan van wel), mag ik stoppen met de medicatie. Ik hoop dat ik dan ook medicatie krijg om de miskraam op te wekken. 
Klinkt super stom en ook erg om zo te moeten zeggen wel. Ik heb daar nog om zitten wenen toen de gedachte kwam dat ik ergens wil dat het hartje stopt, zodat ik verder kan gaan.
Ik ben er wel al actief mee bezig om het proberen te verwerken. Ik heb oa een speciale ring gekocht met de geboortesteen van mijn embryo. Ik ben ook van plan om het op te vangen en te begraven bij mijn ouders in de tuin. 
Verder wil ik wel nog even zeggen dat ik oprecht heel blij ben voor al jullie goede echo's! 
 
@Anirbas super lief. Heel veel respect voor jou hoor, zo knap! En wat mooi van die ring en het begraven in de tuin. Succes morgen, begrijpelijk van het stoppen van het hartje, als het dan toch niet zo mag zijn, wil je graag verder. Hele dikke knuffel voor jou!
 
Terug
Bovenaan