Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Hier vanmiddag een goede echo! ? Kleine frummel te zien op de goede plek. Wel achteruit gezet, voor nu uitgerekend op 22 augustus ipv 18. 
 
Fijn van de goede echo TMAAM. Lief dat je het vraagt, het gaat best redelijk. Met zijn ups en downs en er wordt zeker nog een traantje gelaten hier en daar maar overall kan ik zeggen dat het best ok gaat. Heb het met veel verschillende mensen gedeeld en ik merk dat dat voor mij goed werkt. 
 
Bedankt voor alle bemoedigende woorden jongens, ik had even weinig behoefte om te reageren. 


wat fijn dat het bij de meeste van jullie zo goed gaat ? 
 
ik heb aanstaande dinsdag de volgende echo. In de tussentijd heb ik geen bloedverlies gehad. ?we gaan het zien dinsdag.. 
wat betreft de misselijkheid. Bij mij werkt het goed om elke 2 uur een beetje te eten. Voornamelijk zuurdere dingen zoals mandarijntjes gaan goed. Dingen met chocoladesmaak en vlees gaan minder ?. 
 
Vanochtend terug echo gehad.
Het blijkt een vechtertje te zijn ? ze geven het nog steeds geen (of vrijwel geen) overlevingskansen. De groeiachterstand is enorm, het meer nu 6w3d ipv 8w en het hartje klopt nog steeds veel te traag (76bmp ipv 120). Maar tegen alle verwachtingen in klopt het wel nog steeds. Ik heb het hartje dit keer ook gehoord (was wel opnieuw een klap).
Ook dit keer wist ik dat dit ging gebeuren. Ik was naar daar aan het fietsen en ik was de hele tijd blij en een stemmetje in mijn hoofd zei: wat als? Maar ik wist dat het niet meer kon want alles wijst er op en ze waren heel duidelijk. Toch bleef dat stemmetje. Mijn onderbewustzijn wist dat het nog leefde. Maar ‘t is allemaal wel een enorme mindfuck want ik ben ook realistisch en ik weet dat dit niet meer goed komt.
 
[quote quote=10599605]Bedankt voor alle bemoedigende woorden jongens, ik had even weinig behoefte om te reageren. wat fijn dat het bij de meeste van jullie zo goed gaat ? ik heb aanstaande dinsdag de volgende echo. In de tussentijd heb ik geen bloedverlies gehad. ?we gaan het zien dinsdag.. wat betreft de misselijkheid. Bij mij werkt het goed om elke 2 uur een beetje te eten. Voornamelijk zuurdere dingen zoals mandarijntjes gaan goed. Dingen met chocoladesmaak en vlees gaan minder ?.[/quote]
Heel veel succes dinsdag!! ?
 
Jeetje wat lijkt me dat ontzettend moeilijk Anirbas. Ergens wetende dat het er niet goed uit ziet maar toch ook hoopvol, hopende op een wonder. Vervolgens je kindje zien en horen, ik kan er geen woorden voor vinden merk ik.
Gaan ze volgende week weer checken? Het afwachten lijkt me vreselijk. Heel veel sterkte samen. Ik hoop dat jullie ook steun aan elkaar hebben..
 
Wow Anirbas wat onwijs lastig!! En zo'n tweestrijd dat je denkt aan de ene kant wil je verder en afsluiten maar aan de andere kant toch nog die hoop. Is het echt uitgesloten dat het nog goed kan komen? Wellicht gewoon een moeilijke opstart en toch late innesteling? Wat bijzonder dat het hartje gewoon nog klopt... Was er een reden dat ze het ook lieten horen? Dat lijkt me nl nog confronterender!! Sterkte!
JoyE hoe was jouw echo? :)
TMAAM he grappig dan staan wij nu op dezelfde datum haha!! :) maar ze zei tegen mij wel dat het echt nog lastig is met deze termijn een goeie meting te doen en dus datum te bepalen. Ach we wachten het af! :)
Rch nou dat lijkt dan toch best oké te gaan? Geen bloedverlies meer en nog steeds misselijk? Hopelijk gewoon dinsdag een hartstikke goeie echo! ?
 
Terug
Bovenaan