Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@NDec, aan de ene kant fijn die misselijkheid ter bevestiging, maar aan de andere kant inderdaad heel zuur om steeds alles eruit te gooien. Wel fijn dat het voor jou nu meevalt, ik hoop voor je dat het een beetje weg blijft!
Die moeheid herken ik inderdaad wel, lekker je rust nemen. Kan dat ook met werk? Snap wel dat je nog een tussen echo wil! altijd fijn om even te spieken! 
Mijn termijnecho staat voor 30 januari. Heel spannend. Ik heb morgenavond nog een echo bij mijn oude echocentrum om te kijken of de groei goed loopt ten opzichte van 30 dec. Ik laat die staan en als alles goed is wacht ik 30 januari af... 
 
Dankjewel kaatje, dat is lief.
Hier gaat het goed en zijn de misselijkheid klachten gelukkig helemaal weg. Ben ondertussen 16 weken.
Heb afgelopen week nog een pret echo laten maken omdat ik zeker nog even wilde weten dat het een meid is.
Bij mijn geslachtsbepaling zeiden ze 99 procent  dus die 1 procent bleef aan mij  knagen elke keer als ik iets kocht.
Nu is het voor 100 procent bevestigd dus ik kan lekker gaan kopen ?
Wat fijn dat je medicatie aan slaat en je weer kan eten.
 
@gloriaa super fijn dat je een goede echo hebt gehad.  geniet ervan 
 
Ik heb de afgelopen week wel mee gelezen maar kan met mijn telefoon blijkbaar geen reacties plaatsen.
Sterkte voor de dames die geen goede echo hadden, kan het verdriet van toen onze echo niet goed was nog zo goed herinneren. Vreselijk.
Ik heb volgende week woensdag de echo, kan nu eindelijk zeggen het dat het volgende week 'al' is. Deze week een drukke werkweek en nog jarig dus de tijd gaat redelijk vlot gelukkig. Ik voel me op vermoeidheid na prima, herkenbaar van de vorige zwangerschappen. Wel al een buik die in strakke kleding niet meer te verhullen is, vooral aan het eind van de dag. 's Avonds wel pijnlijke opgezette darmen. Komende week dus maar wijde tops aan.
Voor mijn gevoel moeten de spannende weken nog komen, omdat het de vorige keer rond 10 a 11 weken mis ging en we er pas met de termijn echo achter kwamen. Tot nu toe ben ik er best rustig onder en heb ik ook wel vertrouwen dat het goed zal gaan deze keer. Nu dus echo met 8,5 week, 10 weken en met ruim 11 weken de termijn echo.
 
Wat heftig Junidochter dat het bij 10/11 weken nog mis ging bij jullie. Ik duim dat alles nu goed mag verlopen. Hoe lang heeft het geduurd om opnieuw zwanger te worden?
Kaat, hier gaat het ok. We hebben besloten de natuur gewoon zijn gang te laten gaan en te kijken wat er gebeurt. Vond het ook gek om ineens 1 of 2 maanden te gaan wachten terwijl het misschien sowieso wel een paar maanden duurt. En als het wel meteen lukt is het alleen maar welkom. De gynaecoloog zei dat er geen reden was om een cyclus te wachten.
Wel gek dat ik nu helemaal niet weet waar ik in mijn cyclus zit. Dit weekend voor het eerst weer seks gehad, twee weken na de mk. Voor hetzelfde geld meteen tijdens mijn ovulatie maar kan ook nog een maand duren natuurlijk. Had vanmiddag ineens migraine. Heb ik nooit. Misschien van de enorme wisseling in hormonen?
 
@zazoutwee   dat kan inderdaad door de hormonen komen en het ontzwangeren. Ik had daar na mijn miskraam ook veel last van.
Hopelijk heb je snel weer een ovulatie.  Ik had 3 weken na mijn miskraam weer een eisprong .dus gelukkig Vrij vlot allemaal weer . 
En wij mochten ook gelijk weer beginnen.
 
 
@zazoutwee: ik moest de eerste menstruatie afwachten omdat er nog kleine restjes achter waren gebleven. Die cyclus was 3 dagen langer dan normaal. Daarna meteen weer zwanger!!
 
Ik ga vanavond even bij lezen, nu op het werk. Maar ik heb een klein beetje stress... Afgelopen 2 weken hartstikke misselijk en sinds gistermiddag niet meer!! Aaargg!! Zou dat iets betekenen? Wel nog steeds elk uur een letterlijk hoorbare knorrende maag, zodra ik dan wat eet gaat het prima. Pfff.... Ik zou toch gewoon elke dag een echo willen hebben hahahah! 
 
Nee hoor pandalover dat betekend helemaal niks. Symptomen komen en gaan. En wie weet ben je morgen of over een paar dagen weer kots misselijk .?
 
Terug
Bovenaan