Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Ooh ik heb vanavond een etentje en dat blijkt een high wine te zijn hahaha. Dus was de nodige gerechten die nu niet kunnen. En nu bieden ze ook nog aan om me op te halen zodat ik wat kan drinken.
Hoe lul ik me hier uit?!?
 
Thanks zazou en froetie ?. 
Fijn Rch dat je echo goed was en dat de kleine van jou ook gewoon goed gegroeid is. Voel je je een beetje opgelucht? 
@junidochter haha, spannend!!! Ik zou zeggen dat je een blaasontsteking oid hebt en antibiotica slikt, dus niet mag drinken. Zoiets? 
 
Gezellig Froetie dat jij ook aansluit! O dat moment dat je de baby voelt, heerlijk! Gaf mij ook zoveel rust in de zin van dat je weet dat alles goed gaat. Totdat je de baby even niet voelt, direct stress haha. Ik heb ook nog een doppler van mijn vorige zwangerschappen. Vond ik ook erg leuk. Weet nog wel dat het in het begin flink zoeken was naar het hartje. 
Paula'tje heerlijk he die cravings haha!! Bij mij ook echt vreselijk en vooral ongezond ? zat net alweer aan de friet speciaal oeps. Maar moet ook zeggen dat ik het mentaal even nodig had hahahaa (later meer). Maar zuivel gaat er bij mij ook goed in, yumyum!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn stress bericht. Nog steeds wel een klein beetje in de stress, al voel ik nog genoeg andere dingen waardoor ik enigszins gerustgesteld wordt. En net bijv. Vers geperste sinaasappelsap gedronken, echt heerlijk, maar na afloop denkt mijn maag hmmmm bleghh, waardoor ik eter yesss denk, hahahah ?
Kaat super fijn dat je echo weer hartstikke goed was!! Dat geeft vertrouwen! Nu afwachten tot 30 januari. Duurt dan toch nog best lang he. Ik had 3 weken tussen mijn vorige echo en termijnecho maar vond het ook zo lang duren. Uiteindelijk heb ik nu toch besloten volgende woensdag een extra echo tussendoor te doen. Zou dan 9+1 zijn volgens de berekening van de vorige echo.
Rch ben blij dat jij er ook last van hebt haha. Ik heb er om mij heen nooit over gehoord dus voelde me altijd een vreetzak tijdens mijn zwangerschappen en nu weer. Ik blijf maar eten voor mijn gevoel en de kilo's vliegen eraan. Ik geloof niet dat het kan (alhoewel, bij de 3e misschien toch wel?) maar ik zie vanaf een uur of 4 's middags echt al best een flinke buik!! ? Doe ook echt mega wijde dingen aan om het te verbergen haha.
Super fijn dat jouw echo ook weer goed was Rch!!
Ooohhh Junidochter dat meen je niet!! Haha ja ik zou ook iets verzinnen met een ontsteking : blaasontsteking, oorontsteking, keelontsteking?! In ieder geval heel hard aan de antibiotica ?? weet niet met wie het is, anders toch maar opbiechten? Haha ben benieuwd hoe je het opgelost hebt!
Nou dan even verder over mijn drama dag en waarom ik zeer hard toe was aan een friet speciaal met milkshake. Tot zover het vertellen aan mijn schoonouders. Pfff!! Mijn schoonvader kwam vanmorgen oppassen en er waren gisteravond bloemen bezorgd van het werk van mijn man om ons te feliciteren. Maar ten eerste : wie zet er nou al op het kaartje gefeliciteerd met de komst van de kleine. KAN DAT NIET SUBTIELER? De bloemen waren nl al in eerste instantie bij de buren bezorgd, maar gelukkig aan de kant waar we weinig contact mee hebben. Maar goed. Ik wilde het kaartje eraf halen gisteravond, uiteindelijk moe, en dus vergeten. 3x raden. Mijn schoonvader heeft het kaartje gelezen dus ik kom uit mijn werk, zegt ie : ik zal het maar eerlijk zeggen, ik heb het kaartje van de bloemen gelezen. Gefeliciteerd, nu maar hopen op een MEISJE. EHHHH oké?! Hij wilde het perse mijn schoonmoeder vertellen die uiteraard een half uur later aan de telefoon hing. "Gefeliciteerd, je weet wel dat je niet kan kiezen wat het wordt? Sommige mensen krijgen eerst 7 jongens he! Vanaf hoeveel weken weet je of het een jongen of een meisje is?" en even later "o hoe voel je je trouwens?" nou wellicht spelen de hormonen mee, maar ik was echt pissig en verdrietig tegelijk!! Wij hebben 2 jongens en stiekem hoop ik op een meisje, al is het maar voor het shoppen, maar het lijkt erop alsof zij denken dat ik alleen zwanger ben voor een meisje.. Bij onze 2e hadden we verteld dat het een jongen was en gaf mijn schoonmoeder als reactie : wat een teleurstelling voor jou. Terwijl ik hartstikke blij was!!! Het voelde zo kut. En nu weer... Verder wisten ze ook niet of ze het tegenover de andere kinderen wel voor zich konden houden en hun gezicht in de plooi konden houden als iemand ernaar zou vissen. Pfff nou ik vind die mensen echt zo zwaar vermoeiend. En ik ben al zo moe hahahah 
 
TMAAM hoe gaat het met jou? Al een tijdje geen berichten van je gezien?
En JoyE hoe is het met jou? Je had gisteren de afspraak bij de gynaecoloog toch? ?
Anirbas moe(s)t jij ook weer terug deze week? Hoe is het nu? 
 
Ahh pandalover wat een rot reacties! Ik herken het. 
 Ik heb ook 2 jongens en alle reacties die ik kreeg was van ja nu een meid he.  Ik werd daar echt niet goed van.
Toen ik zwanger was van mijn miskraam had ik een enorme voorkeur naar een meisje. Uiteindelijk was het hartje gestopt. Daarna voelde ik me zo schuldig dat ik een voorkeur had  (en natuurlijk mag die er zijn)maar dat was mijn gevoel op dat moment.
Deze zwangerschap had ik eerlijk gezegd geen voorkeur ik was allang blij als het bleef zitten en ik alle echo's goed door kwam. Ik was zo angstig deze zwangerschap in de eerste weken dat ik totaal niet bezig was met het geslacht . Ik irriteerde  me kapot aan die reacties .?
Nu we een meisje krijgen vind ik het echt een cadeautje. En ben ik natuurlijk blij. Maarik was ook blij geweest met een jongen.
Je neemt geen 3e kindje om maar een meid te kunnen krijgen want het kan natuurlijk zomaar weer een jongen zijn.
Mensen denken vaak niet eens na wat ze zeggen ? 
En wat vervelend dat ze het niet voor zich kunnen houden, dit is nieuws wat jullie mogen delen toch! Jullie moment 
 
Ik ben benieuwd hoe lang jullie zwanger zijn en of jullie al een beginnend buikje beginnen te krijgen :D 
Ikzelf ben 8 weken zwanger. Begin nog niet echt een buik te krijgen. Heb wel het idee dat ik sneller een opgezette buik heb door m'n darmen dan voorheen. Ennnn als ik op mn rug lig dan lijkt m'n venusheuvel wat "langer" richting mn navel.. (hele mooie omschrijving he haha). 
 
Terug
Bovenaan