Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@Panda, zou er lekker van genieten hoor, maar ik begrijp de stress heel goed. Ik had gister ook zo een rare dag dat ik oppeens gewoon alles binnen kon houden en had dikke vreetbuien. Dacht echt huh, gaat alles wel goed daar? Maar vandaag gaat het weer helemaal mis en hang ik weer boven de WC. Dus denk echt dat die klachten komen en gaan. Onze gevorderde zwangere ;) Froetie kan het weten! 
@Froetie, haha toch fijn dat je nu 100% zeker weet dat het een meisje is en dat je met een gerust hart kunt gaan shoppen. Wat fijn dat je gewoon al lekker dat eerste trimester voorbij bent. Kun je nu ook een beetje genieten van je zwangerschap?
@Paulaatje, jij bent ook al iets verder! Klinkt als hele normale cravings die je hebt en nog niet eens zo ongezond. Heerlijk lijkt me dat.. ook fijn dat de misselijkheid een beetje is weggetrokken en je weer kan eten! Als ik eenmaal kan eten heb ik zoveel zin in troep.. niet normaal en ik hou het niet eens binnen of word er super misselijk van haha.
@Junidochter, wat heerlijk dat je al bijna mag voor je echo!! Begrijp wel dat het spannend is na de vorige keer. Hopelijk gaat dit keer alles gewoon helemaal goed! Ik ga voor je duimen. Fijn ook dat je in die spannende weken nog wel echo's hebt! 
@Zazou, fijn dat je je weer een beetje oké voelt. Moet zeggen dat het bij mij ook wel even duurde voor ik het had verwerkt. Hoop dat je langzaam weer een beetje kan genieten van de dingetjes samen en ook weer positief in de volgende rondes gaat! Ik ben gelijk na mijn MK wel weer begonnen met ovulatietesten en zwangerschapstesten (wilde zien of het helemaal goed afliep het HCG en daarna de ovulatietesten).  Maar verder vooral doen waar je je goed bij voelt! Ik hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn
 
@kaatje ja ondertussen kan ik genieten gelukkig.  Ik heb best wel veel angst gehad de 1e weken. En daarom ook veel pret echo's gepland om even te kunnen kijken naar de kleine. Z'n miskraam doet veel met je heb ik gemerkt en ik werd er super onzeker en angstig door
Nu kan ik der zelf horen met m'n doppler dus als ik soms even zin heb dan luister ik even naar het hartje.
Ik heb haar gisteren voor de 1e keer gevoeld   ik twijfelde van de week al maar gisteren zat ik rustig op de bank en het was toch echt de kleine die even plopte. 
 
Bedankt dames. Het doet me wel goed dat sommigen van jullie redelijk snel weer zwanger zijn geworden na de miskraam. Dat geeft hoop!
 
Nou meiden, net mijn laatste vroege echo gehad voor de termijnecho van 30 jan. Maar alles helemaal goed. Kleine goed gegroeid ten opzichte van 30 dec. Nu geschat op 7 weken, loopt iets achter op eigen berekening nog steeds. Maar ze zei al dat het hartje in ieder geval 120/140 BPM gaat en dat is heel goed en de groei loopt ook prima tot nu toe. Dusja.... loslaten en genieten tot de volgende echo... haha, zal vast wel paniekmomentjes hebben de komende periode. Donderdag intake bij de VK! 
 
Wat fijn kaat ❤ en kan best zijn dat je bij de termijn echo weer voorruit word gezet .het is maar mm werk .
En het zegt gelukkig niks. 
 
@pandalover ik wordt ook gek van het eten elke uur/ elke paar uur? heb al n paar weken geen honger gehad gezien ik de hele dag door moeten eten om niet boven de plee te hangen.. 
 
Gisteren een goede echo gehad. De kleine is precies een week gegroeid tov vorige week. Wilt zeggen dat ik vandaag 7+6 ben.? vond het toch wel een erg spannende echo nadat de kleine vorige week kleiner was dan gedacht. 


 
 
Terug
Bovenaan