Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Hoi dames, Wat veel nieuwe berichten alweer. Fijn Kaat, weer een goede echo. Ik heb ook nog even gebeld omdat ik merk er toch veel mee bezig te zijn. Aanstaande maandag mag ik nog een keer tussendoor komen voor een korte afspraak. Waarschijnlijk ben ik dan eind 8/begin 9 weken, dan zit ik er die week erop weer voor de termijnecho ? Ik heb mijn moeder mee gevraagd aanstaande maandag, vond het voor haar ook bijzonder en leuk om mee te kunnen. Ik merk al wel dat ik begin te groeien Rch.  Maar het is voor mij ook de tweede, wellicht heeft dat er ook wat mee te maken. Hoewel, ik liep met mijn eerste met 13 weken ook al in een positiebroek. Dat vond ik veel fijner zitten, geen knoop die de hele tijd in je buik drukt 
 
@paula'tje wat gaaf om te zien lijkt me dat! :) 
Lijkt me mooi om te zien wanneer je buik en je kindje beginnen te groeien 
 
@froetie wat leuk!! Wat leuk om te lezen dat het met jou en jullie zwangerschap goed gaat! 16 weken alweer! Fijn zeg!
En nog meer goede echo's lees ik! Super fijn!
Hier gaat alles oké, van de week ziek geweest en echt 0 energie maar gaat sinds gister wel beter! Vandaar mijn radio stilte haha.
@panda jeeeeemig, ze kunnen toch wel even een geheimpje bewaren? Je zei al dat je een moeilijke schoonfamilie had toch? Poe hey!
En betreft jongen of meisje, het lijkt mij ook wel fantastisch om een meisje te mogen krijgen! Maar ik vind alles goed zolang het gezond is. Je mag best voorkeur hebben denk ik. 
 
Hay dames, sorry dat ik niet zo actief ben. Ik zit er echt soms doorheen ?. De afgelopen dagen ziekjes geweest, keelpijn gehad en had geen stem meer, ook erg moe en slaap zo slecht pff. Heb ook echt de hele dag zo een vieze smaak in mijn mond wordt daar echt gek van haha. Heb nu een heel zak van die mentos snoepjes gehaald.
 
Mooi om te lezen dat de meesten van jullie het goed maakt en dat de baby's gezond zijn. En precies wat TMAAM zegt, hier is de voorkeur voor een jongetje haha, maar idd zolang alles goed is en zolang de baby gezond is ben ik al blij.
Wanneer beginnen jullie ongeveer met de babykamer gereed maken?
 
Hoi iedereen!
Nog even een update van mij. Na de laatste echo vorige week vrijdag waarbij het hartje alsnog klopte, bleek dat mijn hcg aan het dalen was. Dus ik was er 100% van overtuigd dat de miskraam ging komen. Een geluk bij een ongeluk is dit vrij snel (maandagavond) op gang gekomen. De miskraam zelf heb ik niet als traumatisch of extreem pijnlijk ervaren en is eigenlijk heel vlot gegaan. Dinsdag kwam het vruchtje eruit. Vandaag had ik opnieuw controle en op het eerste zicht lijkt er niets te zijn achter gebleven.
Nu is het wachten tot ik stop met bloeden en bij mijn volgende menstruatie (ik vermoed toch tegen eind februari) kan ik opnieuw starten met medicatie ter voorbereiding van een nieuwe embryo terugplaatsing, want ik zit dus in een ivf traject. Gisteren had ik een consultatie bij de fertiliteitsarts en die zei dat er voorlopig geen aanwijzingen zijn van een onderliggend probleem (al kan het altijd wel zijn dat mijn zieke, endometriose, mee speelt). Dus ik voel me terug wat positiever over mijn kansen.
Morgen ga ik het vruchtje begraven bij mijn ouders in de tuin, onder de treurwilg. Ik denk dat ik het erna wat achter mij kan laten. Ik merk dat het intussen toch ook wel een stuk beter met mij gaat. Voor de komende weekends heb ik veel tripjes gepland ook ter afleiding.
Ik wens jullie nog heel veel succes allemaal! En ik hoop jullie hier snel weer te zien onder de 'zwanger zijn' categorie ?
 
Dat klinkt als een mooie manier om afscheid te nemen Anirbas. 
'Fijn' dat het redelijk snel gegaan is en dat de arts jullie goede kansen geeft om verder te gaan. Heel veel sterkte met verwerken en ik hoop dat we elkaar heel snel in een ander groepje zien en dat we dan zwanger zijn en dat het wél goed mag gaan. ?
 
Ik hoop jullie inderdaad snel hier weer te zien Anirbas, ZazouTwee & Joy E ?
Ik mocht vandaag even opnieuw spieken nadat ik vorige week gebeld had. Weer met het kleine handapparaatje geprobeerd maar wederom te slecht beeld om het te kunnen zien. Ook voor de doppler was het nog te vroeg. Gelukkig was ik er ditmaal rustig onder dus weer naar het grotere apparaat en alles in orde, hartslag was mooi opgelopen naar boven de 180. De schatting was nu 9 weken wat precies in lijn loopt met de verachting. 
 
Terug
Bovenaan