Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@ Kaat oh wat goed zeg!! ? en die steken die je gister had herken ik wel hoor. Ik heb dat soms aan de rechterkant. Kunnen goed darmen zijn of banden die al een beetje oprekken. 
@ Lucky gefeliciteerd en welkom!! ?? 
Wat drinken jullie eigenlijk de hele dag? Ik ben echt een thee leut maar teveel cafeïne mag niet. Ik drink nu rooibos met name maar weet niet of dat gewoon onbeperkt kan haha. 
 
@Lucky, wat goed !!! Gefeliciteerd ❤️ welkom in dit topic ?
@JoyE, ik ben ook echt een theeleut haha. Maar ik drink vaak 1 keer kamillethee, daar zit geen cafeine in. En dan dus verse gemberthee(soms met sinasappel) en muntthee.. en af en toe nog gewoon heet of normaal water tussendoor en granaatappelsap. Heeft me geholpen met zwanger worden, dus ik hoop ook met zwanger blijven ?
Ik ben dus wel echt bang voor alles.. moest vandaag een zware doos tillen op werk (en ja zij weten het natuurlijk nog niet..) ? en dan ben ik alweer helemaal bang dat dat niet goed is voor de kleine ? heel irritant al die gedachtes ?
 
Hai dames, wat een hoop berichten al weer. Wat fijn om te lezen dat iedereen het goed maakt ?. Welkom aan alle dames die erbij zijn gekomen. Ik herken dat honger hebben ook idd haha en google echt bij elk voedsel of ik het mag eten of niet, echt sneu hahah. Verder voel ik me echt goed, geen buikpijn. Steken heb ik heel af en toe. Ben alleen echt moe. En heb echt last van jeuk op mijn borsten en buik. Ben opzoek naar een goede crème om te smeren. Ik voel mijn huid namelijk ook echt droog worden.
Ben vandaag 4w+1. Gisteren nog een CB met wekenindicator gedaan die gaf 2-3 weken aan, maar ik snap niet zo goed vanaf wanneer die telt dan? is dat vanaf de eisprong want dan klopt het wel. Op de normale test had ik echt een knal streep. Die was net zo dik als de controle streep.
 
@JoyE ik had gelezen dat je rooibos gewoon onbeperkt kan drinken mits het echt natuurlijke rooibos thee is dus geen mix met andere flavours of iets.
 
@Gloria, wat goed van de testen!! De CB rekent in principe vanaf de bevruchting. Ik wil die weken test ook doen, maar denk volgende week! 
Je hebt een app dat heet zwangerhap, daar kun je bijna alles opzoeken, heel handig! Gebruikte ik ook om zwanger te worden ?
 
Hallo allemaal,
Afgelopen zaterdag had ik een positieve test in handen, wat best wel een verrassing was aangezien we net aan het begin van deze maand hadden besloten om er weer voor te gaan. Wij hebben al een dochter van bijna 3, daar zijn we ruim een jaar mee onderweg geweest, had dus nooit zo snel een positieve test verwacht. Het voelt echt een beetje als een kadootje..
 
Qua klachten nog weinig. Zere borsten maar nog wel te doen en soms zo ineens vlagen van misselijkheid met kokhalsneigingen. Kokhalzen moet ik ook tijdens het tanden poetsen. Dat vind ik zo vreemd iets maar wel iets wat ik herken van de vorige keer. Toen kreeg ik het hele rataplan zowat en ben ik ontzettend misselijk geweest tot aan dichtbij het derde trimester. Ik herken dus wel wat je zegt Kaatje, echt genieten vond ik het toen ook niet..
 
Ik zal vrijdag eens contact opnemen met de VK 
 
Terug
Bovenaan