Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Haha Kaat herkenbaar hoor! Ik moet juist eten, ook al ben ik misselijk. Als ik dan door de misselijkheid heen eet wordt het minder. Maar heb ook echt het gevoel dat ik de hele dag door alleen maar aan het eten ben!!
Jaaaa ik mis heel erg carpaccio en rosbief!! De vorige zwangerschappen ook. Meteen na de bevalling zat ik die avond aan de carpaccio en ik heb weeeeken elke dag rosbief gegeten hahahaa.
Zijn er hier mensen die al een voorgevoel hebben qua geslacht? ?
 
Super fijn al die goede echo's! 


Hier ook veel afwezig sorry. Druk maar ook erg moe! 


Even gauw terug gelezen maar heel veel dingen zijn wel erg herkenbaar. Ik heb ook zo'n zin in sushi met garnaal! Vorige zwangerschap (lees: 2 jaar terug!) mocht het nog wel. Savonds lijk ik al 20 weken zwanger! Vandaag "al"weer 10w (volgens eigen berekening). Volgende week vrijdag termijn echo. Heel benieuwd! Verder voel ik mij oké. Ben al veel minder misselijk. 
 
Weer veel nieuwe berichtjes, leuk! Ik mis eigenlijk bijna niks. Misschien dan nog het meest filet americain, hoewel ik dat ook al een tijd niet had gegeten voor ik zwanger werd. Ik houd niet van Franse kazen, carpaccio en ben ook geen liefhebber van sushi. Ik drink ook niet standaard alchohol dus voor anderen om erachter te komen dat ik zwanger ben, moet je wel een hele goede neus hebben. 

Bij mijn vorige zwangerschap was ik erg beroerd en had ik in het eerste trimester ook last van puistjes op mijn kaaklijn. De bakerpraatjes zeiden dat dat op een meisje duidde, wat klopte. Nu heb ik dat niet, meer misselijk met vlagen dus als ik daar op af ga, is het een jongen. Maar ja ach, als ik daar op af moet gaan. Het wordt denk ik wachten tot de 20 weken echo ?
 
Ik mis vooral de gambas!! 
Waarbij ik bij mijn andere kinderen dit vollop heb mogen eten.
Staan ze nu op de lijst dat het niet meer mag. 
Dus die mis ik wel in heerlijk knoflook olie? verder weinig moeite met derest eigenlijk. 
 
 
Om even met de deur in huis te vallen onze NIPT is helemaal goed! Dus de traantjes van blijdschap hebben al gevloeid en er is nu een eerste last van onze schouders gevallen. Hopelijk vanaf nu alleen maar meer kunnen gaan genieten.
 
Rch spannend! Gelukkig over 2 weekjes dan in ieder geval de volgende echo.
Kaat het blijft altijd spannend! En niet vergeten dat intense honger ook gewoon een kwaaltje is.
Pandalover oh ja carpaccio ook zoiets. Hier nog geen idee qua geslacht. Wil het wel graag weten. Onze 13 weken echo is pas rond de 14 weken dus hoop stiekem dat het dan al te zien is. Mijn man zei vroeger altijd ik zit met allemaal vrouwen thuis, maar nu denkt hij toch dat dit een jongetje is. We gaan het zien.
Paulaatje haha nee ik voel nog niets hoor maar froetie is al verder die voelt de kleine meid al wel.
TMAAM en Froerie ja dat van die garnalen baal ik dus ook zo van. Eerder mocht je dat wel gewoon eten en nu ineens niet meer. Ik moet bekennen dat ik wel nog eens Gamba's heb gegeten hoor. Alleen niet zo heel veel.
Ndec haha wie weet hebben de bakkerspraatjes het deze keer weer bij het juiste eind. Ook zo jammer dat je in NL nog geen geslacht kan bepalen bij de NIPT.
 
Hallo lieve forumvriendinnetjes
Door de miskraam had ik natuurlijk geen idee hoe ik zit qua cyclus maar de afgelopen dagen had ik het gevoel dat ik ongesteld ging worden. Ik had me voorgenomen om dit keer niet weer zo vroeg te testen,... met het idee dan ik dan minder lang in onzekerheid zou hoeven zitten tot de eerste echo's etc. (Weet iemand van jullie of je na een miskraam eerder voor de eerste echo mag komen? Dacht dat ik zoiets een keer begrepen had) Dus ik wilde pas op zijn vroegst in februari ofzoiets testen. Nou, de dames die mij nog kennen uit het NOD december topic weten dat ik een zelfdiscipline van niks heb en vandaag had ik ineens weer zo’n ‘gevoel’. Ik heb dus net toch getest (avondurine dus) en ohhhh myyy ik zie een licht streepje. Zou het dan echt zo zijn dat het meteen de ronde na de mk alweer lukt?! Duimen jullie dat het blijft plakken dames? En als dat zo is mag ik dan weer bij jullie aansluiten ookal komt de baby dan eind september/begin oktober en loop ik met alles achter de feiten aan. ?
 
Wat spannend Zazou! Zou super zijn als het zo snel weer gelukt is!
Ik heb wel een aantal extra echos gepland staan rond de termijn dat het de vorige keer mis ging. Hadden ze alle begrip voor. Had geen extra vroege echo, gewoon met 8 weken de eerste en daarna dus vaker!
 
 
Aaah Zazou spannend!!! Ik gun het je zo! Natuurlijk mag je hier aansluiten. Ze zeggen wel dat het na een miskraam weer snel kan gaan. Ik duim voor je dat alles goed gaat. Je weet niet wanneer je ovulatie geweest is?
Volgens mij doen ze niet perse een echo eerder, 6,5/7 weken op z'n vroegst om te kijken of het op de goede plek zit etc want als je te vroeg een echo hebt kan het zijn dat het hartje nog niet klopt omdat je te vroeg bent en dan ben je daar onterecht ongerust over. Ik neem aan dat ze zeker begripvol zijn en extra echo's in kunnen plannen 
 
Terug
Bovenaan