Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@Kaat, kan me voorstellen dat het je geruststelde. Totaal onbelangrijk wat je omgeving daar dan verder van vindt toch ?. Ik hoef niet perse vaak denk ik, maar wel fijn als het iets eerder valt. Misschien kwam het nu ook doordat het rondom de feestdagen was. Bij mijn eerste belde ik toen ik 5 weken was en kon ik twee weken later terecht. Dus dat ging toen wel sneller.  Ben benieuwd wanneer ik het 'aandurf' om me weer aan te melden. 
 
Je moet inderdaad doen wat je zelf fijn vind. 
Hier ook veel echos gehad  en zelf betaald omdat ik zo onzeker was na mijn miskraam.
En dit gaf mij rust .
Hou je ons op de hoogte wat je testen doen ?? Ik ga voor je duimen ? 
 
Lief! Zal ik zeker doen. Al ga ik wel proberen om niet elke dag te testen want dan maak ik mezelf toch helemaal gek, en het zegt uiteindelijk eigenlijk niets,.. dat heb ik inmiddels ondervonden. Fijn om het er hier met jullie over te kunnen hebben!
 
Zazou wat spannend weer! Hopelijk heb je de komende tijd een mooie oplopende lijn. Ik heb wel de ervaring dat je eerder mag komen voor een echo, maar inderdaad wel vaak pas zo rond de 6,5 week. Dat is in ieder geval alweer iets eerder dan de 8 weken. Gewoon ook goed aangeven bij de verloskundige hoe je je voelt en vragen wat de mogelijkheden zijn. 
Pandalover wat vervelend dat je nog zo misselijk bent. Ach maar wat heerlijk even lekker vakantie en deze week de termijn echo! 
Kaat Jij ook nog steeds misselijk. Hopelijk wordt beter wanneer je in het 2e termijn zit. Tot die tijd nog even doorheen en inderdaad toeleven naar de termijn echo en de NIPT. Hopelijk gaat de tijd een beetje vlot voorbij.
 
Hier kan ik nog steeds niet helemaal geloven dat de NIPT goed is. Het moet echt nog landen. Ik had echt een soort euforisch gevoel verwacht, waarbij mijn knopje omgezet zou zijn en ik nu echt zou kunnen genieten van de zwangerschap. Heb nu alleen meer een soort van anticlimax gevoel. We mogen woensdag weer even gluren, dus misschien als we dan nu die kleine weer lekker zien rondtrappelen dat dit het gevoel wat sterker maakt. Ik denk dat we binnenkort gewoon ook even voor wat spulletjes gaan kijken, want dat hebben we beide nog niet gedurft. We hebben dus nog helemaal niets. Hebben jullie al veel gekocht? 
 
Lieve Zazouuuuuu, daar ben je alweer!! Wat goed! Ik ga zeker duimen voor je dat deze blijft plakken! 

@zwindo wat super super fijn zeg dat de nipt goed is! Super blij voor jullie! Ik heb toevallig net een boxpakje binnen gekregen omdat deze te leuk en in de aanbieding was! ?
Hier te vroeg gejuicht, weer super misselijk. Gisteravond dacht ik dat ik moest overgeven blegh! Super moe. Slaap elke middag als de kleine man ook in bed ligt. Vrijdag termijn echo, kijk er echt naar uit!
 
Terug
Bovenaan