Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

TMAAM wat fijn dat je minder misselijk bent!! Ik zou morgen ook 10wkn zijn, maar nog steeds hele dag door blegh. Ik blijf maar eten anders ga ik kokhalzen en zit ik echt op het randje maar nadat ik wat gegeten heb valt het vaak ook niet goed.
Zwindo wat super dat de nipt helemaal goed is!! :)
Ndec hahah grappig wat betreft de bakerpraatjes. Ik was inderdaad bij de 2 zwangerschappen, beide jongen, vooral einde van de middag misselijk. Verder voelde ik me best goed en zag er ook juist goed uit. Ik zie er nu vreselijk uit, als in heel moe en wit, heb af en toe een puistje en continu misselijk... Zou het nu dan toch...? Ik durf het niet te hopen haha. Kan het me gewoon niet eens voorstellen na 2 jongens. Gek he!
Wat bijzonder dat er zoveel vis dingen zijn die een paar jaar geleden nog wel mochten en nu niet meer. Over een eeuw mogen mensen niks meer eten als ze zwanger zijn ? ik lust geen vis dus daar heb ik geen last van.
Nou aankomende week nog 2 dagen werken en dan heb ik een week vakantie! We gaan met mijn familie op wintersport. Zoveel zin in! Hopelijk is de misselijkheid dan echt een stuk minder... Ben ook een beetje bang voor de autorit en het is nogal een stuk rijden.. Gelukkig gaan mijn ouders en zusje ook niet skiën, voor mij wel gezellig haha, alleen de mannen en mijn zoontje voor het eerst. Ben benieuwd of hij het leuk vindt.
Wie heeft er aankomende week de termijnecho? :) ik heb hem donderdagochtend! (dan dus waarschijnlijk 10+3)
 
Ik weet niet wanneer mijn ovulatie was maar we hebben deze ronde 1 keer seks gehad, toen het weer 'mocht'; twee weken na de miskraam. Dus ik weet wat dat betreft wel precies hoever ik zou zijn. Vanmorgen nog een keer getest maar het is een licht streepje. Ik denk dat menstruatieachtige krampen die ik voelde donderdag en vrijdag dan misschien met de innesteling te maken hebben gehad? Spannend wat het de komende dagen gaat doen. Ik snap dat te vroeg een echo doen geen zin heeft maar de vorige keer zou ik pas bij 8,5 week de eerste echo hebben en dat vond ik vrij laat. Als er met 7 weken al echt wat te zien moet zijn wil ik het liefst dan al wel even gluren. Al snap ik dat het geen garanties geeft dat het daarna niet alsnog mis kan gaan. De vorige keer is het waarschijnlijk met vijf weken gestopt met groeien dus dat zou je dan bij 7 weken iig kunnen zien. 
 
Hey zazoutwee. Had je al wel een negatieve zwangerschap test na je miskraam? Anders zou het natuurlijk super tof zijn als je gelijk weer zwanger bent ! Ben benieuwd ofnje test deze komende dagen op gaat lopen ??
 
Super fijn! voorzichtig gefeliciteerd .
Ik kon kiezen om de echo met 7 of met 8 weken te doen na mijn miskaam bij de verloskundige .
Ik heb 8 weken gekozen omdat het daar de vorige keer misging 
En ik heb met 6 weken en 5 dagen een pret echo gepland om te kijken of er een kloppend hartje was.
?
 
Jij was ook nieuwsgierig dus ?. Ik kreeg een echo bij 7 weken ivm met de bloeding maar toen bleek het bij 5 weken gestopt met groeien. Dus denk dat ik het wel fijn vind om met 7 weken al te gaan. Voorlopig ga ik nog niet bellen hoor. Eerst maar eens kijken of de testen oplopen. Ik merk dat ik er heel anders in sta nu. Dit is de eerste horde die is genomen maar ik reken mezelf nog niet rijk. 
 
Hi lieve Zazou, 
Wat een goed nieuws en snel alweer, voorzichtig gefeliciteerd en tuurlijk altijd welkom hier. ?
Ik heb met 5,5, 6,5 en 8,3 een echo gehad. De laatste heb ik zelf betaald. Maar met 5,5 zag ik wel al een hartje kloppen langzaam alleen werd ik wel naar achteren gezet, wat me onzeker maakte, maar bij de laatste kwam ik weer helemaal terug op mijn eigen termijn. De hoeveelheid echo's vonden andere in mijn omgeving overbodig, maar het gaf mij echt rust. Dus ik begrijp je heel goed hoor! Ik hoop dat de testen de komende dagen mooi voor je blijven oplopen ? 
 
@Zwindo, gefeliciteerd met je NIPT, wat een fijn gevoel zal dat zijn!!! 
@TMAAM, wat fijn dat je al wat minder misselijk bent. Alweer bijna 10 weken. De tijd gaat sneller dan we denken... 
@Panda, super spannend donderdag je termijnecho.. ben nu wel heel benieuwd hoor naar het geslacht van jullie kindje. Zal allebei goed zijn natuurlijk, maar een meisje zou natuurlijk wel een mooi cadeautje zijn na 2 jongens..
Ik ben nu 9,1 weken. Nog steeds misselijk, moet blijven eten net als jij Panda, maar gelijk daarna voel ik me weer "ziek". Zonder pilletje geef ik echt nog wel echt over. Ik heb echt alles geprobeerd. Ik haat het, vind het zo vies. ? wel merk ik dat ik elke dag andere cravings heb en als ik daar een beetje aan toe geef dan hou ik het vaak ook wel langer binnen of soms zelfs helemaal als ik zo een pilletje heb genomen. ik heb een vermoeden van een jongetje ondanks de misselijkheid. Maar ik ben echt met allebei heel blij, is ook pas mijn eerste. We gaan het zien, ben alweer blij als ik over 2 weken een goede termijnecho heb en een goede uitslag van de NIPT daarna, daar leef ik nu alweer naartoe ?
 
 
Terug
Bovenaan