Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Vandaag voor de termijnecho geweest. We hebben er eentje die zich nog steeds erg graag verstopt dus voor de foto's niet heel leuk haha. Belangrijkste dat tot nu toe alles goed is, hartje klopte mooi sterk en ook wat 'hupjes' op beeld vast gelegd. Ik besefte me ineens weer hoe zo'n wonder en hoe magisch het toch eigenlijk is, ook al hebben wij dit al een keer meegemaakt. Ik had echt even zo'n 'gezegend' moment op die stoel, zouden de hormonen ook wel zijn ?
Verloskundige schatte nu 10 + 4 qua groei dus dat is weer wat verder dan hiervoor. Uitgerekende datum staat nu op 19 augustus. Lekker tussen drie andere verjaardagen in ? qua klachten gaat het hier nog steeds redelijk. Niet al te misselijk en heb ook het idee dat de vermoeidheid wat begint af te nemen. 

Wij hebben tot nu toe - heel suf - alleen nog maar een babyfoon/camera gekocht maar hebben ook nog veel van de vorige. Ledikant en commode gebruiken we nog een keer omdat het nog steeds onze smaak is, we moeten alleen even een nieuwe kast bij kopen. 
Ik wacht weer met smart op al jullie berichtjes, zijn voor mijn gevoel toch wel een 'hecht' cluppie zo. 
 
Froetie Vorige keer hadden we inderdaad een slechte NIPT uitslag, dus daarom extra spannend deze keer.
Paulatje Handig zulke vrienden! Ik heb zelf veel vriendinnen die nog geen kinderen hebben ondanks dat we allemaal al in de 30 zijn. En mijn man zijn vrienden zijn vaak al wat langer geleden ouders geworden of hebben nu net hun 2e of 3e. Succes met de huizenjacht! Hopelijk vind je snel iets moois!
TMAAM balen dat je toch weer misselijk bent. Hopelijk wordt het straks snel beter! Nog even en dan heb je de termijn echo! Spannend!
NDec Fijn dat de termijnecho goed was! Heerlijk dat je de spullen die je hebt gewoon kan hergebruiken. 
Wij mochten vanmiddag ook weer even gluren als geruststelling. Deze had ik al ingepland omdat ik nog niet had verwacht al de NIPT te hebben, maar daarna toch lekker laten staan om even te kijken. Vandaag ook echt even een beetje een minne dag, door gezeik met de schoonfamilie (Echt helemaal klaar mee) en ook wat bekginnende keelpijn. Dus was even helemaal welkom om te gluren. En die kleine maakte er gelijk een mooie show van. Zwaaien, uitrekken, duimen en mooi de voetjes naast elkaar in beeld kortom weer gerustgesteld en even mogen genieten. 
 
Wat fijn Zwindo! En voor jou een goede termijnecho dus Ndec. Heerlijk om allemaal te lezen. Ik krijg weer een beetje hoop, al is het ook spannend en wil je je niet te veel 'vastklampen' ofzo. Ga contact zoeken met de verloskundige en kijken of we met 7 weken een eerste echo kunnen plannen. 
 
Zazou dankjewel Hoe gaat het bij jou? Nog weer getest ondertussen? Loopt de lijn mooi op? Je kan altijd even bellen met de verloskundige en zou dan vooral je tijfels en spanning aangeven. Vaak zijn ze echt wel heel meedenkend om je eerder te laten komen. 
Paulatje ja was ook echt heel mooi om te zien! We zagen ook echt de handjes en voetjes heel goed. Echt geweldig! Over buiken gesproken. Hier valt het 's ochtends als ik wakker wordt allemaal nog wel mee dan is mijn buik redelijk plat maar inderdaad aan het eind van de avond voel ik me echt een tonnetje hahaha. Mijn verloskundige gaf al bij de 10 a 11 weken aan hou er rekening mee dat nu je broeken 's ochtends best prima kunnen zitten maar savonds al helemaal af knellen. Ik werk gelukkig veel thuis dus leef in mijn sportleggings. Als ik naar werk ga kies ik sneller voor een jurkje met een dikke panty eronder. Ik heb ook een heleboel van die flare leggingbroeken die zijn nu ook echt ideaal. Vind het alleen nog spannend om die soms aan te doen omdat je dan halverwege de dag mijn foodbaby buit begint te zien. Het is echt nog zo'n het lijkt alsof ik teveel gegeten heb buik ipv er zit een baby in buik. haha dus voel me dan echt een dikkertje als ik in de spiegel kijk haha. Oja hier trouwens ook flinke last van obstipatie dus had als tip roosvice pruimen (heette vroeger laxeer). Dat lijkt nu ietsje te helpen. En over je lijnzaad plet of maal je die wel voor je het eet? Want heel lijnzaad doet niet zo heel erg veel en passeert je systeem vaak gewoon. 
Froetie Dankjewel! Wanner begon jij de kleine langzaam te voelen? Ik denk heel soms al een klein beetje vlindertjes in mijn buik te voelen, maar dat is nog veelste vroeg met 13 weken haha. Dus denk eerder dat ik mijn darmen of het groeien van de baarmoeder voel.
 
Ik heb na maandag niet meer getest Zwindo maar sinds vannacht heb ik behoorlijk wat helderrood bloedverlies (geen stolsels) dus ik ga er vanuit dat het weer mis gaat ?
 
@zwindo.  Ik voel de kleine echt nog maar amper  Heb haar een paar keer vanaf week 16 gevoeld maar echt minimaal . 
Mijn placenta ligt aan de voorkant dus vandaar denk ik 
Ben nu 18+2 dus ben benieuwd wanneer ik haar wat vaker ga voelen .  
Bij mijn jongste lag de placenta ook voor maar had niet echt het idee dat ik hem later of minder voelde als mijn oudste. Allebei rond week 17 a 18. ?
 
Aaah nee Zazou wat ontzettend kut! ?Sterkte!
Froetie, bij mijn beide zwangerschappen ook placenta aan de voorkant en je voelt het dan inderdaad minder snel en duidelijk! Met echo's maken ook jammer, vooral de 4d. Maar uiteindelijk toch best mooi resultaat beide zwangerschappen. Misschien deze zwangerschap placenta op een andere plek! ?
Wat betreft buikjes. Ik zit zondag op 11 weken maar mijn buik is echt al duidelijk aanwezig. Misschien bij een 3e ook wel anders. Maar kan het zowel overdag, als 's avonds al helemaal, niet meer verbergen wat ik ook aan doe!
Gelukkig vandaag een goeie termijnecho gehad dus gaan het nu ook wel aan de meeste vertellen! ? Ben weer 2 dagen vooruit gezet. Dus naar de datum waar ik zelf eerst ook op uit kwam : 20 augustus!
Verder inpakstress hier voor de vakantie naast het misselijke /weeïge gevoel ? maar de verloskundige zei : eet vooral waar je op zo'n moment zin in hebt, dat helpt ook tegen de misselijkheid dan dat je iets anders gaat eten op zo'n moment omdat het dan gezonder zou zijn.. Dus ach ik ga losss?
 
Terug
Bovenaan