Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Zazou wat verdrietig! Ik had deze zwangerschap ook helderrood bloedverlies en heb zelfs een stolsel tergrootte van een 2 euro munt verloren en toch zit het goed. Ik wil je geen valse hoop geven. Maar hopelijk is het misschien toch een innesstelingsbloeding of een gesprongen vaatje of iets. Zolang je geen buikpijn hebt zou het nog kunnen.
Froetie Ah bij mij ligt die volgens mij niet aan de voorkant. Tenminste dat is tot nu toe nog niet gezegd. En die kleine is steeds zo verschrikkelijk druk op de echo's haha. Ik denk ook eerder dat het nu nog mijn darmen zijn die lekker aan het borrelen zijn. En wat groeipijntjes in de liezen. Kan niet wachten tot ik hem/haar ga voelen. Ben ook zo benieuwd wat het wordt.
Pandalover fijn dat je termijnecho goed was! Hahaha helemaal losgeslagen met eten, geweldig. Wel balen dat je nog steeds zo misselijk bent. Ik heb dus juist rare "gezonde" cravings mijn eerste was plakjes tomaat met peper en zout en nu heb ik een quacamole/avocado fase. Hopelijk valt de autorit naar de wintersport mee. Ik heb zelf normaal nooit last van wagenziekte, maar had de laatste weken daar echt wel last van als ik niet zelf aan het rijden was. In ieder geval heel veel plezier op wintersport! Hopelijk ligt er veel mooie sneeuw in het gebied waar jullie heen gaan. 
 
Tnx Zwindo. Ik vind het veel te veel bloed voor een innestelingsbloeding (lijkt me ook laat) of een gesprongen vaatje maar wat duidelijk anders is dan bij de miskraam is dat ik geen krampen heb en ook geen stolsels verlies. De miskraam begon ook heel geleidelijk qua bloedverlies en dit was *bam* echt uit het niets. Er zit niets anders op dan wachten tot het stopt en dan over een paar dagen nog eens testen. Ik heb nog wel een sprankje hoop maar ik wil mezelf ook niet voor de gek houden. 
 
Ach Zazou, ik duim dat alles in orde is, schrikken hoor! 
Panda: wat fijn dat alles goed is. Nu lekker genieten van jullie wintersport. Ik ben jaloers! 
 
Eindelijk na heel veel rondes proberen heb ik dinsdag een positieve zwangerschapstest in handen gehad. 
Maar wat vind ik het spannend. Ik heb het gevoel dat het misgaat, terwijl 90% kans dat het wel goed gaat. Ik heb totaal geen symptomen. Ben nu 4 weken en 4 dagen. Ik vind het ook nog erg onwerkelijk. 
 
Ah nee Zazou! Ik ga duimen dat alles goed gaat! Sterkte ? 
Panda fijne vakantie! Super fijn die goede termijn echo!!!
Hier gister ook een goede termijn echo! Zo fijn! Ik moest wel half uur wachten in de wachtruimte bij de vk dus was best pissig.. maar goed de echo was heel goed! Uitgerekend op 19 augustus ?? voel me nog steeds wel beetje gespannen, misschien omdat we het nu aan iedereen ga vertellen. 13 febr 13w echo.
 
Terug
Bovenaan