Zazou wat verdrietig! Ik had deze zwangerschap ook helderrood bloedverlies en heb zelfs een stolsel tergrootte van een 2 euro munt verloren en toch zit het goed. Ik wil je geen valse hoop geven. Maar hopelijk is het misschien toch een innesstelingsbloeding of een gesprongen vaatje of iets. Zolang je geen buikpijn hebt zou het nog kunnen.
Froetie Ah bij mij ligt die volgens mij niet aan de voorkant. Tenminste dat is tot nu toe nog niet gezegd. En die kleine is steeds zo verschrikkelijk druk op de echo's haha. Ik denk ook eerder dat het nu nog mijn darmen zijn die lekker aan het borrelen zijn. En wat groeipijntjes in de liezen. Kan niet wachten tot ik hem/haar ga voelen. Ben ook zo benieuwd wat het wordt.
Pandalover fijn dat je termijnecho goed was! Hahaha helemaal losgeslagen met eten, geweldig. Wel balen dat je nog steeds zo misselijk bent. Ik heb dus juist rare "gezonde" cravings mijn eerste was plakjes tomaat met peper en zout en nu heb ik een quacamole/avocado fase. Hopelijk valt de autorit naar de wintersport mee. Ik heb zelf normaal nooit last van wagenziekte, maar had de laatste weken daar echt wel last van als ik niet zelf aan het rijden was. In ieder geval heel veel plezier op wintersport! Hopelijk ligt er veel mooie sneeuw in het gebied waar jullie heen gaan.