Oh dames ik heb echt wat ontketend met die nuchtere NIPT geloof ik. Was niet de bedoeling hoor, normaal hoeft het inderdaad niet. Maar gezien mijn BMI te hoog is, is er meer kans op zwangerschapsdiabetes. Daarom moest ik hem nuchter laten uitvoeren, ze kunnen dan meteen je bloedsuiker meten. Vaak doen ze dit apart op de praktijk maar de assistentes hadden me vergeten te vragen om nuchter naar de termijnecho te komen dus was die kans al over. Nu kon het mooi 'samen'.
Ach Kaat, wat vervelend zeg. Goed om te horen dat het wat beter gaat maar had het je gegund dat je de dag kon door komen zonder hondsberoerd te zijn. Hopelijk komt dat snel!
En Panda, groot gelijk! Vanaf jouw termijn zie je er echt 'zwanger' uit i.p.v. iets er tusssen in, wat het bij mij nu nog steeds is haha. Kan niet wachten tot het wat duidelijker wordt haha. Heb je verder mensen die je (onder)steunen? Het lijkt me soms ook wel pittig..
Ach Kaat, wat vervelend zeg. Goed om te horen dat het wat beter gaat maar had het je gegund dat je de dag kon door komen zonder hondsberoerd te zijn. Hopelijk komt dat snel!
En Panda, groot gelijk! Vanaf jouw termijn zie je er echt 'zwanger' uit i.p.v. iets er tusssen in, wat het bij mij nu nog steeds is haha. Kan niet wachten tot het wat duidelijker wordt haha. Heb je verder mensen die je (onder)steunen? Het lijkt me soms ook wel pittig..