Ndec grappig dat je zo'n duidelijk voorgevoel hebt, ben benieuwd of het klopt!! Wanneer heb jij de geslachtsecho of wacht je tot 20 weken?
TMAAM gezellig dat je er weer bent haha!! Wat fijn dat je 13 weken echo en nipt goed was! Morgenavond de echo, spannend!! Zijn jullie er al uit of jullie het morgenavond al willen weten?
Super leuk Zwindo zo'n gender reveal! En dat het filmpje ook zo leuk is geworden!! Het is een jongetje toch? Leuk idee ook van die box! Wij hadden bij de eerste ook een gender reveal en gevraagd of iedereen wat aan wilde doen met wat hij dacht, blauw of roze. Foto van beide teams gemaakt haha.
Ik ben erg nieuwsgierig maar tegelijkertijd ook zenuwachtig voor woensdagmiddag. De meeste mensen om mij heen die zich durven uit te spreken, haha, denken toch een jongetje. Maar ik voel me zo anders, en die 13 weken echo met potty shot blijft maar in mijn hoofd zitten dat ik daar niks zag. Pfff laat het woensdag zijn!! We gaan volgend weekend met mijn schoonfamilie weg en dan willen we het vertellen. Iedereen vraagt er sowieso al continu om maar we hebben nu gezegd dat de echo volgende week is ?
Junidochter hoe is het met jou?
Kaat wil jij ook weten of het een jongen /meisje is?
Misschien leuk om weer even een lijstje te maken met uitgerekende datum en geslacht of zo? Ik vind het soms best moeilijk bij te houden haha!!
Froetie jij krijgt een meisje toch? En je loopt iets voor op ons toch? Ben je al flink aan het shoppen?