Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Ja heel jammer TMAAM.. Wat fijn dat het over het algemeen goed met je gaat! Zo'n verkoudheid is wel irritant!! Even rustig aan dus!
Wow Froetie!! Dat is inderdaad al over de helft haha!! Ik vond bij mijn andere zwangerschappen ook de weken tussen 20 en 30 ineens heel snel gaan en daarna toch ook wel weer slomer.. Eerst leef je toch toe naar die 20 weken echo en dat geeft gewoon rust als dat goed is. Al ben ik door de 13 weken echo ook al wel gerustgesteld. En ik vind het fijn dat ik hem toch elke dag al even voel, meestal 's avonds. En dan na 30 weken wil je gewoon verlof en daarna ben je er klaar mee hahaha en dan duren die weken weer langer. Hopelijk voor ons niet een al te warme zomer. Gewoon lekker tussen de 20 en 25 graden of zo ?
Hebben jullie nog een vakantie gepland voor de komst van de baby? Wij gaan in de meivakantie nog lekker 11 dagen naar de zon!! Heerlijk!
Inmiddels de afgelopen dagen toch al best wat geshopt haha. Mijn man zei : hallo, de 3e jongen, we hebben dus hartstikke veel kleertjes. Nou ik heb dus bedacht volgende week (ben ik vrij?) de kleertjes uit te gaan zoeken, flink wat ervan te gaan verkopen en alleen te houden wat ik echt nog super leuk vindt en er mooi uit ziet, en verder nieuwe dingen te shoppen haha! 
 
Hoi allemaal!
Ik ben nieuw hier dus hopelijk is dat oké ;) Eerder vaker gezocht op uitgerekend augustus 2023, maar vond niets dus leuk dat jullie hier allemaal zo actief zijn! Wel een soort van sparringspartners gemist de afgelopen maanden ;)
Ik ben zwanger van de eerste, momenteel 17 weken en uitgerekend op 6-8. We weten al dat het een meisje wordt. :)


Wij zijn na lang twijfelen of we kids wilde er voor gegaan en nu vind ik het wel spannend allemaal! Hoe dit mijn leven gaat veranderen etc. Maar ik ga me er maar helemaal aan overgeven en ben super dankbaar dat het zo snel gelukt is en voorlopig goed lijkt te gaan. Voel nog steeds weinig van de zwangerschap, niet veel klachten gehad en ook nog geen buikje. Hopelijk komt dat snel icm wat schopjes zodat het wat werkelijker wordt! 


ik lees hier in elk geval graag mee en ga nu even de vorige 56 pagina's lezen ;)
 
 
[quote quote=10606667]Nou gebruiker ik wens jou eerlijk gezegd succes. Mag hopen dat jij inderdaad zo’n persoon bent die geen kinderen heeft. Namelijk best sneu om dit je kinderen mee te geven!!! Ik ben gezegend met straks 3 jongens en daar ben ik super gelukkig mee. Los van het feit dat het gemis om een dochter er is. Maar zoals anderen zeiden, staat dat los van elkaar.[/quote]
Helaas voor jou heb ik wel kinderen. Waarbij ik wel blij ben met het geslacht? het is juist sneu om je kinderen mee te geven dat je niet blij  bent met het geslacht van het kindje wat je nu verwacht.
Wees dankbaar meid en loop niet zo te zeiken   zielig gedoe
 
@panda  inderdaad na 30 weken raak je er steeds meer klaar mee.  Tenminste ik wel door wat meer pijntjes dus dan gaat het langzamer 
Al hoewel ik wel erg opzie tegen de bevalling dus wat dat betreft zal het wel weer snel gaan? 
Wij willen in de meivakantie ook nog eventjes weg met de jongens. Even kijken waarnaar toe.  Ik kan zelf dan niet meer tever lopen en actief doen met m'n bekken helaas dus  tips zijn welkom ?
 
 
Hai Florine! Welkom, gezellig dat je mee kletst! Snap dat het super spannend is.. Ik wilde heel graag kinderen, maar merkte dat het echt wel een impact had. Alhoewel het ook wel uit maakt hoe je ermee omgaat en natuurlijk hoe "makkelijk" je kindje is. Ik nam de oudste meteen overal mee naartoe, koffie drinken in een restaurant en op verschillende plekken laten staan, dat deed hij ook makkelijk, maar daardoor kwam niet mijn eigen leven een soort van stil te staan. En ik merkte ook wel dat het echte aanpassen pas kwam met een jaar of zo.. Als ze echt kunnen gaan kruipen /lopen, dan moet je er veel meer rekening mee houden en alerter zijn. Als ik eerlijk ben kijk ik weer uit naar de babytijd haha, heerlijk knuffelen met zo'n baby die nog niet weg rent hahaha. Maar het heeft allemaal wat hoor! Vindt de leeftijden van de anderen nu ook super schattig, maar vraagt wel veel energie. Daarentegen krijg je ook weer veel respons terug ? ik was na 6 weken wel toe aan het eerste lachje haha. Zo'n fijne bevestiging ?
Hmmm Froetie, hoe oud zijn jouw jongens? Wij gaan heerlijk all inclusive naar Egypte. Heerlijk weer, waterparadijs dus lekker zwemmen, en lekker eten en (uiteraard) alcohol vrije cocktails ? verder gaan wij niet van het resort af.. Of ben je niet zo van dit soort vakanties? Of zie je het niet meer zitten om te vliegen? Kan ik me ook wel wat bij voorstellen.. Ik eigenlijk ook niet, maar ja ik ben een zonmens en wou graag mooi weer dus heb het er maar voor over ?
 
Mijn jongens zijn 2 en 4.  Buitenland doen we voorlopig nog niet en vooral niet in mei meer dan ben ik al 32 weken Wij vinden dat best wel een gedoe vliegen met jonge kinderen haha. En ze hebben allebei nog geen zwemdiploma dus je moet ze echt constant in de gaten houden en de kleinste heeft er nog wel een handje van elke keer weg te lopen/glippen Vergeten erbij te zeggen  moet wel in Nederland zijn .?
 
Froetie ah snap ik helemaal. Nou ik heb nog een tip voor in Nederland. Die van mij zijn 3,5 en net 2. Ben je weleens bij vakantiepark Molenwaard geweest? Van Fien en Teun?? Super!! Heel veel leuke activiteiten, vooral heerlijk met mooi weer, mooie huisjes met eigen afgesloten tuin of aan het water maar echt veilig. Je kan ook kiezen voor een huisje dat je je eigen schaapjes hebt. En naar de avonturenboerderij. Echt super leuk!! Of anders Texel?! Ook altijd een goeie ?
 
Thnx panda.  Die hadden we inderdaad ook op ons lijstje staan molenwaard.  Misschien daar toch maar eens gaan kijken. Als ik jou zo hoor over die leuke huisjes. ?
 
 
Terug
Bovenaan