Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@FlorineN   
Ik loop inderdaad bij de bekken fysio en doe oefeningen. 
Ik ben hier al vanaf de 1e zwangerschap bekend mee helaas en eigenlijk na de bevallingen altijd wel wat last blijven houden.  Vooral als ik teveel doe. En rondom mijn menstruatie is het ook altijd erger  vooral m'n bekken bodem.
Ik ga het na mijn zwangerschap eens bij de osteopaat proberen    kijken of die er wat verbetering in kan krijgen  
Helaas gewoon een zwak punt ?
 
Ik heb vorige week de 22 weken prik gehad  ik kreeg de info via mijn verloskundige en kon zo de afspraak maken 
 
Wat vervelend zeg Froetie! Lijkt me heel frustrerend. Waarom niet nu al een osteopaat of chiropractor proberen? Want idd die oefeningen, vraag me af wat ze doen.. 
Ik heb gekeken op Rijksoverheid en ga ook een afspraak maken na 22 weken. Eerst maar weer eens zo ver komen ;)
 
Ik doe dat liever erna want verhelpen kunnen ze nu toch niet omdat alles week is in je lichaam zelf vind ik het ook een eng idee als ze tijdens de zwangerschap veel aan mijn lichaam gaan doen. Dus doe ik dat liever erna  .
Is een soort gevoel bang dat ik daardoor misschien eerder ga bevallen met verkeerde handelingen enz. Ook al hebben ze er voor geleerd
Maar mijn gevoel zegt liever na de zwangerschap zodat het eens goed aangepakt kan worden. ?
 
Heb ook al eens een heel verhaal getypt maar heb daar geloof ik geen Tante C of vacc in genoemd. Wij hebben toevallig net afgelopen week een vakantie geboekt, een weekje naar Tenerife. Leek mij wel een goede tussenoptie, ook qua temperatuur die daar dan rond de 25 graden ligt. We zijn beiden geen mega zonaanbidders en voor onze dochter hoeft het ook niet ontzettend warm te zijn. Afgelopen zomer waren we met 37/38 graden in Italië, dat was ons achteraf toch wat te heftig. Helemaal in een tent ?
Ik heb ook nog geen info ontvangen over de kinkhoestprik maar deze werd net ingevoerd tijdens mijn vorige zwangerschap dus ik weet dat hij er is. Mijn eerst reguliere controle is aankomende week en eind van deze maand is de 20 weken echo. Ik ga er van uit dat ze er dan wel ergens over beginnen. 
 
Toevallig heb ik net deze week van mijn broertje en schoonzus een ketting met hanger ontvangen van Prenatal met een klein rinkeltje erin. Is hetzelfde principe als tegen je baby zingen inderdaad. Ze zouden al gewend zijn aan het geluid en het daarom ook na de bevalling als een kalmerend geluid ervaren. Ik moet een uurtje rijden naar mijn werk waar ik ook regelmatig mee zing met de radio. Mijn dochter werd altijd wel heel rustig als ik ging neuriën of zingen maar of dat er wat mee te maken had? Ik weet het niet ?
 
Gefeliciteerd Paula'tje! Leuk, een zoon.  Hopelijk is het inderdaad niets met de darmpjes en is het fijn dat ze het even voor de zekerheid hebben nagekeken. 
Ik zit momenteel nogal in mineur. Ik heb Tante C ben ik net achter gekomen. Verder maak ik me niet veel zorgen maar aanstaande vrijdag is onze dochter jarig. Ze wordt 3 en ik heb al drie keer haar verjaardag niet kunnen vieren. Op de kop af een jaar geleden had ik het ook en het jaar daarvoor had ik griep. Voelt ontzettend zuur. Zit een beetje in een slechte vibe op het moment 
 
Dag dames,
Ik breek even in met een berichtje... Ik ben op zoek naar een vrouw die 40+ en zwanger is, dus dacht misschien kan ik hier iemand vinden of kennen jullie iemand.
Het is voor een nieuw NPO 1 programma NADIA van de VPRO. We maken een uitzending over vrouwen die op 'latere' leeftijd zwanger zijn geworden en over de vooroordelen die daar misschien bij komen kijken.
Is hier toevallig iemand 40+ of kennen jullie een iemand? Mailtje mag ook: avanderlouw@humanfactortv.nl.
Verder wens ik jullie veel succes met de zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan