Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Nou dames, de meeste bakerpraatjes die waren helemaal waar bij mij.... en mijn voorgevoel was toch juist, ondanks dat mijn hele familie anders dacht. ?
Wij krijgen een meisje. ? 
 
Update! :)
Froetie 27-6 meisjePaula’tje 1-8 jongen Zwindo 2-8 jongenFlorineN 6-8 meisjeNdec 19-8Pandalover 20-8 jongenTMAAM 22-8Junidochter 23-8Kaat 25-8 meisje Rch 25-8?Bolleke ?Gansjegans ?Lelietje ?Gloriaa ?
 
Hai allemaal! Nou ik ben weer een beetje in het land der levenden. Heb een week flinke griep gehad, pfff heb echt een aantal dagen alleen maar op bed gelegen. Nu gaat het gelukkig weer een stuk beter!
Om nog even terug te komen op de vakantie plannen en de zon in april /mei. Wij gaan dus naar Turkije, daar zou het qua weer oké moeten zijn, rond de 25 graden. En we hebben verwarmde zwembaden. Als babymoon is misschien Kaapverdie nog een idee? Of wij hadden ook gekeken voor Egypte. Bij allebei zit je zo'n 5 a 6u in het vliegtuig, dat is misschien nog goed te doen?ik heb er nu al zin in. Je word toch niet goed van dat weer hier, blegh! Ik wil LENTE!
Super fijn dat de 20 weken echo goed was Paula’tje, en leuk dat je nu weet dat het een jongen is!! :) 
Wat zijn sommige onder jullie nog sportief zeg, respect!! Ik ben al tevreden met de 8000-10000 stappen die ik per dag zet om voor de kinderen te zorgen hahaha! 
Mijn kinkhoest vacc is inmiddels gepland. Pfff dat deden ze hier alleen 2 ochtenden in de week, precies als ik werk uiteraard. En het moest zsm na de 22 weken. Oké weinig keus dus, dan maar onder werktijd. 20 april heb ik hem. 
Ah Kaat leuk zeg!! En ook grappig dat iedereen een jongen dacht maar jouw voorgevoel dus helemaal goed was! 
Nou gebruiker die eigenlijk geen aandacht verdient maar oké, gezellig dat jij ook weer even van je laat horen met een gezellig bericht. Je bent wel echt een toevoeging hier op het forum hoor. Heerlijk om zo verbitterd te zijn. 
TMAAM hoe is ie met jou dan?! Jij weet inmiddels ook of je een jongen of meisje verwacht als het goed is? Ben heel benieuwd! 
 
 
De jongens en meisjes zijn nog lekker verdeeld .
Leuk hoor!
Wat vervelend dat je zo ziek was. Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je.
Ik ben stiekem al aan het aftellen naar m'n verlof. Al duurt die nog wel even .
Ik ga proberen tot 36 weken het vol te houden  dus dan zou ik nog  11 weken moeten werken.
 
En mocht ik het niet redden dan nog 9 weken. .?
 
@Froetie en Panda, thankyou ?
Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest Panda. Dat is het nare.. we zijn nu zo vatbaar, gelukkig voel je je nu weer wat beter ?.  en idd het weer zit ook echt niet mee haha. Geef mij ook maar lente. ? ah misschien toch een poging wagen. Wij keken wel al voor Kaapverdië, maar vind dat toch spannend.. allemaal kleine eilandjes en niet echt zorg. Maar turkije klinkt ook als een goede optie! Ga eens kijken wat het weer is rond die tijd dat wij willen gaan. 
Heerlijk froetie nog maar 11 weekjes. Maar het zal nu wel allemaal zwaarder worden of valt het nog mee tot nu toe? 
Gebruiker, heb je niks beters te doen dan een account aanmaken om mensen te bashen? je zou maar zo zijn. ?‍?
 
 
Langzaam aan word het wel zwaarder inderdaad.  
Opzich als ik alles goed verdeel dus kwa huishoudelijke dingen en met de kinderen en optijd rusten is het nog wel te doen.
Ook kwa werken als ik optijd mijn houdingen afwissel en optijd rust en dan weer wat doe is het nog prima. Vooral met mijn bekken.
Maar ben einde van de dag wel helemaal kapot hoor ?
Daarom ben ik benieuwd of ik het vol ga houden tot 36 weken .
Vorige keren toen ik zwanger was had ik een ander beroep vooral veel staan en lopen toen. En toen zat ik met 30 weken al thuis .
 
Heerlijk nog even op vakantie ☺ hier ook toe aan de lente ???
 
O jeetje Paula’tje wat heftig!!! Lijkt me zo lastig als je zoiets te horen krijgt en waar doe je dan goed aan.. Gelukkig is je eigen gevoel erover wel goed en fijn dat de NIPT wel goed was. De vruchtwaterpunctie is ook niet zonder risico toch? Tja ik zou sowieso het bloed prikken doen, dat kan verder geen kwaad voor de baby en dan kan je dat uitsluiten. Lastig ook dat de relatie met de vader zo moeizaam verloopt....
Hopelijk valt het inderdaad allemaal mee en is er niks (ernstigs) aan de hand! Sterkte! :( zo wil je inderdaad niet op je roze wolk zitten.. Of er vanaf geflikkerd worden eigenlijk :( 
 
Terug
Bovenaan