Hai allemaal! Nou ik ben weer een beetje in het land der levenden. Heb een week flinke griep gehad, pfff heb echt een aantal dagen alleen maar op bed gelegen. Nu gaat het gelukkig weer een stuk beter!
Om nog even terug te komen op de vakantie plannen en de zon in april /mei. Wij gaan dus naar Turkije, daar zou het qua weer oké moeten zijn, rond de 25 graden. En we hebben verwarmde zwembaden. Als babymoon is misschien Kaapverdie nog een idee? Of wij hadden ook gekeken voor Egypte. Bij allebei zit je zo'n 5 a 6u in het vliegtuig, dat is misschien nog goed te doen?ik heb er nu al zin in. Je word toch niet goed van dat weer hier, blegh! Ik wil LENTE!
Super fijn dat de 20 weken echo goed was Paula’tje, en leuk dat je nu weet dat het een jongen is!!
Wat zijn sommige onder jullie nog sportief zeg, respect!! Ik ben al tevreden met de 8000-10000 stappen die ik per dag zet om voor de kinderen te zorgen hahaha!
Mijn kinkhoest vacc is inmiddels gepland. Pfff dat deden ze hier alleen 2 ochtenden in de week, precies als ik werk uiteraard. En het moest zsm na de 22 weken. Oké weinig keus dus, dan maar onder werktijd. 20 april heb ik hem.
Ah Kaat leuk zeg!! En ook grappig dat iedereen een jongen dacht maar jouw voorgevoel dus helemaal goed was!
Nou gebruiker die eigenlijk geen aandacht verdient maar oké, gezellig dat jij ook weer even van je laat horen met een gezellig bericht. Je bent wel echt een toevoeging hier op het forum hoor. Heerlijk om zo verbitterd te zijn.
TMAAM hoe is ie met jou dan?! Jij weet inmiddels ook of je een jongen of meisje verwacht als het goed is? Ben heel benieuwd!