Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Ooooh Kaat zo herkenbaar van die doos!! Ik heb het ook echt met alles! Moest vanmiddag dus weer naar de fysio voor dat evenwichtsorgaan gedoe, en die ging dus mijn nek masseren. Achteraf dacht ik, mag dat eigenlijk wel en las ik van alles over drukpunten wat niet goed zou zijn. Nou nu dus mega in de stress!!
Hebben jullie ook nog steeds bij elk wc bezoek stress? Pfff.
Ik had op zich een prima dag vandaag. Wel echt continu honger en ook echt een hoorbare knorrende maag ondanks normaal eten ? hopelijk is het een teken want ik wil me gewoon niet zo goed voelen als nu omdat ik bang ben dat het een slecht teken is.. Gelukkig nog steeds last van mijn liezen haha!!
Ik drink trouwens 1 of 2 koppen thee, 2 koppen koffie met melk, inderdaad ook granaatappelsap hahaha, ik durf er niet mee te stoppen en wil elke dag minimaal 1 glas drinken ? en verder gewoon koud water.. 
 
JoyE hier je foto uploaden : https://nl.imgbb.com/
En dan vervolgens de link die daar uit komt hier in een bericht plakken en er verder geen tekst bij zetten! Ben benieuwd naar je test!!
Ik denk dat ik in het weekend nog een laatste kruidvat 2v5 doe, die heb ik toch nog liggen.. 
En wil eigenlijk volgende week nog een clearblue weken indicator, dat ie dan hopelijk 3+ zegt ?
 
Wauw JoyE, wat fijn dat er ook al gewoon 2-3 weken staat. ? Ik hoop deze mijlpaal ook te halen haha, zal wel ergens eind volgende week zijn. ?
@Panda, fijn dat je je goed voelt over het algemeen maar ik begrijp de stress zo goed! Ook ik ga elke keer echt naar de wc en ben bang om bloedverlies tegen te komen. Zo een massage kan denk ik nog niet heel veel kwaad toch, internet kan je gek maken, ik zoek ook echt alles op, maar daar maak ik mezelf soms ook gek mee want google heeft op alles antwoord (ook op een slechte manier haha).  
Ik ben gister om 9 uur gaan slapen. Was zo onrustig... had veel last van steken in mijn onderbuik en pijn aan mijn rug. Ik probeerde film te kijken maar had 6 verschillende films opgezet maar kon mij niet focussen, misschien toch te moe en dat dan de kwaaltjes komen? ?
Pffff nu 5 uur snachts en klaarwakker haha. Ben inmiddels al 6 keer wezen plassen, hebben jullie daar ook zo een last van in de nacht ??
Hoe is het eigenlijk met TMAAM? ?
oké, ik ga kijken of ik nog 3 uurtjes slaap kan pakken hahaha. 
 
Even een foto van mijn testen, denken jullie dat het goed zit ?? Vind het echt zo spannend, mijn hemel haha.. 9 dpo was nog maar een schaduwstreepje en nu gewoon echt al zo een duidelijke streep, 3 dagen voor NOD nog steeds.. ?
ik heb in ieder geval nog nooit zo een dikke streep gehad en zo een goede oploop. De vorige keer bleef het echt dagen hangen... ???? 
 
Terug
Bovenaan