Nou inderdaad wat een gezeik met het inloggen en die namen nu. Ze breken hier gewoon de privacy wetgeving mee. Niet heel erg fijn idee. Heb het ook al via de mail bij ze gemeld, maar ga denk ik ook nog eens even bellen met ze. Heb nu van alles achter de schermen aangepast zodat niet alles zichtbaar wordt.
minimin Gefeliciteerd!
Froetie wat fijn dat je placenta is opgeschoven en alles er weer goed uitziet! Heerlijk genieten van die laatste weekjes nu
Ik zit ook langzaam af te tellen naar verlof! haha niet om de kwaaltjes en klachten, maar gewoon even lekker vrij en in alle rust de laatste dingen voorbereiden.
Paulatje Leuk dat je cursus bijna begint. Ik heb volgende week de laatste les over borstvoeding. Ik vond de cursus wel interessant, maar bij ons werden wel ook heel veel dingen herhaald. Wel heel naar van je ex. Kan me wel goed voorstellen dat dit allemaal ook wel zijn impact op jou heeft.
Hier inderdaad nu ook 27 +2 weken en de buik is flink aanwezig. Ene moment denk ik echt jezus wat een pens en andere moment denk ik oh het valt ook wel mee. haha Qua gewicht wat ik aangekomen ben loop ik gewoon lekker op het gemiddelde. Ik draag ook wel heel erg naar voren (wat ik niet had verwacht dacht altijd dat ik echt tonnetje rond zou worden). Dus als ik van voren kijk (helemaal met een zwart shirt aan) of achteren valt het allemaal niet zo op, maar dan draai ik van de zijkant en dan kan je er echt niet omheen haha.
Qua klachten heb ik echt last van maagzuur, wat ik meer mega irritant vindt. Kom erdoor heel slecht inslaap. Als ik eenmaals slaap is het vaak ook wel prima, maar daardoor wel weer extra moe. Verder gaat het fysiek echt prima. Nog steeds lekker bezig met Powermama en lekker wandelen met de hond. Doe ook nog veel in het huishouden qua schoonmaken, dus wel echt heel blij dat ik dat allemaal nog goed kan. Mentaal heb ik het wel wat zwaarder merk ik. Dit heb ik ook bij de verloskundige aangegeven en ben nu toch doorgestuurd naar de POP poli. Vond het echt heel lastig om dit aan te geven, maar wel blij dat ik dit toch heb gedaan. Kan er wel pas over een paar weekjes terecht.