Hoi Allemaal, nou, even zoeken inderdaad op dit forum maar ik kan wel weer mijn gebruikersnaam aanpassen eindelijk.
@Zwindo, ja fijn dat alles zo'n beetje in huis is en dat jullie er klaar voor zijn. Dat je medisch bent betekent dat ook dat jouw verloskundige niet bij de bevalling zal zijn? En heb je al een bevalplan? Nu mijn zwangerschapscursus vordert krijg ik steeds meer interesse in een bad-bevalling. Heb daar een aantal filmpjes van gezien en het zag er (voor zover dat kan) een soort van relaxed uit. Voor de baby in elk geval
@Froetie, spannend voor jou. Ben benieuwd wanneer we het nieuws gaan horen
En ja die dikke voetjes inderdaad... Bij mij trekken ze nauwelijks meer weg! Ik gebruik nu de luieremmer als koud voetenbad dat is wel lekker
Succes nog even!
@NDec welkom terug! En fijn dat je glucosetest goed was! Heerlijk ook om nog even op vakantie te zijn geweest! Nog even stilte voor de storm. Ik heb hier een paar weken geleden intake gehad met de kraamzorg. Ze zei niks over minder uren. Wel dat het in de vakantietijd drukker is en dat dat kan betekenen dat ik mogelijk verschillende gezichten ga zien. Het is mijn eerste dus ik heb eerlijk gezegd geen idee van hoeveel een kraamhulp doet. Maar goed, ik heb geen partner en dat lijkt me eerlijk gezegd al een enorme luxe want die kan ook de helft doen
Ik ga in elk geval ook alle kraambezoek vragen om wat eten mee te nemen en een afwasje te doen ofzo...
Ondertussen herken ik jullie 'low energie' vibes wel. Het gaat fysiek op zich goed ik ben alleen veel moe. Als ik 's ochtends gewerkt of gesport heb komt er de rest van de dag weinig uit m'n handen. Vaak ga ik overdag op bed liggen. Sporten gaat gek genoeg nog best goed maar wandelen echt voor geen meter.
Officieel heb ik op 1 juli (met bijna 36 weken) verlof, maar ik ben al een tijdje wat minder aan het werken. Het lastige is alleen als ZZP'er, niet werken=geen geld en ik wil ook geen opdrachtgevers afschrikken met lang verlof... Maar ik merk gewoon dat mijn hoofd er steeds minder naar staat.
Ik wil graag alles in orde maken, fysiek en mentaal voor de baby. Qua spulletjes ben ik er grotendeels wel, nu nog wat kleine klusjes in huis
Ik vind dit overigens ook wel weer een leuke periode: het is zomer dus ik loop rond in jurkjes, en mensen maken (meestal) leuke opmerkingen over de zwangerschap en m'n buik. Nog maar even van genieten dat ik nu een 'speciaal' geval ben
groetjes!