Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@TMAAM, Ja ik hoop ook het zijn trouwens mn schoonbroer en schoonzus ( er stond zus maar bedoelde daar ook schoon mee) dus wel van mijn man zijn kant maar ik hoop ook zo dat ik erbij ben. I

Ik vind allemaal zo spannend wanneer het komt. De vorige ben ik ingeleid met 40+6 maargoed dat zegt niks maarja je hoort wel mensen bij de eerste te laat bij de 2de ook iemand ervaring ???

@Pandalover ja ik snap je inderdaad bij de eerste schooldag erbij wilt zijn. Ik hoop ook dat ik erbij ben met die bruiloft. En inderdaad als je ze niet krijgt appjes dan baal je ook maar op de een of andere reden kan het ik het van de een wel beter hebben dan van de ander. Ik heb geen babyshower gehad bij de eerste wel maar dat is ook volgens mij meer normaal bij de eerste. Mag ik eens vragen waarom ze bij jou al gaan strippen zo vroeg heeft dat een reden?
 
Vanwege mijn klachten en de grootte van de baby. Ik loop al weken te rommelen qua duizeligheid, hoofdpijn, zichtsverlies.. Telkens trekt het uiteindelijk wel weer weg maar toch vervelend. En ik vraag me af wat het kan zijn, want lijkt me dat er toch een oorzaak is. Verder kwam bij de extra meting met 34 weken eruit dat buik op p95 zat, en ook benen zitten ver boven gemiddeld. Het is niet helemaal betrouwbaar, maar ja je weet het niet. Ik heb zelf aangegeven met 39 weken te willen worden ingeleid en dat is bespreekbaar (gelukkig!).. Echter hoop ik gewoon thuis te kunnen bevallen, dus als ze volgende week (met 38+2) zouden strippen kan dat wellicht..als het überhaupt al mogelijk is natuurlijk!
 
@Pandalover ik snap het dat is fijn dat ze dat willen doen.

Bij mij zegt de vk wss hetzelfde termijn als de vorige komt en die was rond 41 weken dus ik heb nog even te gaan. Maarja zeker weten doen ze het niet.
 
@Mirjammm ik zie nu je berichtje van 27 juli pas. Onduidelijk forum.
Maar ik reageerde bij sommige niet eens meer op de berichtjes of alles nog rustig was.
En bij mijn beste vriendin zei ik gewoon ke hoort wel als het zover is , daarna stopte ze daar ook mee .
Je word helemaal gek van die berichten of het al zover is .

Ben benieuwd wanneer de volgende baby zich meld.


Hier is ze alweer bijna 6 weekjes en der eerste lachje is vorig weekend geweest super leuk dat ze een beetje gaat reageren.

Ik ben ook stiekem blij als we wat maandjes verder zijn, ik was even vergeten hoe zwaar z'n newborn baby ook alweer is.
Vind het echt pittige weken maar het word steeds makkelijker dat is weer een troost
 
Hier is Maan niet gekomen met volle Maan wel een zoontje die heel vroeg wakker is dus hele lange dagen, begin vd week nog lekker buikgriep met z’n allen.
Vorige keer bevallen met 40+2 dus probeer echt vol te houden nog zeker 2 weken te moeten (vandaag 37+5). Mijn gevoel zegt dat ze iets eerder komt, maar of dit meer gevoel is of hoop dat weet ik niet haha.
Ik hoop echt dat ze eerder komt want zit nu maar bij huis en wil gewoon leuke dingen doen met m’n zoontje en dat kost nu lichamelijk te veel.

@Mirjammm waarom werd je vorige keer ingeleid? En idd wss wordt het dan nu ook al gauw 41w maar dat hoop ik niet voor je. En anders meer dan hoog zwanger nog even naar de bruiloft

@Froetie leuk dat eerste lachje! Genieten! I feel you, hoop ook de tijd soms iets vooruit te spoelen hoe gaan de nachten??

@Pandalover hopelijk heb je gauw ontsluiting! Wat fijn dat ze je al op tijd willen strippen en mogelijk inleiden!
En heel begrijpelijk dat je bij je zoontjes eerste schooldag wil zijn, wat een mijlpaal!

@Paula'tje stiekem hoop ik dat je al aan het genieten bent! Rommelen, harde buiken had ik ook niet bij de eerste. En 40+2 kondigde hij zich spontaan aan dus wie ben je nu aan het bevallen zet hem op!
 
Laatst bewerkt:
Nog even terug gezocht naar alle uitgerekende data:

Froetie 27-6 meisje, bevallen 24-6!
Paula’tje 1-8 jongen
Zwindo 2-8 jongen
FlorineN 6-8 meisje
Ndec 19-8
TMAAM 19-8 meisje
Pandalover 20-8 jongen
Junidochter 23-8
Kaat 25-8 meisje
Mirjammm 27-8 ?
 
Oja hier maagzuur ten top, doe 5 minuten over om m’n schoenen aan te doen (wordt tijd voor mooi weer en slippersss), spontaan bloedend tandvlees en enorme indalingsweeen of iig goede steken onderin. Wat een feestje hè dat zwanger zijn
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan